娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ricky0007 發表於 2005-6-4 12:50 AM

That's how they make a lot of profit.

Begham 發表於 2005-6-4 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]=[[/i] at 2005-6-1 06:10 PM:
+Z4J\p*?"iwB8Qn 老麥唔聲唔聲新地又加 5 毫子,, 又係到俾錢先知` [/quote]1V'k"Ku:s~k

Yj6Et3["_~!~ 我諗個價錢牌有寫, 加價唔通貼晒街招咩?

YIP 發表於 2005-6-4 09:04 AM

[quote]Originally posted by [i]Begham[/i] at 2005-6-4 01:12 AM:
o~!}}[1riQX5mv
&KUGm"]
z-vC*o9O1v*X0YE 我諗個價錢牌有寫, 加價唔通貼曬街招咩? [/quote]?!l5m4^"\#}"y
有幾可去m記買野會睇個牌?/E"?x9Vq!S
多數都係睇o個十個餐就算架la~'xB6I1b+}p9p
仲有佢個死人牌唔齊架,有D食物無寫出黎,bn8@T O`
最pk 係間間都唔同價錢呢下先賤格

singgeihot 發表於 2005-6-4 09:28 AM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-6-3 07:44 PM:
]Mab [+nh
.Z d!D%VB}u4e!p
RGKs8X VV[\ 我覺得佢D沙律幾好贊架喎反而  又... [/quote]
%v o-[`L gUXl4I.y
沙律貴嘅原因:T.M$~e9w
8T0Og,UF\-pu5N
1) 唔似薯條同肉, 菜係唔冰得, 一冰過就会壞, 所以 shelf-life 有限c)S h{,q1tI4n
2) 要保持新鮮, d 切好包裝好嘅菜要運送同貯存時都要保持低溫 (雪柜温度 - 大概攝氏 4 度), 保持濕度, 氧氣比例 (加入二氧化炭或氮氣嚟降低氧氣比例)L#uV mX5sq
3) 因為 d 菜唔会再攞去煮, 所以洗菜水一定要維持極低嘅含菌量, 所有直接接觸到 d 菜既用具, 机器都一樣要 pathogens free

lv123 發表於 2005-6-4 09:56 AM

現在d 醬由大陸做的,味道不同了。話詩話大陸做怕不怕呢。想到哈記月來月少不是味兒。其實吉x 家估好過m記

TL 發表於 2005-6-4 03:40 PM

老麥香港網站已寫明所有額外麥樂雞醬要收費。YUB-m0`P

`|&sqKhU [color=Blue][url]http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/food/alacarte.htm[/url][/color]
A2| p-I Ks'cq~ FX2i6L!a NRA(f
[b]惠顧任何麥樂雞TM食品均免費附送指定數量之麥樂雞醬(甜酸醬、燒烤醬或芥辣醬),4件及6件裝麥樂雞均附送1盒;9件裝附送2盒。所有額外麥樂雞醬及凡惠顧非麥樂雞食品而要求麥樂雞醬,每盒均要收取$0.5。[/b]

HansChan 發表於 2005-6-4 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]TL[/i] at 2005-6-4 03:40 PM:9gk0Rq#L
老麥香港網站已寫明所有額外麥樂雞醬... [/quote]m;q_nt5N
你都識講係網店啦, 大佬!

taipotse 發表於 2005-6-4 05:53 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 09:28 AM:
4};V8P9\C6Ja-U
Nk&\)_(b&Tk_
T!vB$qb8|$}4q 沙律貴嘅原因:T2W ]tJo

UQc8M)s 1) 唔似薯條同... [/quote]
1hH hEj!c2h:@5|*k"[ 哦 原來如此 你唔講我真係唔知 thx!!

aaman 發表於 2005-6-5 06:48 AM

溫哥華老麥唔收錢. 要幾多都得

singgeihot 發表於 2005-6-5 04:19 PM

[quote]Originally posted by [i]aaman[/i] at 2005-6-5 06:48 AM:A5] Z4ih2N
溫哥華老麥唔收錢. 要幾多都得 [/quote]Q2Sg` I3b'C6t9ar

,Jo` v,RhYRI H 全加拿大嘅老麥都唔收錢 :)

446622 發表於 2005-6-7 12:52 AM

總之小食為妙,好多致癌物架,各位保重.

yyy007 發表於 2005-6-7 08:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-6-8 02:47 AM

講到尾根本啲槳要收錢就點都講唔通!!佢甘樣同攞杯水, 攞多幾張餐紙都要收錢又有乜分別?? 離乜譜!

wolfevil 發表於 2005-6-8 04:26 AM

老麥既食物好鬼粗制濫做, 傳統款式來來去去hlY y1_2qN
都係果d , 新款又唔係成日有  食得兩三日就會開始討厭,
C W#ot:z.r3r&`Uv4e 我e+都係想食先會去, 不過每去一次兩三個禮拜都唔會
h d6jK5OH 有mood 再去

yyy007 發表於 2005-6-8 08:29 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

garycheung 發表於 2005-6-8 08:35 AM

種知一句講灑.....唉......生意難做呀,老細!

EVO-8 發表於 2005-6-8 12:03 PM

大集團.....打電話叫佢出細包裝la !! 出新嘢又貴 又唔好食!:(

zauri 發表於 2005-6-8 04:48 PM

我支持你~!!U&mi4U!FO,F'y L6IW
講真我真係好憎香港人一諗唔到食咩就淨係識得話去老麥.....
C{*fgF 我就好憎啦....u Ob&w `S
咁大間特許經營...錢就大賺...A-j5`ns,RDs
個經營目標都重係利潤導向.....都唔為社會諗下....l(}}%Zj IP7`iE
係d香港人先咁x蠢....老麥又貴又唔健康又唔抵食....

發表於 2005-6-8 11:05 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-6-8 02:47 AM:Hd0tS(G Dsg(T4uW
講到尾根本啲槳要收錢就點都講唔通!!佢甘樣同攞杯水, 攞多幾張餐紙都要收錢又有乜分別?? 離乜譜! [/quote]
dD&WQ3[X;S2B 可能佢d槳秘製掛:(

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.