[6/2吹水加分題]覺得自己有咩係與眾不同/引以為傲?
我講先啦我個樣都ok ge
都可以叫做靚仔,不過當然大把人靚過我啦/kL B a-k/p
身高我都滿意嫁啦,180
不過我最耿耿於懷就係我無咩一技之長,樣樣都好似半桶水咁
可能仲少d tim=0=你叫我表演你睇d野我都唔知表演咩好....""
不過我都以有個健康ge身體引以為傲~
PJ+ffd @(lE
[b][color=Maroon]積極回覆主題之會員, 每人可加 5~30分, 視回覆質素而定
(積極回覆之定義: 字數起碼超過30 及 有意義同時貼題之回覆)[/color][/b]
B_~F$]A J&k8e
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 02:00 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]don[/i] at 2005-6-1 10:27 AM:
我講先啦
我個樣都ok ge
都可以叫做... [/quote]8k,Cv6x|N4m{
我引以為傲ge o野係我識少少電腦咁lor…… Rwh8up&S6P@X:v2g
因為我知有比較少女仔識…… 所以都會好開心~htO0~;PG
仲有我平時有寫開o野﹐自己肯睇書﹐想學o野﹐對好多o野都有興趣( 所以咪jack of all trades lor~ ) ﹐最緊要係我唔會放棄自己!
另一方面我都有少少引以為傲我皮膚好白~ 一出世就係咁 ~( 我阿媽話我一出世成糯米團咁)=.= Nw$Z+e&E9{1a
坦白講~ 有時俾人咁講都幾開心ga !^
因為我係大近視﹐所以呢我個眼球都幾突^^"4jH-j|(vi9_
8B2dI h?{ \3u+m|O
通常講完呢d o野都會俾人覺得有種好自大ge 感覺=.=" 如有得罪﹐敬請原諒! 自大同自信真係一線之差$wu V B N{+\Bi
不過要分出就一D都吾難
言歸正傳, 關於與眾不同or引以為傲
z4WQW#D1jZ'e-j8M
我諗我與眾不同既地方就係個樣生得惡 =.=wX4VM-\`E1e}G3L
我自己就完全吾覺~/vI2^/r1p:D
但個個都咁講, 我唯有默默接受了... :(xR:T+_`5r_
不過都有"好處"既... 出街個陣冇乜人行近我身邊lor... (人多擠迫情況吾計)
正經場合成日都要帶眼鏡, 扮斯文kq+mj]zU z
ow"Z@-s}ok^&et
至於引以為傲, 暫時都未有...
不過我兩文三語吾錯
我講普通話/英文個時冇人聽得出我係香港人
比起好多講普通話/英文帶住香港口音既既人好好多
&f$m j6bxn
題外話... 我覺得...
與眾不同偏向外在, 天生俱來既野多D (例如: 高大, 肥胖...)oQ@4Sw lc
引以為傲多數要努力爭取 (例如: 學位, 有錢...) 我與眾不同慨係考試時
會變得超勁(體能,智慧)+v9j'St4]
原因不明=.="" 我與眾不同o既地方係咩野做起上黎都好快上手,
引以為傲的地方係考試次次都有10名內......真架:D 我引以為傲既野係我識"泡"3個ball...既係好似小丑咁...{v7e1[W%TF5T
仲有唔知點解我0係maths 同physics 度唔洗點讀都可以ok 高分~
仲有我阿爸阿媽好好...(都可以ga 可?)Mksp(n4Zl Fp o+x
-----------------sorry...我唔可以再讚自己了~ 我與眾不同的地方係我跑步都幾快,都贏過一些田徑比賽,仲因為可以入足球校隊。%j@ A rj^)d
我的缺點是我做野比較慢,考試通常都係最後一個做完或不夠時間做。 引以為傲係吹水既能力
.mf5y,z8p
唔知點解,
好易識friend, 又唔驚人worshG"|9^!L+|x L"eu
3{S+~$H[;j
對於教會黎講, 我都幾與眾不同架 (唔係自大......絕無此意:D)
我都信教, 有返教會,
但係教會d 人好正經架, Xd ?Qn+s
唔似得我咁,
一係唔返, 一返就遲到9|k3D\!Kh6y
仲要成日absent主日崇拜, 聖誕崇拜 (出左去玩 :P)
好玩既function (好似去camp) 咪到law#fgX m$f mr%T&c
得閒又講下噪口, 仲要串嘴
總之唔似教友啦 我與眾不同o既地方係我唔怕當住人地面演講or表演
仲有就係我試過考第尾,但我係都唔份氣,係咁溫書,最終俾我考番個全班第5番黎~!@ 與眾不同之處係有兩方面
一方面係比人衰,而一方面係比人好
我講左比人衰既一方面先啦
我個樣比較樣衰,性格冷酷,所以朋友唔係好多cH/ANw
又細膽,好多野可以自己都做到,但係我無去做/唔想去做
而我好既一面要算上成績方面啦
成績方面都唔差既)s#@j4G i7K_
不過係才子都無用~~樣衰無女
而係既說話能力都唔差,起碼唔會俾人一種反感既感覺先啦
可能呢d都未必係與眾不同啦~但係為左分我一定要努力 ~.~ 我最引以為傲係小弟好鍾意做關于art既野
下面全部係我整架:lol:
我女朋友都係咁呃番黎架:lol: 我引以為傲既野係我的身高&身型 (170 cm and thin) eN5}*FW$Y'Wl|+n
個樣都ok `~~Q:^x;l `O*r
仲有,我成日都笑 (d 人問我點解可以成日咁閞心) 呵 ~~呵 ~~~呵 ~~~u"ew8EH
最叻就係 "追巴士" (跑得快,好世界)tOOK6j|\:D
etc..... 我冇乜野突出~~~最叻的就係轉野!轉筆,轉書,轉波,轉毛巾>>>>>轉得既野我大部份都識轉~!@@^%&^* 我最引以為傲嘅嘢係~~好多老友,可能係我性格隨和,所以d老友有乜節目都會揾埋我一齊去玩,有 乜心事都會同我傾,所以我好自豪架 雖然我有很多壞處 但其實都有好多優點, 因為我自問都懂得感恩, 亦對人有一顆幫助既心, 我都好想可以幫助得到別人, 亦好珍惜身邊既人, 我都幾懂得藝術同音樂, 亦好欣賞藝術同音樂, 不過就有一份執著, 不過我不懂得表達自己既內心世界, 所以成日被人唔會, 不過自己又會有樂天知命既性格, 同埋我唔似好多香港既男仔話乜就乜, 要跟乜就乜, 學乜就乜扮曬野, 我喜歡做自己亦喜歡看見別人開心. ^^ 我最引以為傲既就係有一個強健ge體魄,都有幾舊肌.....獻醜獻醜""
至於與眾不同,就係可能我係比同年ge人矮(好多親戚都咁講...ai)....only167cm""/mNLD%~t5gw
不過我份人係超懶...測驗考試都唔溫書,等死....但係如果遇到一d我鍾意做o既o野,e.g踢波,我都會好俾心機去做.. 我最引以為傲的就是在考試時tip題準確度超高~
試過有一次考試時出四條long questions,而我tip中其中三條~^\f OYg*JK{
但此「技能」只for考試,一般的quiz就無用~~ 我性能力好勁 個個都話我似杜汶澤,M2f3p@`!L)v)Ulgu
講d野就最似啦=.="咁算唔算呀?p?;Vz#s8`8W
同埋我對每樣野都有最豈碼既認識,
樣樣都識d...又算唔算呢? 我丫.....我覺得自己最好既係高大啦...
~;H!shG*mn;G
藍球同足球我都好殺食...都嬴過唔小獎既....8VR0~,J k6?c7~r
'gW1S~\Xq3U
但係愛情方面就....可能仲係細個啦...到而家都未拍過拖..不過我唔介意架