)u-G{*Vg#A'{!\#q
我186高 @@ 皮膚係白色<男人老狗 我算好白> 比太陽晒到都唔會黑 只會變粉紅.. 好多女都恨唔到
n[k SWl1}q,p)j
跑步我都算快架 成日拎到獎 3H2_.}$v1Ay#UJ9t
但係讀書就 =.= ~HF7Hmz[6P?
仲有一樣我覺得自豪既就係我女友 ! 我同到佢一齊我真係覺得好開心 !;V*m4K7Hd
出到街好多人都及佢架 !! _al G3ON4Yf'G[
M"s(Z;m F5f
仲有我最自豪既野就係
[size=6]\*ZYKfhc
我係我[/size] [quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-6-2 08:20 PM:
我覺得我都唔錯架
)OTY.s6m4u6k
我186高 @@ 皮... [/quote]
冇錯!+b+?Q{,~R*L
依果世界得一果自己! 我與眾不同既地方係單眼皮 ,兼且因為有深近視,所以雙眼都幾細下,宜家仲後悔緊冇好好保護雙眼。:(%f"mC8p?Kci1Y
同埋我d皮膚又係幾白。j(DK"n"s6I'Z!h&f
8i6A S~8m2|&AS;H
至於引以為傲既地方就係,我都幾健康,兩年都冇乜病過。:)
仲有我曾經考過全班第一。:DMM5_4Q e*wR/Y5G
另外樓上有位仁兄識"泡"3個ball,其實我都識ga。:P **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-6-2 08:20 PM:
我覺得我都唔錯架},MRZuUt+?r:Yu4G
我186高 @@ 皮... [/quote]S ?q&` vi2H~9Y
呀=口=...同你差唔多一樣 我最引以為傲ge就係....
係幼年班考過次第2名......
係高中最後個年...考到十名內.....(中間個d就咪提....唉)
好頭好尾....問心無愧......... 我自已個樣未算靚仔,但都ok啦,見得下人。kL)qv;r
好在自己睇得書多~
自己學術上都算幾唔錯丫~
讀到間好學校,成績又唔錯。
乜乜phy, chem, bio都難唔到我。t;rT4?Z3ZJ
出去玩數學比賽都羅唔少獎。
自問打機同體育都有d天分,
可能因為反應快掛~
學過下幾堂Capoeira,
都玩得幾好,跳幾上來都算幾型。 我自己唔算靚仔,但都唔差得去邊=.=
我自問係學術方面比較好
中,英文都難唔到我,成績唔錯
體育都幾好~!uI5^h9G0e
出去比賽都有獎攞,真開心q[ {M'Om!s8@,ZSd
引以為傲既係...v8bn1f4b AC ~
我考到笛子(中國個隻)到第8級tI,_%@(c
人地都考唔到-.-
^^”
HAHA....我最與眾不同的地方是不好的AI....
我是一個大頭暇...5L2Y5W&Xt
可以不見東不見西、PASSPOT, ID CRAD ,WALLET,KEY,B3^Gw,T]&T u
不可以不見的東東都可以不見F Q[%x-t
我MAMA話我頭不是和個身連在一起的話也不見@@
最引以為傲的是我解決問題的能力和面對問題的態度8~|cC-f9|
自問有好多時發生事時我都可以自己解決不用家人憂心^^
(我是外海留学生,出去留学所有事都是我自己一個人DO)
面對問題的態度是我不解決問題的話、問題会解決我 我吾同既地方
真係我係一個中美混血兒(禿頭的)
你地有冇見過地中海的中美混血兒+fx*wH8K*[*q_T
我好靘仔架&}F9@'~5EY:V
不過就係冇頭髮
可能當初就係自已吾聽老豆教%L$B bFpT ?z4j
"男人吾賤格
好易冇頭髮"
所以攪成甘既款樣 我與眾不同既地方就係我有一個大鼻,睇我個login name都知啦。同埋我個樣又係個種惡型惡相樣,搭親巴士d人通常都唔坐我隔離……最引以為傲既地方就係我曉畫畫,起碼我比起其他人黎講我已經搵到個人生目標,畫野就係我既成就,我會比心機繼續畫落去~~
這要問你的女友
don,/G7X k5pLZ6N]
這要問你的女友,點解會揀你?0cS Vc_1y_
──有時,感情毋法解釋。
問你感唔感動,感唔感覺到?! 令自己引以為傲的東西? 咁秘密既野唔方便拎出來架喎! 拎出來會令大家自卑的~~呵呵~~
D(I9h7z:i}0hY
講笑! 其實我都欣賞自己有善良既心地囉,以男仔黎講,我諗真係冇乜人好似我咁,所以我惟有做social work呢行至適合我。
0X&h:Pr(V&i{
同埋都滿意自己有上進心囉。仲有係對人好好,因為我好脾氣~~
:V ]:@6d#V#Tt)H%_
不過最欣賞自己就係,我覺得我係一個識得欣賞世界既人。我對世界既人同事會抱欣賞既心態去看。我覺得呢種心態會令自己對人同對事都開心好多。有時望住個天,望住好靚既海(仲有好靚既女仔)我都會覺得好開心。呢樣野我相信係上天對我最大既恩賜~~
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-8 at 02:15 PM [/i]] 我最與眾不同的係我咩都笑~就算係好好好好衰野~唔笑都唔會喊
就算幾hurt~幾傷~我都唔識得喊同唔開心z-R#N$[m
4y3s1C1Cb u)E
但係咁就顯竹7我咩都唔關心
頁:
1
[2]