娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xthmkn 發表於 2005-6-2 08:20 PM

我覺得我都唔錯架
p5mQK%F^ )u-G{*Vg#A'{!\#q
我186高 @@  皮膚係白色<男人老狗 我算好白> 比太陽晒到都唔會黑 只會變粉紅.. 好多女都恨唔到
HO'h ifr-C Y n[k SWl1} q,p)j
跑步我都算快架 成日拎到獎  3H2_.}$v1Ay#UJ9t
但係讀書就 =.= ~H F7Hmz [6P?

+K B-l F^ e)^ 仲有一樣我覺得自豪既就係我女友 ! 我同到佢一齊我真係覺得好開心 !;V*m4K7Hd
出到街好多人都及佢架 !! _al G3ON4Yf'G[
M"s(Z;m F5f
仲有我最自豪既野就係
|J9jMB _(@{9q [size=6]\*Z YKf hc
我係我[/size]

homan~ 發表於 2005-6-3 03:38 AM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-6-2 08:20 PM:
#U;E2A;E+n"oe 我覺得我都唔錯架
&x^#^h:qGp9| )OTY.s6m4u6k
我186高 @@  皮... [/quote]
ZXDZ8n R K z(`
t5I9u1jR1Jw,W 冇錯!+b+?Q{,~R*L

G:gjF8Q}8j[kYO 依果世界得一果自己!

thatsok 發表於 2005-6-3 09:25 AM

我與眾不同既地方係單眼皮 ,兼且因為有深近視,所以雙眼都幾細下,宜家仲後悔緊冇好好保護雙眼。:(%f"m C8p?Kci1Y
同埋我d皮膚又係幾白。j(DK"n"s6I'Z!h&f
8i6A S~8m2|&AS;H
至於引以為傲既地方就係,我都幾健康,兩年都冇乜病過。:)
tS$N!?(ljr;B.rV&|9r 仲有我曾經考過全班第一。:DMM5_4Q e*wR/Y5G
另外樓上有位仁兄識"泡"3個ball,其實我都識ga。:P

Gretzky 發表於 2005-6-3 02:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2005-6-4 01:38 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-6-2 08:20 PM:
ZE8X%r%MG4D 我覺得我都唔錯架},M RZuUt+?r:Yu4G

}T WUys 我186高 @@  皮... [/quote]S ?q&` vi2H~9Y
呀=口=...同你差唔多一樣

zlkwa 發表於 2005-6-4 08:35 PM

我最引以為傲ge就係....
[+M-G)Gw{ 係幼年班考過次第2名......
#r/?(I,x#X#Zao!Um 係高中最後個年...考到十名內.....(中間個d就咪提....唉)
"^g,s}&A&N^ 好頭好尾....問心無愧.........

發表於 2005-7-7 05:55 PM

我自已個樣未算靚仔,但都ok啦,見得下人。 kL)qv;r
好在自己睇得書多~
8h6p!E[,U.Q _V 自己學術上都算幾唔錯丫~
qL Q/c3Uo#` 讀到間好學校,成績又唔錯。
Dw$R nt-s,HOt 乜乜phy, chem, bio都難唔到我。t;rT4?Z3ZJ
出去玩數學比賽都羅唔少獎。
2c^#G@&[@3m 自問打機同體育都有d天分,
9} r2gdKOzC9v9X 可能因為反應快掛~
g ?O2`ok 學過下幾堂Capoeira,
4UPh HD[%` 都玩得幾好,跳幾上來都算幾型。

wanmankit 發表於 2005-7-7 06:07 PM

我自己唔算靚仔,但都唔差得去邊=.=
x/|]uJ 我自問係學術方面比較好
~6\eQk 中,英文都難唔到我,成績唔錯
E:vBgs VK 體育都幾好~!uI5^h9G0e
出去比賽都有獎攞,真開心q[ {M'Om!s8@,ZSd
引以為傲既係...v8bn1f4b AC ~
我考到笛子(中國個隻)到第8級tI,_%@(c
人地都考唔到-.-

szekit88 發表於 2005-7-7 07:15 PM

^^”

HAHA....
4JM Cc)j4D 我最與眾不同的地方是不好的AI....
u$^+|S(F 我是一個大頭暇...5L2Y5W&Xt
可以不見東不見西、PASSPOT, ID CRAD ,WALLET,KEY,B3^Gw,T]&T u
不可以不見的東東都可以不見FQ[%x-t
我MAMA話我頭不是和個身連在一起的話也不見@@
0O6^5oeW nP"~
.eP6V;Kd2V Gre 最引以為傲的是我解決問題的能力和面對問題的態度8~|cC-f9|
自問有好多時發生事時我都可以自己解決不用家人憂心^^
|D;S+]%Pv (我是外海留学生,出去留学所有事都是我自己一個人DO)
R5Cd,_ jPY 面對問題的態度是我不解決問題的話、問題会解決我

Dinezz 發表於 2005-7-8 01:12 AM

我吾同既地方
Bp;ml@ 真係我係一個中美混血兒(禿頭的)
k;F \K@;n 你地有冇見過地中海的中美混血兒+fx*wH8K*[*q_T
我好靘仔架&} F9@'~5EY:V
不過就係冇頭髮
Y0M0TD2d5E!X E 可能當初就係自已吾聽老豆教%L$B bFpT?z4j
"男人吾賤格
a1?2[&y9@K#c 好易冇頭髮"
5Q/ta*W5~K#P 所以攪成甘既款樣

pignose 發表於 2005-7-8 07:57 AM

我與眾不同既地方就係我有一個大鼻,睇我個login name都知啦。同埋我個樣又係個種惡型惡相樣,搭親巴士d人通常都唔坐我隔離……最引以為傲既地方就係我曉畫畫,起碼我比起其他人黎講我已經搵到個人生目標,畫野就係我既成就,我會比心機繼續畫落去~~

sohozhk 發表於 2005-7-8 10:39 AM

這要問你的女友

don,
#};M qw(X1UCx-K} /G7X k5p LZ6N]
這要問你的女友,點解會揀你?0cS Vc_1y_
──有時,感情毋法解釋。
-N@Mm`-qd
9{!H I@N#^e 問你感唔感動,感唔感覺到?!

gundamman678 發表於 2005-7-8 02:05 PM

令自己引以為傲的東西? 咁秘密既野唔方便拎出來架喎! 拎出來會令大家自卑的~~呵呵~~
V2pA+S.~J@ {5\
#i b6Q7D"A qt D(I9h7z:i}0hY
講笑! 其實我都欣賞自己有善良既心地囉,以男仔黎講,我諗真係冇乜人好似我咁,所以我惟有做social work呢行至適合我。
"G;[4{/|@$\[ 0X&h:Pr(V&i{
同埋都滿意自己有上進心囉。仲有係對人好好,因為我好脾氣~~
!jDE ^_n_1Y;M :V ]:@6d#V#Tt)H%_
不過最欣賞自己就係,我覺得我係一個識得欣賞世界既人。我對世界既人同事會抱欣賞既心態去看。我覺得呢種心態會令自己對人同對事都開心好多。有時望住個天,望住好靚既海(仲有好靚既女仔)我都會覺得好開心。呢樣野我相信係上天對我最大既恩賜~~
;p ~W'M d!]Tlf_(K&l
j|0a-cpU [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-8 at 02:15 PM [/i]]

安心 發表於 2005-7-8 07:24 PM

我最與眾不同的係我咩都笑~就算係好好好好衰野~唔笑都唔會喊
L G#b0EDM'OZ 就算幾hurt~幾傷~我都唔識得喊同唔開心z-R#N$[m
4y3s1C1Cb u)E
但係咁就顯竹7我咩都唔關心

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.