娛樂滿紛 26FUN's Archiver

don 發表於 2005-6-1 10:27 AM

[6/2吹水加分題]覺得自己有咩係與眾不同/引以為傲?

我講先啦
*Z2d$la!{}l$N*kF` 我個樣都ok geNq m$}3N
都可以叫做靚仔,不過當然大把人靚過我啦
Jo[%j u2s4H 身高我都滿意嫁啦,180+e_-e{`
不過我最耿耿於懷就係我無咩一技之長,樣樣都好似半桶水咁
f)r9J*^(i&cg 可能仲少d tim=0=你叫我表演你睇d野我都唔知表演咩好....""wy1Nb$xu J
不過我都以有個健康ge身體引以為傲~
&w(gr2U3Q rL t/_^ WlU6R%eBG\

-rEk@Fr V*c@#Y]g l`#bS&iE*?q5G-K
[b][color=Maroon]積極回覆主題之會員, 每人可加 5~30分, 視回覆質素而定
i7p q/vC3r s (積極回覆之定義: 字數起碼超過30 及 有意義同時貼題之回覆)[/color][/b]0y C YES(Jq0W#b
[/P]fg"L^n
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 02:00 PM [/i]]

trista_cheong 發表於 2005-6-1 12:19 PM

[quote]Originally posted by [i]don[/i] at 2005-6-1 10:27 AM:
8D#SyC0j2J^ 我講先啦R)_ nPq,G5\
我個樣都ok ge}jn)Si*\
都可以叫做... [/quote]
-]U%kUu xNg;PI({
+T E v3y`{}%g
pL$S1a] f3@? [1B8| 我引以為傲ge o野係我識少少電腦咁lor……
(esgFxb 因為我知有比較少女仔識…… 所以都會好開心~
g k;xFKO[
:h#u:{We!KVJ 仲有我平時有寫開o野﹐自己肯睇書﹐想學o野﹐對好多o野都有興趣( 所以咪jack of all trades lor~ ) ﹐最緊要係我唔會放棄自己!
7J.IJ8|/M)[)`)C5u
|D whb#an,@ TEp 另一方面我都有少少引以為傲我皮膚好白~ 一出世就係咁 ~( 我阿媽話我一出世成糯米團咁)=.=\;Zr;X-NL;z
坦白講~ 有時俾人咁講都幾開心ga !^
*~t:_)r3|$R} 因為我係大近視﹐所以呢我個眼球都幾突^^"
`X6MqC}h!u5` hJ|m m-u7O!L
zxg!q(z6U
通常講完呢d o野都會俾人覺得有種好自大ge 感覺=.=" 如有得罪﹐敬請原諒!

escalation 發表於 2005-6-1 03:08 PM

自大同自信真係一線之差 u!y3X@t\(X;z:D B
不過要分出就一D都吾難
%R9W A,cj u)Y\lY
q*[ R5bg'WNZa 言歸正傳, 關於與眾不同or引以為傲
/m6?zpo? Vu~ $WG9H7F*z*T-y
我諗我與眾不同既地方就係個樣生得惡 =.=3C%y&R2CB%B,E9\
我自己就完全吾覺
.A[1G*EX v)uz 但個個都咁講, 我唯有默默接受了... :(
4?&vwf0~;w/] 不過都有"好處"既... 出街個陣冇乜人行近我身邊lor... (人多擠迫情況吾計)
v0X:V*X|5_0A9` pb 正經場合成日都要帶眼鏡, 扮斯文
_M4}X!a-CmD x
w$aY3`%{9_6JC 至於引以為傲, 暫時都未有...
bY_GTv3n 不過我兩文三語吾錯+jhFTQY(v)t-T
我講普通話/英文個時冇人聽得出我係香港人&j}!@,ht"b&?f.Bt
比起好多講普通話/英文帶住香港口音既既人好好多+i| M R;j,c4m$_

$]:u3S7r-@-B 題外話... 我覺得...
'u!_qcJ wi)M 與眾不同偏向外在, 天生俱來既野多D (例如: 高大, 肥胖...)s*g%^1~!GF|M
引以為傲多數要努力爭取 (例如: 學位, 有錢...)

傻仔Him 發表於 2005-6-1 03:17 PM

我與眾不同慨係考試時9q3A#M7B.hg
會變得超勁(體能,智慧)
5Zp.@ u1~VZ$O` 原因不明=.=""

moneyhkhk 發表於 2005-6-1 03:46 PM

我與眾不同o既地方係咩野做起上黎都好快上手,
1xt!]iW Kzh5}.a P&H 引以為傲的地方係考試次次都有10名內......真架:D

fmchelloauntie 發表於 2005-6-1 04:10 PM

我引以為傲既野係我識"泡"3個ball...既係好似小丑咁...
7l kF,T;_B0?|6K 仲有唔知點解我0係maths 同physics 度唔洗點讀都可以ok 高分~
0V*n/u#mT*Z1X^"J6g{ 仲有我阿爸阿媽好好...(都可以ga 可?)
_']e3N N u saN;FL j/x%m -----------------sorry...我唔可以再讚自己了~

rockhard 發表於 2005-6-1 06:44 PM

我與眾不同的地方係我跑步都幾快,都贏過一些田徑比賽,仲因為可以入足球校隊。0Cfa`h h
我的缺點是我做野比較慢,考試通常都係最後一個做完或不夠時間做。

homan~ 發表於 2005-6-1 07:33 PM

引以為傲係吹水既能力
zT}"`9a4H qv%u(i*X@"q.R \j
唔知點解,
y;z3L Yf&| 好易識friend, 又唔驚人wor
tw0b!p0Qz b:\d/|N ru
對於教會黎講, 我都幾與眾不同架 (唔係自大......絕無此意:D)
sbSR4~]0}*^ 我都信教, 有返教會, tL[ H f(eXd
但係教會d 人好正經架,
*nzx2b2Ntu 唔似得我咁,
@$\9QB#X_ Y 一係唔返, 一返就遲到
p,nD+E!xp c 仲要成日absent主日崇拜, 聖誕崇拜 (出左去玩 :P) O~|,yu
好玩既function (好似去camp) 咪到law
+L@[l*U4X
;Eg7vb q$LT%rz:S 得閒又講下噪口, 仲要串嘴 as)R1o+O,x@
總之唔似教友啦

fo 發表於 2005-6-1 07:36 PM

我與眾不同o既地方係我唔怕當住人地面演講or表演
J6w]Je*E%g5U 仲有就係我試過考第尾,但我係都唔份氣,係咁溫書,最終俾我考番個全班第5番黎~!@

abc123 發表於 2005-6-1 07:41 PM

與眾不同之處係有兩方面
2N4S#B.cAQ 一方面係比人衰,而一方面係比人好
:u7~:lP*L|K 我講左比人衰既一方面先啦 \xuW6k!s^
我個樣比較樣衰,性格冷酷,所以朋友唔係好多{)O Q#S W4Z$x
又細膽,好多野可以自己都做到,但係我無去做/唔想去做
O:U+P'Y!]X 而我好既一面要算上成績方面啦
uyZKq2r 成績方面都唔差既
euh"D.Y~+k@ 不過係才子都無用~~樣衰無女 TQ't&_u[
而係既說話能力都唔差,起碼唔會俾人一種反感既感覺先啦a;]2VOU,@ P H3|7|4k
可能呢d都未必係與眾不同啦~但係為左分我一定要努力 ~.~

taipotse 發表於 2005-6-1 08:08 PM

我最引以為傲係小弟好鍾意做關于art既野
'I!k:Ou`\*Z]%t 下面全部係我整架:lol:
#P5v&O p'W Y0j@ j 我女朋友都係咁呃番黎架:lol:

saki 發表於 2005-6-1 09:46 PM

我引以為傲既野係我的身高&身型 (170 cm and thin) r7na3L+t
個樣都ok `~~
't3@ A rd2o*o\(n tS 仲有,我成日都笑 (d 人問我點解可以成日咁閞心) 呵 ~~呵 ~~~呵 ~~~
$O@?4X.e}_ 最叻就係 "追巴士" (跑得快,好世界)
nm{7~~Lgz"?@ etc.....

waithung 發表於 2005-6-1 11:09 PM

我冇乜野突出~~~最叻的就係轉野!轉筆,轉書,轉波,轉毛巾>>>>>轉得既野我大部份都識轉~!@@^%&^*

nyk_dick 發表於 2005-6-1 11:44 PM

我最引以為傲嘅嘢係~~好多老友,可能係我性格隨和,所以d老友有乜節目都會揾埋我一齊去玩,有 乜心事都會同我傾,所以我好自豪架

nirvana_169 發表於 2005-6-1 11:46 PM

雖然我有很多壞處 但其實都有好多優點, 因為我自問都懂得感恩, 亦對人有一顆幫助既心, 我都好想可以幫助得到別人, 亦好珍惜身邊既人, 我都幾懂得藝術同音樂, 亦好欣賞藝術同音樂, 不過就有一份執著, 不過我不懂得表達自己既內心世界, 所以成日被人唔會, 不過自己又會有樂天知命既性格, 同埋我唔似好多香港既男仔話乜就乜, 要跟乜就乜, 學乜就乜扮曬野, 我喜歡做自己亦喜歡看見別人開心. ^^

NaTuRaL_GiFt 發表於 2005-6-1 11:54 PM

我最引以為傲既就係有一個強健ge體魄,都有幾舊肌.....獻醜獻醜"")I:O1F"[-K(D~
至於與眾不同,就係可能我係比同年ge人矮(好多親戚都咁講...ai)....only167cm""
-|F/X$W"}\p;x 不過我份人係超懶...測驗考試都唔溫書,等死....但係如果遇到一d我鍾意做o既o野,e.g踢波,我都會好俾心機去做..

畢球人 發表於 2005-6-2 11:48 AM

我最引以為傲的就是在考試時tip題準確度超高~
;r1_D:W.k:h)uS9L2@3X 試過有一次考試時出四條long questions,而我tip中其中三條~
N lC;~uX 但此「技能」只for考試,一般的quiz就無用~~

膠佬 發表於 2005-6-2 01:04 PM

我性能力好勁

【車仁】 發表於 2005-6-2 03:01 PM

個個都話我似杜汶澤,
'yo_1sG"r#h i*w&B 講d野就最似啦=.="咁算唔算呀?1Z` F-GK$\
同埋我對每樣野都有最豈碼既認識,+n9^m]1\h
樣樣都識d...又算唔算呢?

liyo898989 發表於 2005-6-2 07:44 PM

我丫.....我覺得自己最好既係高大啦...
I!KS_P5IO!X3N %J/cdc|^
藍球同足球我都好殺食...都嬴過唔小獎既....
6E1z&L G/Q
q^X&P+\cma7["R-U Z$s 但係愛情方面就....可能仲係細個啦...到而家都未拍過拖..不過我唔介意架
0FKot2hFe #SMb*wb A&Y J
只要搵到個真係鍾意先拍拖...唔係要扮野又去拍拖...唔知有冇人認同我講呢..?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.