娛樂滿紛 26FUN's Archiver

會員仔 發表於 2005-6-1 11:27 AM

[飲食資訊] 鍾意食吉野家同KFC既朋友[+]

雖然唔知你地知唔知,但係小弟我覺得有需要講下^$x#Lm} M0s^p
6z._;a2[~/@*lG&c
話說我有個fd係果到做過野,佢話客人好鍾意既牛肉汁其實係由一D污糟左既熱水溝落D牛肉粉就成為各人口中美味既牛肉汁‧‧:HYP5jFH*N^
:~A)nbviF{c
而KFC果到,我另一個FD講(佢係果到做),話KFC 比客人既冰其實係拖完地之後用水沖乾淨再倒番入冰格,等D客見到佢地係冰格到囉冰以為好安全~~而據報用D冰黎拖地好似會拖得乾淨D喎‧‧‧‧
]LDuEt?K
] O4l$w$nH l 雖然我都唔知係咪堅料,但係純粹想提下大家姐‧‧有錯或者係謬論勿插。&b]{y C0vR~
O5W!M/oj r
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 12:25 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-6-1 11:43 AM

好彩我食KFC o個時都係走冰姐:P:P

baatkung 發表於 2005-6-1 11:45 AM

哈哈哈哈!又係有個朋友係果度!信果個都低b啦!你一定好懶未做過家務,用冰黎拖地點會拖得乾淨D!冰拖完地之後用水沖乾淨再倒番入冰格,咁叉麻煩!況且你估KFC係你屋企廚房個雪櫃呀?飲食店用製冰機架!!

cyrus_1985 發表於 2005-6-1 12:12 PM

反胃~

好彩, 兩間都唔食~姐

abc123aa 發表於 2005-6-1 12:29 PM

[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2005-6-1 11:45 AM:
#B|;C&a3r9c:zpj)` F 哈哈哈哈!又係有個朋友係果度!信果個... [/quote]
$[4lj7yW_J? 咪係~我相信就算幾呃錢都唔會咁做,始終關係到人命

sfxc0000 發表於 2005-6-1 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-6-1 12:29 PM:
0As2r7t$m~/FJW_:r /}"V5q+b @6O~Pb w
咪係~我相信就算幾呃錢都唔會咁做,始終關係到人命 [/quote]6Dk1Q'B Ut/y!lj
聽下咪算囉:)

chicken 發表於 2005-6-1 12:37 PM

Your friends are fired by 吉野家 & KFC?

city1220 發表於 2005-6-1 12:50 PM

哈哈~雖然話聽下就算~
2Q5UO;vr5D 不過下次去食都係話走冰啦~

rm6 發表於 2005-6-1 01:18 PM

你個FD講D野都幾"真"下個啵

JCer 發表於 2005-6-1 01:23 PM

算啦, 我唔會信呢D 故仔...
#{.~ z:vP(B(P"I ^ 因為水起HK 又唔係真係咩咁貴... 無咁既必要用呢D奇招去慳
MQ};I$GMZ 食左咁耐, 都無集體食物中毒... 如果吉野家係咁, 我會考果年可能已經中左毒, 平均一日食1.333...次&Z[9V-F X8L5~}:z4Z
B4 都有人同我講 M記 D 漢堡肉係用蚯蚓肉做tem... 我咪又係咁食...

發表於 2005-6-1 01:52 PM

[quote]Originally posted by [i]會員仔[/i] at 2005-6-1 11:27 AM:
"Q.g/IRO y 雖然唔知你地知唔知,但係小弟我覺得... [/quote]
*BJT6B5u D 你信咪唔好食囉!(?&\gO uy!E9zf
Q#vW8b;TC
ps你朋友係咪老麥間諜?:cool:

Dr.anger 發表於 2005-6-1 01:56 PM

[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2005-6-1 11:45 AM:
.X&Y0{,Sz4R@_ 哈哈哈哈!又係有個朋友係果度!信果個... [/quote] s6Qs5_(d
agree=.=..

honeyharajuku 發表於 2005-6-1 02:35 PM

滿天神fuk................[OJ$MB"}4gDzh
rEF L+R9hed9kY4mB"i

fs^ |2u1f!F7| 信則有!*Fka$f [l7fP+@
/AXQ2y4Yd$Jn.YB
不信則毛!!!!

charlie007 發表於 2005-6-1 04:29 PM

高手,你試下提供(冰塊拖地絕招)俾(開心大發現)有機會攞500蚊走架,哈哈哈哈

月月鳥 發表於 2005-6-1 06:57 PM

+5

xthmkn 發表於 2005-6-1 07:37 PM

好誇張 =.=

fuckbigball 發表於 2005-6-1 07:49 PM

唔係咁都信下話m'k\f!^s!u*\
水好平之嘛, 相對租金都唔知有無一個%. 慳黎有鬼用h._ qu~[V

*Q4t"C'H'XM:_7r 仲有, 邊有咁多污糟左既熱水同拖完地既水呀!

taipotse 發表於 2005-6-1 08:49 PM

呢個可以post 去【笑爆肚開心笑話區】

charlie007 發表於 2005-6-1 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]cyrus_1985[/i] at 2005-6-1 12:12 PM:
4EfS.d)L1@]] 好彩, 兩間都唔食~姐 [/quote]_:C e*WJ
你認真架

446622 發表於 2005-6-2 12:30 AM

[color=Green][size=4]喂,係邊間分店呀,好離譜啫,但做食市邊有咁多時間儲起d污染水,同冰呀,唉,見唔到就當乾淨啦,咁叻咪日日自己做飯囉,要死都有好多人陪啦.[/size][/color]:mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.