娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JCer 發表於 2005-6-1 01:38 PM

[生活資訊] 拒絕隱藏號碼服務 [積極+]

岩岩收到個 [font=宋體][color=Blue]無來電顯示既電話[/color][/font](錄音)...
M K"iPj6|e 之後內容係 "我地九倉電訊可能提供拒絕隱藏號碼服務,咁就唔怕隱藏號碼既滋擾...(講埋其他服務)...重唔快D黎登記!!"c8s4R m7U/`w.b

J#my#X n+WV 聽完...感覺係... 你自己打黎又133滋擾我, 之後又叫我用你地個"絕隱藏號碼服務"...吹脹...E/rN9B Z-I:v
咁同黑社會有咩分別? 先黎攪一攪你, 之後問你 "交唔交保護費呀?" ... Q7Y(C$[-C
九倉D 人真係唔知做咩的...咁既招都出, 唔知會影響自己公司既聲譽咩, 起碼都show 返個No. 比我睇呀, 又係錄音, 講不出的 "門" 由心爆出!!!!rv%M0Ksn?8^
一係又其他公司打黎叫我[color=Red]驗子宮[/color]:mad: 就快癲!!!
X)oKSOd9A@ #u$Jz#`c
各bro/sis 分享一下
q9E(Z4d+\r
M9qv sR [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 12:33 PM [/i]]

honeyharajuku 發表於 2005-6-1 03:37 PM

我都有收到呢個電話啵...#QueIU Os

l7Yk^z~9h!C 我當時一聽到."下!? 拒絕冇來電顯示?!"
6cew-ar 又聽到佢收費好似好平. 有少少心動!~_~"B3E$[ x[bo)a
但諗諗下.費是麻煩喇  反正又好少用電話.
(eet1L$~8pt 又好少會有133打黎. ;UxO&@{\
同埋又有個心態怕比人呃..
HQ)G~XkDsa 所以到最後結論都係"諗諗下費是啦"!xp

lysc4d 發表於 2005-6-1 09:09 PM

以前睇到有來電顯示話打133就可以唔顯示,呢一下我已經覺得好多餘
t7GOKHI7U7boP&Zh 咁大家如果都按左133又有咩意思呢....之後攪攪下又咩1357果D野.......{-O6Bi%TvAQ
...................喂...你唔只多左舊魚呀...係多左好多舊魚呀....CGay:V0}&z

2gj)VI~G:gZo5Y 另外樓主你俾人叫驗子宮咪算好囉
(`/}G&JK TK }c(` w 有次我依緊飯果時有機械人打黎問我係咪性無能添啦......

老鬼X 發表於 2005-6-1 10:15 PM

直接同電管局投訴~K7zLr`2wR7R
咪得o羅

roykenroy 發表於 2005-6-1 11:02 PM

我6點幾收到個call ,有埋來電顯示: 2xx39000
;WwFxt7f7Kq 佢介紹我參加[color=red]全家去驗身[/color]添呀!NIz(Ff8W0AD
真大吉利是................:mad::mad::mad:

chicken 發表於 2005-6-3 03:43 PM

I never listen to any calls withour numbers now, most of them are just from auto-machine.

本篤十六世 發表於 2005-6-6 03:33 AM

very good wor,this time have 5 supporters

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.