娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Lap Hui 發表於 2005-6-1 01:49 PM

髮型師點解要將個風筒掉轉吹你個頭? [積極+]

有冇需要? 扮型? 細風d ?
M:pJ#t c"B 有d 髮型師就冇咁既習慣??n[3b g C!u
)cJcS;[m'S4Gd
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 12:39 PM [/i]]

honeyharajuku 發表於 2005-6-1 02:31 PM

掉轉既意思係點先?A,x:z2WE8m
其實好多髮型都需要"吹頭"呢個step
otOr-{8r3} 掉轉吹 好可能係果位髮型師既手勢都唔出奇.
"b9v:m]2e6\ O 以我所學過既手法就有好幾種...
!I!I'rE"J} 幫你吹頭果位你確定係髮型師嗎?~V.b!E? [M#?0B
每個髮型師都係獨立既藝術家. B$K!G)qUL-NV6}
每個人既手法.風格都唔同.
&M;g kz+o0hM 例如:髮型師A會鐘意幫個客搞到好sharp.落晒硬gel.搞到個頭飛起晒.
XN,E(C9M#@_0@)I+m;pz        髮型師B會偏好於自然.多層次+暖色support.盡量將自然既味道帶出黎.
:L.RNWv0f
,n a6_o*uM 所以習慣同手法真係好野講.
p8Ul3^;V }%M 大場.細場.髮型師既手法都差好遠.
;zJ5]l.J*z7C 至於扮型呢...有時唔係故意要咁做.T%yE n%l^n6H4c.l @
因為髮型呢行特別需要注重自我型象.iteb-S7g:yp5D
如果髮型師自己本身個look唔係太討好. 客人仲會唔會幫親落去呢?
`E~B p~V!Uf oiu 所以扮型唔係必要.而係需要.(細場就唔一定)

Hkwan 發表於 2005-6-1 02:39 PM

將個風筒掉轉吹你個頭唔係想你個頭快d乾咩?...

HansChan 發表於 2005-6-1 03:10 PM

唔係呀! O0y.BW ^#qOT} H`-{
因一吹熱風落頭髮, 啲頭髮會軟, 就可以扯直佢或造型......佢用個尾係去盡快吸啲熱走, 等啲頭髮冇甘軟方便定型呀!所以用個尾吸熱係一定頭髮乾晒, 要造型時先會甘做, 如果係啲頭髮濕嗰時個stylist用個尾去吸熱, 即係佢扮緊嘢!!!!!!!!&L&oE8R L ]*OR&R*F
所以自己響屋企吹頭係點都吹唔到個stylist甘既頝果!
M ]%u.h&}wRWh0P'L
'_L%b!KQ [[i] Last edited by HansChan on 2005-6-1 at 03:13 PM [/i]]

don 發表於 2005-6-5 01:37 PM

我尋日問左髮型師
@R(M!v*PGw 佢話係用黎cool down

bigfish 發表於 2005-6-5 07:09 PM

我唔明點倒轉吹喎, 有冇圖示範呀?

lovelyguy 發表於 2005-6-7 09:21 AM

扮嘢囉

800 發表於 2005-6-7 11:27 AM

[quote]Originally posted by [i]Lap Hui[/i] at 2005-6-1 01:49 PM:
;]&PvQgx%q8gwX6Q 有冇需要? 扮型? 細風d ?w\W6mAZ ` N
有d 髮型師就冇咁既習慣??
} |-n8u's &G y*W'g$AXv7RX1yg
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 12:39 PM [/i]] [/quote]
'i9u$XPM&R`/S 因為你個頭就黎吹到出煙,所以掉轉吸吸D熱氣

Lap Hui 發表於 2005-6-7 11:45 AM

[quote]Originally posted by [i]800[/i] at 2005-6-7 11:27 AM:
RgwG{Ac:tP)k8L
p+Dv |,U9pI` 因為你個頭就黎吹到出煙,所以掉轉吸吸D熱氣 [/quote]
J$jb2g1{*A'KZ.A
-_a9i5qEF F 風筒冇凍風架咩, 轉做凍風一吹, 邊會有熱氣;);)

happylion99 發表於 2005-6-13 11:45 PM

係唔係你個頭吹吹下掉轉左,所以你覺得個風筒掉轉左呢?:lol:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.