娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hiroraymond 發表於 2005-6-2 01:29 AM

[經濟] 強積金賺定蝕? [積極回應者+]

岩岩收到強積金計劃個週年報告,
d%^)Y,N"XL8X%Ar 我個 plan 就六成放係增長基金,
8oOF\*k)DD 其餘係穩定,2r o~ pla)gs/qq
結果上一個年度我個戶口有[color=Red] 25% 盈利[/color],
1k&W+HVA 我想問下算唔算多?
4^!i4C/e#d 大家蝕定賺既多?
J{t8]g1\A4{.M2e "w8RFP*Q%{
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 12:49 PM [/i]]

Gretzky 發表於 2005-6-2 02:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

henrywing 發表於 2005-6-2 02:12 AM

早死就一定蝕

michaelwong71 發表於 2005-6-2 01:00 PM

幫你管理那班人就一定賺.

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-3 12:51 PM

如果係採用「進取型」計劃
!AAq]8i%| 就一定要長線耐心等待 ] [r;T?`
如經常變動組合PH Z8hv
就可能得不償失

lovelyguy 發表於 2005-6-7 09:26 AM

賺埋都唔夠俾行政同及管理費

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.