娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 05:30 PM

殺死小強的終極方法![月+]

●游泳法 n{'|@$T&lv
抓到小隻蟑螂時,不要對牠們太殘忍ㄛ!把牠們放到水中訓練游泳,學成之再教牠們潛水,只要在上面再蓋一張衛生紙,嘻嘻!這些小蟑蟑就會乖乖的沈入水中了,好好唷!
4y1ax+q b-a4X8N7I Z *o X2u;I`T0z8g
●蟑螂乾法
4{s4|&Z;p7L5pw 抓到蟑螂後,把牠的『八肢』綁住,放到你討厭的人的鞋墊下,第二天,等他換下鞋子時,就有一片完美的蟑蟑乾了。 :u#w+?'Y2se

bx_'CLa ●必勝客法
}!nx4rz7I 拿一本百科全書,或電話簿對準蟑蟑上方,倒數『三、二、一、放!』,然後讓書直直的掉再蟑蟑身上,當你把書移開時,你就可以看到下方有一片『蟑蟑披薩』了! +EnO\m%Ec{
4Ag(@P VUz
●器官移植 5b^5l9cm7\G
用剪刀把兩隻蟑螂攔腰剪成兩半,趁著裡面的『餡』還沒流出來時,趕緊把兩隻的前後半段交換,再用快乾膠黏起來。咦?還會繼續爬ㄟ...移植成功! /{e"Cw9jMj"W
9|8|.b0Q$Q `:B _ S
●毒氣法
w4ux;A?ahOY 找一個透明的玻璃瓶當作金鐘罩,把小蟑蟑罩在裡面後,再噴入三種不同牌子的殺蟲劑,當然,光關一隻太可惜了,最好多關幾隻一起作伴,只見牠們再迷濛的煙霧中共舞,好浪漫啊...
V.sD*n.e K9m0I2a9IDj
●涼快到底法
e%wF3f*D 將蟑蟑制服後,讓牠乖乖的仰臥躺好,然後用綠油精,塗塗牠的小肚肚,只見牠爽快的快速扭動,享受到貫穿全身的清涼,比雀巢檸檬茶還涼快到底ㄛ... 'O6G^Y^8d%W
/e#v#k9iP \&L
●油炸法
0M/L,H\ _!x 美味的貓、狗罐頭,如果再加上油炸蟑螂, ~o~?*Z;KS)W
就更對寵物的胃口啦!做法:將蟑螂去腳, ] Uj#W$t7Y1c ChD9P
沾些炸雞粉後下鍋,炸成金黃色時撈起, .R%P'eN%_;\ M
再依個人喜好,沾些豐年果糖,就可以給你們家的咪咪或汪汪加菜啦!
Tm|5z.u,m D1k {iQ4K,n
●鬱卒法 \kaOx`
抓到蟑螂後,將它塗上一層立可白,接著,請發發慈悲心,把牠放生回去!然後等蟑蟑回去窩窩後,牠的同伴會對牠說:『ㄞˇㄧㄛˊ!我們都是黑黑髒髒的。怎麼只有你是白白淨淨的?好噁心ㄛ!』,最後,那隻蟑螂保證會羞憤而死。
U-j/t(i\qN U
4o7[;X!cS)^UN_1At ●飛機法
GN9w0X,sIA/y 抓到蟑螂後,把他關到冷凍庫先讓他冷靜幾天,大約3~4天吧,這期間,用保力龍版+小紙版+些阿哩不達的東西,製作成你想要的飛機造型(切忌不要太大),然後自備快乾膠,將蟑螂自冷凍庫取出(他還沒死,他沒這麼弱,不動是因為他在跟你裝死),趁他意識沒清醒的時候,在他腳塗上快乾膠(你要塗在他肚子上也行...),然後在你的小飛機上綁一條線,當一切準備就緒以後,在蟑螂身上 哈 一口氣(你要幫他做CPR我也不反對...),然後等他展翅欲飛的時候,你只要輕輕的拉線控制他,就成了輕巧又好玩的小飛機了!比風箏還好玩喔!
o `&hU9S:q)Y2Y2vB |%Iv
TSVo J4v N ●魔術逃生法
R:H;T/a @IL;Qg 將蟑螂包在薄薄ㄉ衛生紙裡,在滴上蠟油.點火.整ㄍ燒起來.只見到衛生紙動來動去.一點都不噁心.如果他逃開ㄌ.代表他是ㄍ高手. Y[ R5i;QoE,u|

u$De-\%e[G^Q ●燒烤全餐 ~&B]$F(\fgu
將蟑螂(活力充沛ㄉ唷)夾在夾子上.點蠟燭.把他夾在上面烤.看到牠扭來扭去ㄉ.最後.他乾掉ㄌ.還會從後面滴出一坨黑色液體.剛好可以幫蠟燭熄火 *h _eL%}*jK

\ j @Cyht/t ●電蚊拍法 "O_VB~
將蟑螂翻過來.六腳朝天ㄉ時候.拿電電拍去電他.行成ㄌ通路.就看見他一直抽蓄著.最後從他ㄉ腳開始冒煙.然後有ㄌ火花.快感漸漸來~ b3u.g.B:qu/zeJ1r

!ld)^#DA;}(b5gui ●茶葉法
1x2Ct `A ? 把蟑螂放在窗戶滾動的溝溝上,開關10幾次~就有蟑螂茶葉了!^^去泡來喝喝看!
2f T{ x3a8U0An-Q :EAo(s W5s
●切腹法 o-m0N*^7soAfk
打蟑螂放在電腦放光碟的盤子上!關起來蟑螂就變兩半嚕! ^V3^;g-}9h
4V@*\;f:t'^7^
●烙印法
%@~)yC T?X^S@} 把燒紅的蚊香放在蟑螂的肚子上!他會瘋狂抽動!得到快感!
H;zb G }#g~/_
G.](qw[ yi!R H$WG ●烤蟑螂法 )X3ls#im t{
拿叉子往蟑螂肚子插上去!拿去火爐烤烤! 2I9b2F$h*j F]
@7Z&yU$T
●槍斃法 N,r Pr{[q
拿BB槍打頭! ;jmF7Q#u:h6x{*@

&Yw5AGy6G1b$x ●自爆法 6Dzf^_
把水煙鴦綁在蟑螂上!點火!爆炸成功! #N7EvA'n~

EHVX%i9O:u"b ●火箭法 X:E6p/Y*`2G/p
把蟑螂綁在沖天炮!耶! 5[:m@n'Y-T8@

/Hu1y"a4s*ZK ●鐵紗布法
;z*@|@*x$U 拿磨東西的鐵紗布!把蟑螂磨一磨!
*} I wr1~5D(D(f:xEc
;B#taf^,W(| ●暴斃法
|9`1Dt0KCW"eb 把蟑螂綁在撞球上!拿另一個撞球瞄準蟑螂!打下去!~~ &AXsK S [BgZ

'sM K(?*ag?i"?4M+h ●摩擦起熱法 [(ur-OhO8rF `
把蟑螂綁在腳踏車煞車器的上面!騎快一點!煞車手把按下去!煞車器就會帶著小蟑螂去擠輪胎!但是輪胎卻停不下來!因為有蟑螂膏了g;B[~7{:lO2X

?p i Y6Ih8C)?%s [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-2 at 10:41 PM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 05:32 PM

槍斃法係我最想用既!!
$c/c B yL{2D-nr 多數用拉雞手槍!!/E.s7R d#o
如果搞到我超嬲先會用個支全自動AK47(50發)

william303 發表於 2005-6-2 05:44 PM

你係唔係有童年陰影呀!咁都俾你諗到咁多個!:P

kenlabs 發表於 2005-6-2 06:00 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 05:30 PM:x(Tirf.q'u
●游泳法 sr,m n.p!a
抓到小隻蟑螂時,不要對牠... [/quote]
M3CiMHd&z[)G
.MD f$]B5y 你比小強更可怕﹗:P

28083003 發表於 2005-6-2 06:31 PM

我記得有一晚聽嘩嘩嘩打到黎,吳君如係咁講殺小強o既方法

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 06:58 PM

嘩嘩嘩打到黎  <---- 仲有冇??d-?*Z-T/\2Z;O
幾點??

笨小孩 發表於 2005-6-2 08:33 PM

[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=349863&checkid=b5790[/img] Nb4c:c+n1s4c en
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=349864&checkid=16a7a[/img]
r#t4S0e9e6Yn*Y0A [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=349865&checkid=4ede9[/img]
h2u!K'?I}5[R.j [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=349866&checkid=a5817[/img]
3d7K,G?B0y?-K 1BH F~)P
如果有興趣就去睇下(米羅殺小強在第四集動畫)
k sbj%OU;C/ym [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=51969&fpage=1]惡搞冥王篇[/url]

spector.R 發表於 2005-6-2 09:46 PM

想將全球既小強都殺絕可以話係冇可能~
&W}6^YG G;MSK4\4]~
因為佢地既生命力實在太強, 早係恐龍還未出現既時候, 太概係[color=Purple]300,000,000年前[/color], 佢地已經係地球生活, 即使是威力足以滅絕所有恐龍既大災難,  也沒有對牠們構成重大威脅.....*i/O5N"?q
到了現在, 人們已經發現了5000多種類既小強, 撒佈係世界各地, 有些更比發現生活係地底670米既煤礦下......
;a8Gg\0|4j%x'Y
w}7p}6E{ 小強適應環境既能力係眾多生物中數一數二, [color=Purple]牠們可以兩個星期唔食野, 一個星期唔飲水[/color] , 一張A4 紙夠佢地食足一個月. 6h.Om(G8_
1Oc/_wR5_
如果d 手手腳腳斷哂, 佢地又可以好似斯路咁生返出黎. %p"u4br:L%}L)t|!g
_m}JwIt!|"_ J
[color=Purple]牠們有兩個腦[/color], 一個在頭部, 一個在尾部, 所以牠們對危機既反應比起我們眨一下眼睛還要快.&P:_\9Ir:D~L!f*h'T2q
即使牠們的頭部比切落黎, 都仲可以若無奇事咁繼續生存...
L&F5Uc N!N +_F;?B3r j _
[color=Purple]牠們身上的肌肉比起人類還要多[/color], 所以可以推動比自己身體重20倍的物件. (若果人類有牠們的力量, 我們就可以舉起一架重2000磅的汽車....)_(~s8`N1Ht7]
*H] k0yAUf#Z-r
有些種類既雌性小強更加可以係唔洗同雄性交配既情況下自我繁殖.... [color=Purple]在短短5個月內可以生3200隻蛋....[/color]
:b%Q%}HZ1mO!e'w4] &v7f}M k;w
牠們的外殼有阻擋輻射既功用, 異常的染色體結構也令到輻射難以侵入.YT6\Oz J
所以當大型的核子戰爭爆發, 蟑螂將會是少數能夠繼續生存的生物 ....'Xe.D{ K[n#T
O2d\9tc`C\$O
[[i] Last edited by spector.R on 2005-6-2 at 10:46 PM [/i]]

xxchan 發表於 2005-6-2 10:03 PM

O.....CkF{-aN;N`9TPL7T
D*a VMS-{r*`!}
[color=Red][b]warning no.1[/b][/color]Y+D y?7W/Izf[ h
6UZ!z-i$I6Y
[[i] Last edited by crap on 2005-6-3 at 12:41 AM [/i]]

kenlabs 發表於 2005-6-2 10:13 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-6-2 09:46 PM:
5u A `!c kQX 即使牠們的頭部比切落黎 ... [/quote]/m7@jWw2`
有d咁o既事!? 真係第一次聽喎~

發表於 2005-6-2 10:19 PM

咁惡心既野,你都玩得落手-,-...嘔吐中

spector.R 發表於 2005-6-2 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]kenlabs[/i] at 2005-6-2 10:13 PM:
!^:KknB DO]$J
1M,?*}"K}x~ t6jD 有d咁o既事!? 真係第一次聽喎~ [/quote]
B+hknG#gM
7IV^:l T6K %TC2DW'hVrM
你試下捉隻真既做個實驗~~~~~:D

動感超人 發表於 2005-6-3 01:16 AM

wo~
"s h s6H'E1u 咁多方法
)S-T[9kU3ox^xI 等我下次試下先

eqeq 發表於 2005-6-3 01:50 AM

我次次都係用BB槍射到佢支離破碎,所以練到一手好槍法
l-aL8z-z!zq+I 不過善後果陣就..............灰
7H~ ?K,\ 所以不建議用,係好爽ga,射佢果下囉%?:a\AH,rs5A#v M
但係要攪隻小強既"身後事"果時你就真係唔方唔爽

hehaheha2 發表於 2005-6-3 02:18 AM

邊個敢捉佢泥玩喎

SEEK 發表於 2005-6-3 02:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ianiankuan 發表於 2005-6-3 03:21 AM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-6-2 09:46 PM:c:V,ve!L+Z1w `j%F
想將全球既小強都殺絕可以話係冇可能~... [/quote] `[:ZT$Z,PB

&kCZ3Rz%Pw 咁咪大檸樂! 頭先係我間房發現左隻, 以前都冇, 如果生蛋生得咁很快, 咁唔駛幾耐我間房咪滿佈小強!!!???????

yming 發表於 2005-6-3 03:23 AM

spector.R兄1lMel],T7T
果然勵害8S S,urhv N
佩服佩服...

spector.R 發表於 2005-6-3 04:28 AM

[quote]Originally posted by [i]ianiankuan[/i] at 2005-6-3 03:21 AM:
4G%Okv)Uw.H Fj/y 4[3{yQomf7K,^0E

+kOhDOf?S5q | 咁咪大檸樂! 頭先係我間房發現左隻, 以前都冇, 如果生蛋生得咁很快, 咁唔駛幾耐我間房咪滿佈小強!!!??????? [/quote]
6j7E4A] U!g b;f7T4qa

9],j[]"F_Z9k+~/Q 如果佢覺得你間房係好食好住既話..... 咁你就要嘗試用盡pkpkpkpkp兄所提供既<<終極殺死小強>>方法去趕走佢地la ~~~~~~:D

sas 發表於 2005-6-3 02:22 PM


'yp2|`|gLqe 咁我地抽D小強的基因黎分解下
qX#^[qP8o%\.U` 對人類咪有很大的幫助?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.