娛樂滿紛 26FUN's Archiver

spector.R 發表於 2005-6-3 03:01 PM

[quote]Originally posted by [i]SEEK[/i] at 2005-6-3 02:38 AM:
?i ])X%a1W@#e 我想知小強係咩情況下先會飛既呢? [/quote]
([qX vy#V k~9K)Q-t
0[5R.H&JM b/w+i ]l
呢個真係要問下佢地先知bor....Fi#WPw+Dg(E4D'D
&e+e5X L n2[!p
可能佢逃跑既時候想走快d 就選擇飛;
)jTO(c$K"j
_]mN\%c'L'W1S 或者係係天花板想跳落地面既時侯就當對翼係降落傘咁用. (呢個情況我最常見) ~

spector.R 發表於 2005-6-3 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2005-6-3 02:22 PM:
6}1nhiMX9j
Zo[0`)r7F 咁我地抽D小強的基因黎分解下
S;\\O2c%} A-p 對人類咪有很大的幫助? [/quote]
r.p'\ U*D\a J ,v8BoQq-u5ZZ

{+_5udl3s d 科學家已經做緊研究 , [url]http://www.gypsymoth.ento.vt.edu/~watson/pages/Cockroach.html[/url]S0mR#W3]eABs.U.t
|6AEL r^
有人更發現一隻"鍾"碎左既小強, 可以用黎"查"係比針針傷既人身上去減輕痛楚....
t}%_G'O4U0} (痛楚係減輕左, 但心寒指數就跳升~~~~):lol:*j'l{ |$e,dMl.m;}L

)T1J*X[X.s0s]w6{7M [[i] Last edited by spector.R on 2005-6-3 at 03:24 PM [/i]]

honeyharajuku 發表於 2005-6-3 06:10 PM

我覺得打呢偏文既作者..好殘忍.;N] Zjy B
佢所講既方法真係殘忍到冇辦法相信..
X'~3iRDT2GpFMh 有少少"日本黑太陽731"既感覺 \$a]8[+L9]
3`'}`]+~[BX(v3w
細佬信佛既..睇完呢偏文真係好反感.4G'ch;f g0` u9kr
雖然話小強對人類係有害. 但唔至於要咁殘忍咁對待佢地呀? dI9~lpc&_8J
我寧願你拿支殺蟲水噴佢..都總好過咁玩法丫..k}eiC&z B
又唔衛生.又殘酷.我有時係度諗..
H} jDc,Y2g 到底人係咪比小強更加低賤呢?!

plk 發表於 2005-6-3 11:01 PM

有禁多方法

chickenboy 發表於 2005-6-4 06:18 AM

我最怕小強,雖然想,但係唔敢玩

小虫 發表於 2005-6-4 10:21 AM

小強係遠古時代就已經有既生物,佢地能夠生存到E家,
i'{9vj}9ai 證明佢地既適應力好強,邊有咁易比人類殺晒呀,話唔定
"r n W"qu'x;pS 遲吓輪到小強統治地球呀~~~

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.