娛樂滿紛 26FUN's Archiver

LMQ 發表於 2005-6-2 05:55 PM

[6/3吹水加分題]有否試過小時遇到既野到而家仲好有印象?

我講先~P(jR/B^
自己曾經試過百厭S\(? i(C S
同婆婆返屋企既時候 T'q/|k0hx9NpY
見婆婆同個管理員傾計~ K I#LYM
我就o係大廈既"lip"入面諗住嚇下自己婆婆~
$d ? tl9PMN 等佢搵唔到我Vma"rF9G
點知入到去之後
M^5RL i,z"u 等左幾耐都冇反應~就想出番黎
XVxCR&v7k 先知道自己唔夠高按番個開關~
$v0E5v t].\!m 我諗應該果陣時無人知道我o係lip度(因為果陣時好似未有閉路電話呢樣野)zNx gT9o0W$}Lr
好好彩都有其他人用果部lip~o佢地o係出面按番開關我先出番黎~
GByl.Q @8TSr 不過由呢次之後就打死都唔再一個人搭lip~(除非自己夠高~:P)2CND#\Q1{A+O_
7\ uJ&Ls A2txI
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 01:40 PM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 06:24 PM

童年有好多野我仲記得WO~2xl l LndQ
講唔曬!! 講住1樣先啦~
6mOM'@&l:l4S
S{"god6mE.M;JY y 我記得細個有次係我呀婆屋企門口條走廊玩四驅車(應該係98年到)
|-n.Y d~4l H0w 咁我跟住架車跑啦,點知跑跑下唔小心踏屎,
N3p'aLeL Q fs6E 架車都碌過D屎WO=.=
P&I8GY8F"Ar.[ 咁我好驚俾屋企人鬧啦~
0d0r"R5U.p(cb-U6r 咪番入屋企諗住靜雞雞洗左對拖鞋去LO~s+?7_T:D2N
但我又點識洗呀=.=最後只有話俾呀婆聽~

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 06:29 PM

97年到,我呀公死左, n5? x g W e
初時我仲未知,不過見呀婆喊得咁利害,X#u D\*t H9^
咪打電話問下我家姐咩事LO~ o7b)K#rW\
佢話我知呀公死左, CZ'jL(P\oeo*Kc
我跟住就話: 死左炸MA~都唔洗喊者~~(因為我堅信人終有一死,喊都冇用)yM TIUA g$}
點知俾佢鬧我不孝=.=7D1o%Ej0D+x
ANYWAY,我覺得細個係最好~~
*u/S4XOj%j2n 因為某D野唔會好自己有大影響,9r$Q9S8@$c&`r9z\6B
例如我呀公死左我都唔會唔開心
.K2e$SD laD 但係而家人大左,記憶力自然提升,
"q ? k.`-B 一D好傷心既事可能要好耐先會忘記

LMQ 發表於 2005-6-2 07:26 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 06:29 PM:
6Yi&U1\$o'] 97年到,我呀公死左,
d"qj })q g:E${I 初時我仲未知,不... [/quote]
b)OS3LOx 我同意你講法架~
-A:@)@4e5\ 而家d細路仔真係好天真'] l/~z.Py9S
乜野都唔駛諗
Ko Sq)p6J h 凡事永遠有大人幫你諗埋
.I FH$d:HS'u~/Fd
%SR!J[([ A6~ 好似上個星期左右
pdNpp/_d 我一個人去左麥記食野[Xp D?'?
我坐低左之後
;XJ#e;^5i9ozd 隔離台有個細路同個阿媽zcOE m_
我食食下薯條時
-t ],wNr8f.ai jj 隔離個細路突然間走埋黎攞左我杯汽水黎飲
l[6nC;X&LJE 果陣時我真係唔知好嬲定好笑:o
9qn3Ry } 個阿媽都真係睇到好無奈q&r JQ&LK-hb^
但係個細路好似當乜事都冇咁.. { YN[x8n
飲左我杯野跟住走埋去第二d台附近行黎行去~

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:36 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-6-2 07:26 PM:
l;UyVP9LG
yi0a9H9r+|,m6~ 我同意你講法架~4n'` X|V Pt n6T(r
而家d細路仔真係... [/quote]
g2q*~S7`#RmS 呢個好明顯係個細路冇家教!!!

LMQ 發表於 2005-6-2 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 07:36 PM:
.s?)?0Y'M8HX
7C#R Xw4x!qC 呢個好明顯係個細路冇家教!!! [/quote]Cxr+e TP
可能大家細個既時候都會係咁~:P:P
Xfpj*s2yy 只不過細個唔識野~先會覺得唔係大問題~

william303 發表於 2005-6-2 07:41 PM

呢個post都幾好喎!

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:46 PM

我小學二年級個次,.Sz:D4f,paFT
係公園學人爬個D木,
i9fTRDL#d D 點知一扑,6Wx,x:db;y#D7?$?/d
隻左手關節位舊骨裂左,R3D ])?f8C3L
做番手術仲有條把!j7_QP0tN
都真係幾後悔~~~N/dP Dg e
係呢~你地有時會唔會諗親人死左個時點算??

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:48 PM

我細個個時我呀婆陪得我最多, l [$Tc.lJj
經歷都多D!ry'?(J/K T0P/v'j
有時諗起佢年紀咁大,不其然都會有D傷感

william303 發表於 2005-6-2 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 07:46 PM:
(g J3A%m f 我小學二年級個次,H2[;F%E(}Jt
係公園學人爬個D... [/quote]
XtA2]D7_ 我靚仔果陣時重癲,同D同事賭,用酒樓D滾水擺隻手落去,係用大桶喎!後生果陣時又唔識死,就擺落去,唉!之後住左一個月醫院,我老母喊餐死,到依家隻手重有傷痕係度!

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:57 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-6-2 07:53 PM:`4Cx:K3J

&Efw9G8lA^8l^(g 我靚仔果陣時重癲,同D同事賭,用酒... [/quote]
Lwv!o7DXjY 咁你而家同你家人d關係點樣?

LMQ 發表於 2005-6-2 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 07:46 PM:
s]Ai!DU3e n 我小學二年級個次,
r oM k6zL {w)C 係公園學人爬個D... [/quote]
a _t#V#f7h.gw-A 細細個唔知頭唔知路1A9H)CO&ELt
應該有人死左都好似覺得冇咩特別~
W"W!y3A } _ ;{*Wd7OBX V5L)ZR0pl'e%~
不過我記得以前有個補習老師,佢教我阿哥數學既
[Y"G'Re$Z 我果陣時好似得9歲左右
LW"]xs8o!h 咁岩個補習老師就過左身*`~bbu DK8?_ { F
阿媽帶埋我去嬪儀館..-J1q.|n2Do%Vo
我入到裡面..望見果個補習老師既遺照
z;wT-|{JA 果一刻真係完全喊哂出黎~ f4R3?"e"LX2C
直到而家都仲記得
W)` N5pA8j 好似有親人過身都冇果次喊得咁勁~4A:Bv}_ i;j2Yf.V4M

^L XuW5Ku [[i] Last edited by LMQ on 2005-6-2 at 09:26 PM [/i]]

發表於 2005-6-3 01:00 AM

呢個TOPIC好正,總結番自己的歷史:lol:,Nq0i Fns
v8Gd7^3K.w)w+o
有兩個夢好記得....幼稚園聽左個死亡天使既故仔,話在門窗畫個紅色十字便會趕走衪們,
7Q"j(ZQq5Zy 夜晚就發番呢D~8?nc["@TY
夢到阿媽吊頸死,醒左仲驚緊:(因為之前睇左套戲,有個人吊頸)}-r.Ol?[,y N
/i,RkW!K,U \Y
小學一年級,經常傾計又幫MISS改花名,搞到佢好憎我,到左二年級... |:l%zWysH1|+S
有晚我留堂,佢走黎同我講~抵死囉!!比人罰留堂:mad:b+Q$J W1x*da7\ o^4M

8IqEK9v I 6年級去教育營,無帶拖鞋=.=6CO'f+x2fw
/EX"p \!E L!lN+dv
5歲在廣州東方樂園走失~驚到喊!!!之後被人帶左去控制室叫我阿媽接番我
*}|q7[b%U R!B/G B Ge7n aW b
4姨結婚果陣,見到樽汽水就飲,點知係洗潔精.........初頭飲落澀澀地,仲以為係濃縮橙汁-_-" P4\ ykS^

1y+P4N3Q(I:v8O 三年級同兩個同學放學過馬路,有天橋唔行......過左1/2,其中一個叫都叫唔住沖左出去:mad:,差點被巴士撞到,我和另一個即刻逃離現場,往屋企方向逃去=.=果條傻仔被人捉左\)Ph-G E|+]'Z
返到屋企勁驚,諗死條友實爆我地出黎,結果真係!!!果晚被阿媽...........j W(Ksy,v1t { F
仲未完....第日返學被"的"左去校長室,見到個交通警腳都軟埋.3WF!ku v h!B
原來o係車度有個大肚婆傷左,條死仔就屈我地推佢出去.......:mad:
7N2gLpG0r 清者自清,最後佢屈我地唔死:mad:
}jY0hY0R~ U 之後同佢絕交就緊架啦!!!!:fIl9hUZ
w"b-F)M:w o"V
自小就好驚狗.不過有次食左豹子膽,係咁吠隻狗,吠吠下比狗追!!! vu4xCo#pe*O
我圍住個石牆走....隻狗識企o係度等我XDDD:UG.i7`p+?q \k$x6Oz
玩左一陣氹氹轉,見隻狗個勢咁兇,即刻走都走唔切爬左上紅色欄杆,隻狗竟然停左落黎!
&K(uy(aGk%k 到而家都唔清楚點解:o係紅色代表危險??:U#XJ5k F#o

n%Isa&N&D 10歲時同阿媽買餸,被人叫妹妹>.<即刻喊左出黎~心裡盡是粗口,個刻幾想自己識天馬F`{%q)w+e%_ B
流星拳:P
tV\sf+j@&MD xnU }{:Q5s F*|
6年級考第一,因為真係好難得=.=NCpBE5N(i,k

B Dvi7nZr 5年級成日考19,果年又搬左去19樓19號,學號好多時又係19....邪

LMQ 發表於 2005-6-3 11:19 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-3 01:00 AM:
.B-_+a dH V2Z:J3} W 呢個TOPIC好正,總結番自己的歷史:lol:... [/quote]
JE5? @B4W;oU| 嘩...你童年既經歷既好豐富下喎~~~

stone86 發表於 2005-6-3 01:58 PM

我好記得一件童年事呀7OM |6o%n$?
我那時同細佬一起落街諗住買玩具,那時我得八歲到啦,手中有一百元,都好多加(對於一小朋友)N;k^ Ch
咁我地住公共屋村,搭電梯時,(我仲記得有幾個師奶、亞婆同幾個細路 +我同細佬)
Ni]:L1r;d 點知半路停係一層度,個男人一入來就話打劫,我時生得細粒,眼前只見把牛肉刀好閃,應該好利的.個男人無理我同細佬,只係叫D師奶同亞婆俾錢,$H4X"j_!lz
我仲記得有個師奶講: f,c@{{ g5?
錢我地俾你,你唔好嚇親D細路呀!!
1~X SC%pE S3K 佢收晒錢就好快走左.  
#i,\T}*zYL;j v 到左G/F.大人話去報警,我同細佬就繼續去買玩具,因為我那一百元仲係度呀 4t1h i Jd*E5\}Ag
這件事真係好深刻架

thankyou 發表於 2005-6-3 02:49 PM

我係澳洲個時,成架單車向後跌,搞到我頭破血流,個頭仲有成條痕係到

thatsok 發表於 2005-6-3 03:29 PM

我記得細個既時候我阿婆落街帶我落街,
/W QoRl5PQe.jHy 跟住返屋企搭電梯果陣我搶左阿婆抽鎖匙玩,
5Q;A1T]+W"N"em?I 出電梯果陣真係跌左抽鎖匙,沿住電梯門條罅隙跌左落去,#H ]T%n^ia^.t
返屋企俾阿婆鬧,但係到左下午去管理處竟然搵番條鎖匙。:lol:
v9v PL Vd-d6z Kv;]:g|f\"F4ox
仲有細個好似得4歲果陣,唔知係邊度學左一de粗口詞語,1lP*N(~W4k
不過果時唔知道係粗口,之後無論講乜野都鍾意加埋果de詞語一齊講,
8|9|~2o@?x:Aw-V:C%s 好彩無成習慣,最後都改番好。:P

畢球人 發表於 2005-6-3 04:18 PM

小學時有一次盪鞦韆的時候,不小心從鞦韆上跌下來,還被盪回來的鞦韆坐板打穿頭~2q h$Y b;h,A| F
那次是我首次坐白車(希望已後不用坐),第一次入急症室(最好已後不用入),第一次照X-光,還要在傷合縫針(千萬不要再有下次了)~
;h TR@ Gg#J$O1I 真是記憶猶新,每次看見鞦韆都會記起,多少對鞦韆都有點陰影~~

hello1234 發表於 2005-6-3 04:20 PM

O個陣時番學會經過條落斜既斜路.'YZ u%i6E ?^d R
跟住我一路跑衝落去./JRW8WiWI0nP
結果仆左落條坑渠度, 出唔到黎.5Si-SQ@E!r `
結果成腳血咁番學.Ay)L!Ei
痛到死一定記得.
(K&B:w:Q ge 仲要勁nor.. =口=

brightlee 發表於 2005-6-3 06:27 PM

I remember when I was 3 years old, Yes, 3 years old, I checked back the history.
I y8`[ G@ I was looking outside.l%xu-] V)X6`
and I saw some people were drinking champagne, celebrating something in a MTR train.
M|h&gD;^ and they were dressing nicely.
"M2Kd dz&K Actually, that's the opening party for MTR trains in 1979.
2w)@,J FdD0C6u u%r yTz
Then I got nightmares everyday, cos the railway track...is just about 40m away from my home.
5J:u7Ohwa I.e. I heard the noise from MTR trains in every 2 mins (or less in peak hours) $v*VE!\e/YU&T
More horrible thing was: my living place was closing to the exit for the train depot.
|iY aTV I.e. when the trains are finished at 1am in the morning, I still need to hear the noise from trains until 2am every morning, and I heard the noise from the train before 5.45am in 3 hours later.
Q(t ec9MA
I.z6z$`t9} But if that's track work at overnight, i.e. you couldn't sleep for whole night.
A&m,XG? K [-o ]G\ Ko
i.e. that's why I speak so loudly now!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.