娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [6/3吹水加分題]有否試過小時遇到既野到而家仲好有印象?
LMQ
發表於 2005-6-2 05:55 PM
[6/3吹水加分題]有否試過小時遇到既野到而家仲好有印象?
我講先~
P(jR/B^
自己曾經試過百厭
S\(? i(C S
同婆婆返屋企既時候
T'q/|k0hx9NpY
見婆婆同個管理員傾計~
KI#LYM
我就o係大廈既"lip"入面諗住嚇下自己婆婆~
$d ? tl9PMN
等佢搵唔到我