一個人時, 比飛仔逗
屈$$, 幾個夾我一個... 唔見左幾十蚊 我住大埔.... 以前林村河下游重未整水壩仔(其實都係近幾年先整)B%}$k.B RX下游條河無咁闊, 大約係鬼屋再落d, 個水閘下面果陣下游會有河灘, +^*|D/Zm1~
咁我同d同學落去捉魚
點知我踏左落d浮沙到
成兩隻腳沉到見唔到小腿%vh2VgPP3J
果陣真係嚇左一跳-^y0\t5v Uq^w
因為無諗過會有浮沙nDUjh{[V0Z
二來果陣d fd上晒岸得番我一個:g!{'Z9guc2X^
臨急諗起電影入面主角遇到浮沙都會一步步慢慢行就無事Ps\Nf0g9P
于是照做
終于好辛苦咁爬番上岸 但係行一步就沉一次 N:B(Pr+g)?
好彩我都算近岸 己經沉到大腿NvSZ+P9Q
唔係真係沉到去肚臍都未番到上岸
不過就下半身都係沙...3o2D6{5g(`SHAThp
依家諗番起其實應該最多沉到落肩頭, 實唔會死
但係到依家重成日諗番果次遇險
b!f+o$|0a
[[i] Last edited by taipotse on 2005-6-4 at 12:16 AM [/i]] Another day,
today!Ai ](?w3e?_C
yes, today!!