娛樂滿紛 26FUN's Archiver

LMQ 發表於 2005-6-2 05:55 PM

[6/3吹水加分題]有否試過小時遇到既野到而家仲好有印象?

我講先~
q {j:Pgq~+s/T;S(E 自己曾經試過百厭 Xm4vW5?)mQy#d
同婆婆返屋企既時候w/H|O*l$x
見婆婆同個管理員傾計~:F.gq8s}/i)W
我就o係大廈既"lip"入面諗住嚇下自己婆婆~
d$Z|*_ ^rN 等佢搵唔到我
Q$v&|?Tl 點知入到去之後
;kMs8r&v!?,p 等左幾耐都冇反應~就想出番黎.}v*`w2Jc
先知道自己唔夠高按番個開關~
%SYJT7Vy3@H8G U 我諗應該果陣時無人知道我o係lip度(因為果陣時好似未有閉路電話呢樣野)2m7Oe}3zQ#d
好好彩都有其他人用果部lip~o佢地o係出面按番開關我先出番黎~XTAX H'G
不過由呢次之後就打死都唔再一個人搭lip~(除非自己夠高~:P)
{:U.y ws&q!A
9@l&K9cn [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 01:40 PM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 06:24 PM

童年有好多野我仲記得WO~%Np!P.aEgd
講唔曬!! 講住1樣先啦~
)B%WHq4[2CFN Q#dky M,TY
我記得細個有次係我呀婆屋企門口條走廊玩四驅車(應該係98年到)8ESqI&Z
咁我跟住架車跑啦,點知跑跑下唔小心踏屎,
G MYb f8J 架車都碌過D屎WO=.=
i&D9c[ gy 咁我好驚俾屋企人鬧啦~
WD^ B5L ~KL 咪番入屋企諗住靜雞雞洗左對拖鞋去LO~
#j)[@ P/X,?.] 但我又點識洗呀=.=最後只有話俾呀婆聽~

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 06:29 PM

97年到,我呀公死左,
m"b+t*E f!AX)Yk 初時我仲未知,不過見呀婆喊得咁利害,@$A;D^ K gBx
咪打電話問下我家姐咩事LO~
d&]Vp:e#p@2^l` 佢話我知呀公死左,
A4g"S7IB ]/k!m'a 我跟住就話: 死左炸MA~都唔洗喊者~~(因為我堅信人終有一死,喊都冇用)
j |9G3t&i7lp/s5J%Vv 點知俾佢鬧我不孝=.=
"c|v$l_5GP5b ANYWAY,我覺得細個係最好~~
3@(p:{]-J5A ?^S 因為某D野唔會好自己有大影響,
0HF:bY5Q$X xZ 例如我呀公死左我都唔會唔開心
'O+ic7W4J'`DV?z 但係而家人大左,記憶力自然提升,-`-w+r YH,b]'R(m,@
一D好傷心既事可能要好耐先會忘記

LMQ 發表於 2005-6-2 07:26 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 06:29 PM:v?,F Y|\/W;t
97年到,我呀公死左,5gx9L f/BJw
初時我仲未知,不... [/quote]
Z_NL |f4W5K 我同意你講法架~
|H;c*gq~ 而家d細路仔真係好天真
T a Fv d 乜野都唔駛諗
h)Y~ ELs&N|_$N 凡事永遠有大人幫你諗埋QjX$xffa.p!a%r2]/`

#r6W7[O*];C/N z 好似上個星期左右
j!|7F|.PR9c 我一個人去左麥記食野
V6A^!z6gk?Y9Y 我坐低左之後
i!X$J'Z-k4](|:H 隔離台有個細路同個阿媽
4i-nbE0T 我食食下薯條時,w!T Mnt8{/C
隔離個細路突然間走埋黎攞左我杯汽水黎飲
QvS-Z%i t&] |_'X 果陣時我真係唔知好嬲定好笑:o
!k HMh_7RLAx@J 個阿媽都真係睇到好無奈
/j:i,]6S8R[Tg:R 但係個細路好似當乜事都冇咁..
N$r)s RY d,t 飲左我杯野跟住走埋去第二d台附近行黎行去~

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:36 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-6-2 07:26 PM:
Xb/L/MLUo&iQ8{
j@LT]M:y \"b V 我同意你講法架~#j hE,Kf
而家d細路仔真係... [/quote]|&IaWtsE.{
呢個好明顯係個細路冇家教!!!

LMQ 發表於 2005-6-2 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 07:36 PM:
%Bg,t O%[:Nw,oO
2|Uf,d(N6q F 呢個好明顯係個細路冇家教!!! [/quote]
'Q%U)h#mC%j 可能大家細個既時候都會係咁~:P:P
"|e'x~-\0KJ7U 只不過細個唔識野~先會覺得唔係大問題~

william303 發表於 2005-6-2 07:41 PM

呢個post都幾好喎!

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:46 PM

我小學二年級個次,+j2f._ z+C$c"}
係公園學人爬個D木,8e1xMBI
點知一扑,
xf FpARM 隻左手關節位舊骨裂左,
+uVdpgc L@ 做番手術仲有條把!
W6J O e8Z 都真係幾後悔~~~:tg'nq(V2@M
係呢~你地有時會唔會諗親人死左個時點算??

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:48 PM

我細個個時我呀婆陪得我最多,I5t%T4v^8Q$Q;m,F
經歷都多D! p5{c+U%q4rF&l
有時諗起佢年紀咁大,不其然都會有D傷感

william303 發表於 2005-6-2 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 07:46 PM:
|z_(['G@ _ 我小學二年級個次, qwy*lHv;b
係公園學人爬個D... [/quote]
g T6H DK_2pT6g 我靚仔果陣時重癲,同D同事賭,用酒樓D滾水擺隻手落去,係用大桶喎!後生果陣時又唔識死,就擺落去,唉!之後住左一個月醫院,我老母喊餐死,到依家隻手重有傷痕係度!

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:57 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-6-2 07:53 PM:
(E6jbJY -R T5s8D8Dm
我靚仔果陣時重癲,同D同事賭,用酒... [/quote]o4aU? d8N G
咁你而家同你家人d關係點樣?

LMQ 發表於 2005-6-2 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 07:46 PM:
5TE.O}b3tra 我小學二年級個次, @r3S&C@a)b
係公園學人爬個D... [/quote])f Y4Nk,wts-I
細細個唔知頭唔知路
(X+P c0\2W'm]0@&Q 應該有人死左都好似覺得冇咩特別~
~7G"j.l2],q^.J
^ X~i-{dM"r 不過我記得以前有個補習老師,佢教我阿哥數學既(C_qC"Lg j#Yl
我果陣時好似得9歲左右iwf |)n.]#m7\#M;J
咁岩個補習老師就過左身
euR!h#z"w~hyo 阿媽帶埋我去嬪儀館..
O;z ?9ZSr 我入到裡面..望見果個補習老師既遺照:B)|@Tn:U)Y1P
果一刻真係完全喊哂出黎~
m&HJ1B[O 直到而家都仲記得uH&Nry u8[H
好似有親人過身都冇果次喊得咁勁~
0]z,O6g q x(j l1s(s yt9P!l)I
[[i] Last edited by LMQ on 2005-6-2 at 09:26 PM [/i]]

發表於 2005-6-3 01:00 AM

呢個TOPIC好正,總結番自己的歷史:lol:%}j"xGq,Fa

ag NS4s^ 有兩個夢好記得....幼稚園聽左個死亡天使既故仔,話在門窗畫個紅色十字便會趕走衪們,!cEj8\$m K|K
夜晚就發番呢D~
Vpu;pdj*L 夢到阿媽吊頸死,醒左仲驚緊:(因為之前睇左套戲,有個人吊頸)o+}:Fp7l[8wM0]G

1@RS&X.cj)}S 小學一年級,經常傾計又幫MISS改花名,搞到佢好憎我,到左二年級...
5K'j'c k6OuKc0sr 有晚我留堂,佢走黎同我講~抵死囉!!比人罰留堂:mad:so#pu~f-W
.hD zc DN
6年級去教育營,無帶拖鞋=.= QW2MnxJZq
N y3a}!Q
5歲在廣州東方樂園走失~驚到喊!!!之後被人帶左去控制室叫我阿媽接番我
gXQeLbP8` -Sqr9bR;Nc
4姨結婚果陣,見到樽汽水就飲,點知係洗潔精.........初頭飲落澀澀地,仲以為係濃縮橙汁-_-"
CUUB~2r:zA&Y
Hrz JVLMh:h f 三年級同兩個同學放學過馬路,有天橋唔行......過左1/2,其中一個叫都叫唔住沖左出去:mad:,差點被巴士撞到,我和另一個即刻逃離現場,往屋企方向逃去=.=果條傻仔被人捉左;Iz3kh'ok&X*z1Cs
返到屋企勁驚,諗死條友實爆我地出黎,結果真係!!!果晚被阿媽...........
K#_.T$xN p 仲未完....第日返學被"的"左去校長室,見到個交通警腳都軟埋.S A+n*c vPc]R,P
原來o係車度有個大肚婆傷左,條死仔就屈我地推佢出去.......:mad:
!`#W(P~6]~5B)SJ l'JX 清者自清,最後佢屈我地唔死:mad: E-@*?T u'H P&g'h
之後同佢絕交就緊架啦!!!!
s#U_|GK0g'GZMN!P
|'@Q/mXX(s}S| 自小就好驚狗.不過有次食左豹子膽,係咁吠隻狗,吠吠下比狗追!!!wQ!IJt0O6a,O iD*J@
我圍住個石牆走....隻狗識企o係度等我XDDD
V4f}A;OJr 玩左一陣氹氹轉,見隻狗個勢咁兇,即刻走都走唔切爬左上紅色欄杆,隻狗竟然停左落黎!
S'D.uP%JN#| 到而家都唔清楚點解:o係紅色代表危險??
:q O7w-qQi)k+x+~
,V S;}T;Uk 10歲時同阿媽買餸,被人叫妹妹>.<即刻喊左出黎~心裡盡是粗口,個刻幾想自己識天馬+\4d'v0Z'AHN.S,jt-h
流星拳:P;o]jA B)kZ!Z

+U7k{Lp 6年級考第一,因為真係好難得=.=3m tO&CI:sU

M W?*{(a^N8w 5年級成日考19,果年又搬左去19樓19號,學號好多時又係19....邪

LMQ 發表於 2005-6-3 11:19 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-3 01:00 AM:
)K(A)eg$`#f}dz 呢個TOPIC好正,總結番自己的歷史:lol:... [/quote]'w^]E4N l+k4n*s
嘩...你童年既經歷既好豐富下喎~~~

stone86 發表於 2005-6-3 01:58 PM

我好記得一件童年事呀
m4Iqb'Xt)sK 我那時同細佬一起落街諗住買玩具,那時我得八歲到啦,手中有一百元,都好多加(對於一小朋友)
N'qI!pn t5^D 咁我地住公共屋村,搭電梯時,(我仲記得有幾個師奶、亞婆同幾個細路 +我同細佬)BK eZ7F
點知半路停係一層度,個男人一入來就話打劫,我時生得細粒,眼前只見把牛肉刀好閃,應該好利的.個男人無理我同細佬,只係叫D師奶同亞婆俾錢,
2O4Pty Q 我仲記得有個師奶講:
L"t2_k#s*D Y 錢我地俾你,你唔好嚇親D細路呀!!0X!}$mg c^3P&{
佢收晒錢就好快走左.  /Z@)]0Rn*^.ZL
到左G/F.大人話去報警,我同細佬就繼續去買玩具,因為我那一百元仲係度呀
&W2cw BU Z%J 這件事真係好深刻架

thankyou 發表於 2005-6-3 02:49 PM

我係澳洲個時,成架單車向後跌,搞到我頭破血流,個頭仲有成條痕係到

thatsok 發表於 2005-6-3 03:29 PM

我記得細個既時候我阿婆落街帶我落街,o/HR.u3tWB2g)Q
跟住返屋企搭電梯果陣我搶左阿婆抽鎖匙玩,2VD+sB/X7UK1s
出電梯果陣真係跌左抽鎖匙,沿住電梯門條罅隙跌左落去,
Nx'~H8h6y8c O;j 返屋企俾阿婆鬧,但係到左下午去管理處竟然搵番條鎖匙。:lol:0Nh&vpO

~z hL@1g 仲有細個好似得4歲果陣,唔知係邊度學左一de粗口詞語,$n'n;h%Vc5p#o-M%jp+t
不過果時唔知道係粗口,之後無論講乜野都鍾意加埋果de詞語一齊講,J s+m a g+i Ev
好彩無成習慣,最後都改番好。:P

畢球人 發表於 2005-6-3 04:18 PM

小學時有一次盪鞦韆的時候,不小心從鞦韆上跌下來,還被盪回來的鞦韆坐板打穿頭~
Fv c7`{;d.m:d.^a 那次是我首次坐白車(希望已後不用坐),第一次入急症室(最好已後不用入),第一次照X-光,還要在傷合縫針(千萬不要再有下次了)~
9?$N9Q,y`-Kd#w^ 真是記憶猶新,每次看見鞦韆都會記起,多少對鞦韆都有點陰影~~

hello1234 發表於 2005-6-3 04:20 PM

O個陣時番學會經過條落斜既斜路.ortlb0t6{8b8G
跟住我一路跑衝落去.i*W ?3K(d)Q/l)U
結果仆左落條坑渠度, 出唔到黎.
\{ZZg%] ] 結果成腳血咁番學.
m0dZ8o&O}(hbcct 痛到死一定記得.
^$X4Ij h.k 仲要勁nor.. =口=

brightlee 發表於 2005-6-3 06:27 PM

I remember when I was 3 years old, Yes, 3 years old, I checked back the history.,k~{#IZmt E4dA
I was looking outside.yNe#B TW
and I saw some people were drinking champagne, celebrating something in a MTR train.z%s joaK'`+e;?U)L3}%I
and they were dressing nicely.:K%SQ*BX~_ap
Actually, that's the opening party for MTR trains in 1979.,a tY^6CN kb

m"]DRO?)b&Hi Then I got nightmares everyday, cos the railway track...is just about 40m away from my home.
"qLl(q g'u1Lp{,G I.e. I heard the noise from MTR trains in every 2 mins (or less in peak hours) 7a*{P&W3?q3M q
More horrible thing was: my living place was closing to the exit for the train depot.
Nh4IN \4] I.e. when the trains are finished at 1am in the morning, I still need to hear the noise from trains until 2am every morning, and I heard the noise from the train before 5.45am in 3 hours later.
9H9wsw(Pq(P
4H'L*G/nOo![y/t7q)a But if that's track work at overnight, i.e. you couldn't sleep for whole night.e RnMm i^RNX

t9p]Xq@ O(_o!t i.e. that's why I speak so loudly now!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.