[6/3吹水加分題]有否試過小時遇到既野到而家仲好有印象?
我講先~自己曾經試過百厭X m4vW5?)mQy#d
同婆婆返屋企既時候w/H|O*l$x
見婆婆同個管理員傾計~:F.gq8s}/i)W
我就o係大廈既"lip"入面諗住嚇下自己婆婆~
等佢搵唔到我
點知入到去之後
等左幾耐都冇反應~就想出番黎.}v*` w2Jc
先知道自己唔夠高按番個開關~
我諗應該果陣時無人知道我o係lip度(因為果陣時好似未有閉路電話呢樣野)2m7Oe}3zQ#d
好好彩都有其他人用果部lip~o佢地o係出面按番開關我先出番黎~XTAX H'G
不過由呢次之後就打死都唔再一個人搭lip~(除非自己夠高~:P)
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 01:40 PM [/i]] 童年有好多野我仲記得WO~%Np!P.aEgd
講唔曬!! 講住1樣先啦~
Q#dkyM,TY
我記得細個有次係我呀婆屋企門口條走廊玩四驅車(應該係98年到)8ESqI&Z
咁我跟住架車跑啦,點知跑跑下唔小心踏屎,
架車都碌過D屎WO=.=
咁我好驚俾屋企人鬧啦~
咪番入屋企諗住靜雞雞洗左對拖鞋去LO~
但我又點識洗呀=.=最後只有話俾呀婆聽~ 97年到,我呀公死左,
初時我仲未知,不過見呀婆喊得咁利害,@$A;D^ KgBx
咪打電話問下我家姐咩事LO~
佢話我知呀公死左,
我跟住就話: 死左炸MA~都唔洗喊者~~(因為我堅信人終有一死,喊都冇用)
點知俾佢鬧我不孝=.=
ANYWAY,我覺得細個係最好~~
因為某D野唔會好自己有大影響,
例如我呀公死左我都唔會唔開心
但係而家人大左,記憶力自然提升,-`-w+r YH,b]'R(m,@
一D好傷心既事可能要好耐先會忘記 [quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-2 06:29 PM:v?,FY|\/W;t
97年到,我呀公死左,5gx9L f/BJw
初時我仲未知,不... [/quote]
我同意你講法架~
而家d細路仔真係好天真
乜野都唔駛諗
凡事永遠有大人幫你諗埋QjX$xffa.p!a%r2]/`
好似上個星期左右
我一個人去左麥記食野
我坐低左之後
隔離台有個細路同個阿媽
我食食下薯條時,w!T Mnt8{/C
隔離個細路突然間走埋黎攞左我杯汽水黎飲
果陣時我真係唔知好嬲定好笑:o
個阿媽都真係睇到好無奈
但係個細路好似當乜事都冇咁..
飲左我杯野跟住走埋去第二d台附近行黎行去~ [quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-6-2 07:26 PM:
我同意你講法架~#jhE,Kf
而家d細路仔真係... [/quote]