娛樂滿紛 26FUN's Archiver

stephen851214 發表於 2005-6-2 07:02 PM

[工作] 傳銷: 我唔知做唔做好呀 [積極+]

我今日上左herballife(康寶萊)~~7y3dBefK ]"YdEb
le間公司係以傳銷方式經營ge~~ fE!X3a8r]4Z~Q4P
如果我sell到佢地d product,我就會有25%ge佣金1Ybv^U
佢話起初做parttime都可以有$3000-$6000收入
MR TM O&Gm 不過要比$1000 for training,請教練,比vcd我睇~~比product我試ar等等\C9n `;m Y7{
有冇人係做緊le份工ga~~
l9Q'O~7B7wE2m please give me some comment~~
(l g |{*E h i don't know whether i should apply this job~~
m~$s5F&U,C\ nf.sN 6_1q,C b:b8h7}%]9s2@;j
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-5 at 11:51 AM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-2 07:20 PM

我覺得間野會呃你, y-ITV%q+N'{i
首先叫你俾1000 TRAINs"fMfr,~
然後就狂收你呢樣個樣既錢
WnD RGWvy 最後間野CLOSE左~
*G'dU.Cj 好多時都出現呢D情況架!!(`R1so4e\
小心D好

Nic0804 發表於 2005-6-2 07:53 PM

大前題: 怕唔怕無晒朋友?

stephen851214 發表於 2005-6-2 08:04 PM

好怕

甲狀腺 發表於 2005-6-2 09:02 PM

唔好上當呀
4n&Gg8O#n? 呃人架,報紙都有話啦

RyuII 發表於 2005-6-2 09:10 PM

唔明點解仲會有人上當, 講到明要俾錢出黎o既工咪做

yutik 發表於 2005-6-2 09:37 PM

一聽就知cheat人
*KP Z;ZzG3n 旁觀者清, 當局者迷

winplaq 發表於 2005-6-2 11:52 PM

[quote]Originally posted by [i]stephen851214[/i] at 2005-6-2 07:02 PM:
-Or0[&|n1r 我今日上左herballife(康寶萊)~~
ei8dSK N le... [/quote]C0H{B{-| ?
唔好制呀!
*FD9eiBLh 呢度個個都講得好啱!
(whQ:^|a$K9b4_9EtwQ 冇老點你架!
;K](e'w aR K&Z!m 千祈唔好制呀! YSsS{Cn] lI
唔好俾果度d人昆呀!
7`Y1gr1tveJDC 大膽講句,果度d人仲恐怖過d"大耳窿"! t"A%L`,f8Z/v;SC4nH
若你一參加,將會有.....一得兩失, [u| i&]
失者--->朋友/金錢,
$f]gLg(Y!`d'B t"}R,R 得著--->一筆債務!0^%u.`}j
佢地99%呃人架,根本同寶藥party冇分別!
]y&j QU,]!w 若你有筆錢想投資,不如同屋企人相量一下,例如諗下開下鋪頭賣下野仲好啦!g(S#n&SCqS

*cH4S&u%Q [size=6]最後提多你一句,--->對住佢地,千祈[color=red]唔好心軟/耳仔軟![/color] 阿門![/size]

老鬼X 發表於 2005-6-3 12:03 AM

[quote]Originally posted by [i]winplaq[/i] at 19xx-6-30 23:52:-k8r&w$}XCd1S#D
K&N.W+X/q;a/X"K
唔好制呀!
Z$W*RZ y#LDJ1vH 呢度個個都講得好啱!!Y K4^V1N&E
... [/quote]
1@n#Q-cR 又唔好咁講:(
RMp$jn?V 最多係無哂o的朋友o者!:Pt7]!aO%lrL1F
但係錢就應該搵到W$GKYU(^BWMU{
因為低買高賣嘛!:mad:
^e'?gBi4B2u 真係無哂o的朋友架!:(:(:(

winplaq 發表於 2005-6-3 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-6-3 12:03 AM:
)N H yw [.aw @5Z"Bj vZ
又唔好咁講:(
{yL2[(TV 最多係無哂o的朋友o者!:P
_:?@)Z$_4z8Z 但係錢就應該搵到wu3@l3L&b:~
因為低買高賣嘛!:mad:
"h:xRg rF @ 真係無哂o的朋友架!:(:(:( [/quote]
St}7y%p_| $h5cYMbll!e?
低買高賣,你估樓主做到嗎??e6`7U9]qJj)RS
我覺得他可能人生經驗還少,這個社會太凶險,佢暫時可能招架唔到!+[ F4i8ay0c2xUEl7I

gpA N9wM)k 講開又講,老鬼X,你都講得冇錯,無哂o的朋友都幾大镬,我都見過個例子,前幾年我表哥(30歲,真有衝勁搵錢的一類人)都瀨過nu life野,未到半年,佢d男性friend真係冇咗9成,佢just持住自己有幾分似chi lam,不停咁昆d女買野入會嚟吊命,最後都損手碌爆card,做咗重數組...

olaf 發表於 2005-6-3 12:35 AM

小心........小心

老鬼X 發表於 2005-6-3 12:41 AM

乜野叫做眾(x)親離?
yy.xO0e6u1i n 真係好慘架!:(L|H-z:ei]Q
係好人就真係唔好做:P

vivienna 發表於 2005-6-3 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]stephen851214[/i] at 2005-6-2 07:02 PM:zaxL-w[m)W{
我今日上左herballife(康寶萊)~~
Os%I FJ1b/w5l_ le... [/quote];Ow0},y;b4nv#]:u
STEPHEN﹐小心小心小心。
OBt)S-?]$Q 你已經慢慢比距地洗腦架喇﹐又VCD﹐又TRAINING。奉係傳銷既﹐10個有9個都係陷阱。但我想澄清﹐大部份都唔係厄人﹐但係最終你虧既係多過賺既﹐而的而且確有好多人真係賺到錢。h?:JS!Th {
WCE6Fb9mZT
點解你要小心呢﹖
(W O]w7E S&kh
6p)w` @Ow!\ 1) 尼份唔係工﹐你唔係幫距打工﹐距唔係你既老闆﹐你唔係距地既僱員。有無強積金﹖有無勞保﹖
OQ ^8a ~2M$UVdg 2) 點解番工要比錢呢﹖TRAINING係公司既責任﹐你去做保險﹐做經紀﹐人地係比錢你同TRAIN你﹐而唔係你比錢被人TRAIN。;h%u*@4Pn
3) 通常D人都叫你上去距地公司度﹐然後疲勞轟炸﹐猛話有咩美滿前景﹐尼D係洗腦既技兩。u({x1]y^S6r-pr
4) 仲有你今日覺得比人厄﹐第日你要賺錢既就係要出去厄人﹐你想唔想甘樣賺錢﹖對唔對得主自己良心﹖
%sF*TP@cQ\M
3iOZE6D*E1?I 我曾經都經歷過尼D野﹐我最後既決定就係無加入喇﹐點解﹖就係因為我覺得D人好虛假﹐要靠‘周圍吹’黎厄人錢﹐我唔想將來既事業係靠厄黎賺錢。當你番到屋企﹐諗番起果D轟炸情景﹐你就會慢慢清醒架喇。-A.[#Wg%N*f+q:j%x$|+v7wA

&^.e Di@2r 各位年輕人﹐而家暑假黎臨﹐小心找暑期工﹐如果唔係損失既唔單子金錢﹐總有既係保貴既時間。總之番工要比錢既都唔方好野。當然我唔擔保有一D傳銷公司係真既﹐例如﹕Nuskin, Amway...尼D係世界知名既傳銷公司﹐有好多人因距地D產品而發達﹐所以有好多細公司都有樣學樣專請傳銷﹐而唔係SELL屎。
*yJ-}ha+[2x)` |m'P"~_R%@"a6c
[[i] Last edited by vivienna on 2005-6-3 at 01:02 AM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-3 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]stephen851214[/i] at 2005-6-2 07:02 PM:
c*@5?#tfH%?I 佢話起初做parttime都可以有$3000-$6000收入
UzL ~#~2S'Y"bd [/quote]
_)}mt[k|%p#? 不過我想問清楚﹐究竟係咪出薪金比你一或係你賣到一個LEVEL先至有$3000-6000呀﹖

winplaq 發表於 2005-6-3 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-3 01:04 AM:
{\ E HFE`0R4Ay#k%p
~x#i F.f$vf 不過我想問清楚﹐究竟係咪出薪金比你一或係你賣到一個LEVEL先至有$3000-6000呀﹖ [/quote]
~[x~P 即係你俾一億我keep同你買波買馬,以後個個月同你嬴十萬

charlie007 發表於 2005-6-3 02:41 AM

以我推斷間公司應該冇問你學歷或者工作經驗等重要見工資料而話請你嘅,你試下見其他工,就算見 M 或 KFC 都唔會見人就請啦,佢地肯定想焜你水架

SSK 發表於 2005-6-3 03:14 AM

兄弟...小心小心呀!!!

ianiankuan 發表於 2005-6-3 03:26 AM

呢間野就真係大公司黎既. (我家姐做過) 呃就應該唔會呃你 , 不過搵到幾多客同你買野就另一件事喇.

ricojohny 發表於 2005-6-3 01:48 PM

唔晒自己出錢在先都可以諗
o0@6Uz@ff9f!T.b 一開口就要錢通常收夠人間公司就消失

adamas 發表於 2005-6-3 02:32 PM

老友%x3S!R!b|0^e
為你好傳銷真係唔好做

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.