娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-6-3 05:21 PM

你地試過睇d咩戲悶到笑?[積極回應者+]

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

william303 發表於 2005-6-3 05:28 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-6-3 05:21 PM:
'ZW4M/G;q dPp y 尋日睇完喜馬拉亞星......頂佢個肺~都... [/quote]
riR7~V] 頂!隻喜馬拉亞星睇到我火都黎,睇左半粒鐘已經俾我毀屍滅跡,$#%XY#@:mad:

alan1984 發表於 2005-6-3 05:37 PM

天下無雙
%H:XHN}7Tk 話係笑片,但無聊到爆,我睇成場戲冇笑過

justtocc 發表於 2005-6-3 05:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

良友 發表於 2005-6-3 06:05 PM

喜馬拉呀星

史艷文2 發表於 2005-6-3 10:52 PM

我阿媽發仔瘟
9S ?J@&G
JC6u~.Oyj$z7D*d&x 審死官番案   (黄光亮,關詠何)z,Z7s dnD2|

0@/y1R\zIr 同時睇完呢2套戲,之後出門去街.
:mn7j"pi b9C4B2r 可以感受到出冊或精神病康復之快樂!!

rest365days 發表於 2005-6-4 10:27 AM

一套叫唔知 "XX反擊戰".. 尊特拉華達做嘅科幻片.. 睇完戲出嚟, 我同人地一齊呆咗...相對無言.. 一直都無再提番套戲.  之後睇報紙話套戲喺美國入選全年爛片之一.

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-4 10:43 AM

鄭X基個套「我要做model」
p?.S5t8?mK,o 睇到眼火爆:mad:

william303 發表於 2005-6-4 10:52 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-4 10:43 AM:+T!S5`2z/AB2f
鄭X基個套「我要做model」
7d$Y?N VB 睇到眼火爆:mad: [/quote]
q%vI ~!hD/i1} p 都唔條呀,需然冇乜內涵,但起碼得啖笑呀!:P

史艷文2 發表於 2005-6-4 11:48 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-4 10:43 AM:
.?,P&`l0wT4I_2[ t 鄭X基個套「我要做model」
6rlKt\{ 睇到眼火爆:mad: [/quote]7gb;yX;U,Byv"{5U

igjSk${g
YFml [ N'\K 森美仲克人憎:cool:

alan1984 發表於 2005-6-4 12:01 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-6-3 05:43 PM:
?7S m:@"y%F 什麼...天下無雙=偉仔果套??? 那套不差wo.. T3p!OKh o
那有悶到笑嗎?? [/quote]係呀,仲有王菲,趙微果套,真係爛片

zlkwa 發表於 2005-6-4 08:50 PM

當然係鄭中基個套我要做model...... eR0Y qL x.[BS(D#j%Ch ?
真係唔知點笑好.......
C%?(h8_@v 成套野都唔知做咩.....@,i#^)?o+n5zO*r!~KCb
話佢係新一代笑匠......
|3O$Gi,q+I 我真係無野講..................
ei+z|7yj:~*[#On}u{
K]k+k_$far 仲有一套係陳奕迅....joey....魂魄唔齊....
mW c`#GU8@&|F 睇完我ge表情同個片名一樣...

hello1234 發表於 2005-6-4 09:53 PM

[案山子] 無聊到我想死既鬼片.

coke123 發表於 2005-6-4 10:57 PM

柔道龍虎榜我唔識欣賞, 重案痴孖GUN 我覺得好底能, 身驕肉貴我覺得好悶, 魔幻廚房好無聊, 2004 新紮師兄好唔得, 我要做model 都ok D, 喜馬拉亞星就完全唔掂(睇完想死)

vally 發表於 2005-6-4 11:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

charlie007 發表於 2005-6-5 02:31 AM

占基利果 d

vivienna 發表於 2005-6-5 02:39 AM

哈哈﹐[color=LimeGreen][size=5]四面夏娃[/size][/color]﹐吳君如做既。。。。應該成6-7年舊架喇。。。我真係悶到笑左出黎。。。

亨九利 發表於 2005-6-5 03:40 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

karate_pau 發表於 2005-6-5 04:27 AM

喜馬拉亞星
1t2I ~g Yu 話說有日我地成班frds本來去睇西片,但係有個frd話要支持下香港電影,咁我地就去左睇喜馬拉亞星,我悶到望牆都唔望個銀幕,最後全體仝人訓著,.....................散場後話睇果條友一句聲都唔出,仲流露出極度唔好意思既眼神

vivienna 發表於 2005-6-5 04:34 AM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-5 04:27 AM:e7Z.X]8Z$zs2GD
喜馬拉亞星
X&y+Gt?\!Z 話說有日我地成班frds本... [/quote]
~WsC8e8]"X 嘩﹐好採無睇姐。。。。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.