[六四加分題]大家會怎樣記念開心和不開心的一天呢?
有好多人都有寫日記既習慣,但對於一d唔係太鍾意寫野既人,|0Z5`5TDdn
佢地又有d咩方法呢? p^1U? TQ
我諗到一個幾好既方法,想同大家分享一下,
買一個大玻璃瓶,V enPV;X
將一日開心既是用以白色既可米放入樽內,
唔開心既事情用黑色既石米放入樽內,
當過了一段時間後,
你可以拎番個樽黎睇下,
到時你就會發覺一個幾奇怪既結果,
個結果係要有做過既人先明,就咁講你知可能好難明白既,
如果你地有咩好方法可以係度講一講呀:cool:*d-`!sU{G\ k k
?;VC @*L8E#tv+Od
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-4 at 11:44 AM [/i]] 有趣﹐等我試試先( 講得出做得到)
-Nl Z)wn
h5@BF9p!cc
[b]移去吹水區[/b] [quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-6-3 07:45 PM: X!F#]0A8UH"\Cs!s
有趣﹐等我試試先( 講得出做得到)