娛樂滿紛 26FUN's Archiver

【車仁】 發表於 2005-6-3 07:43 PM

[六四加分題]大家會怎樣記念開心和不開心的一天呢?

有好多人都有寫日記既習慣,
;iE(NB\ t 但對於一d唔係太鍾意寫野既人,|0Z5`5TDdn
佢地又有d咩方法呢? p^1U? TQ
我諗到一個幾好既方法,想同大家分享一下,
;ae m4YX7@9x-] 買一個大玻璃瓶,V enPV;X
將一日開心既是用以白色既可米放入樽內,
T:^W M)i8v3i8cT 唔開心既事情用黑色既石米放入樽內,
\pQ}3J3t ` } 當過了一段時間後,
'y;}uBn-a9RjvK 你可以拎番個樽黎睇下,
v-E.z Y#V$L 到時你就會發覺一個幾奇怪既結果,
%vy0@LYiU K5d 個結果係要有做過既人先明,就咁講你知可能好難明白既,
Y1V f3pre%Nr7k 如果你地有咩好方法可以係度講一講呀:cool:*d-`!sU{G\ kk
?;VC @*L8E#tv+Od
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-4 at 11:44 AM [/i]]

trista_cheong 發表於 2005-6-3 07:45 PM

有趣﹐等我試試先( 講得出做得到)
j0r0V`;g8Q6dm UW -Nl Z)wn
h5@BF9p!cc
[b]移去吹水區[/b]

【車仁】 發表於 2005-6-3 07:57 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-6-3 07:45 PM: X!F#]0A8UH"\Cs!s
有趣﹐等我試試先( 講得出做得到)
uzGN0L O &V;EByAp X
cWN(sO0v9l!p
[b]移去吹水區[/b] [/quote]
.b*Vf3D$T%I 個結果會令你明白到開心同唔開心都係一日,+Ir7nR'C6j#|t
只係你想點過而已!

hello1234 發表於 2005-6-4 09:50 PM

我會O係本schedule度貼貼紙.4b,t1A!M:e"J6{e6p9~X
唔係顏色等於唔同野.
;Q.Y yKT6~~Z 幾好~

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-4 10:12 PM

開心: 會影相再加抵死描述, 日後睇返笑爆咀:lol:h.r X1]i

6o,N-~,bEOR;t 唔開心: 通常忘記都黎唔切, 仲點會搵野記住呀, a2g\(q3I em:O-m E ^
           不過真係要「紀念」既話, 就買件「精品」擺係屋企&U9t5Z9Z&@M6H+U q
           每每望見, 都會睹物思人.....(真係有需要先好咁做, 唔係好hurt架)

土人 發表於 2005-6-11 03:11 PM

大家會怎樣記念開心和不開心的一天呢?

send 到computer

honeyharajuku 發表於 2005-6-12 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-4 10:12 PM:
OR.|N1fe^3G 開心: 會影相再加抵死描述, 日後睇返... [/quote]q*as'TV
b4@,rAm5La

#dh v1X'TK
KJ Q${?#RU ?:AC3v"?c
【多情自古胸魚恨
!X od%ky g y*R&t"i![                值漠創喪渣Fit人】....................:(!ZLZJ3D1Bz
4Z(}\"`/d
hx~q|d
,NEz-^'L
講番正提先...y!x'e{?s,H!s:[
紀念開心既事.多數人都會用"照片"or"文字"or"圖畫"or"影象"紀綠低開心既經過.b5ox8Y7jQ ^
但往往人都會忘記自己本來最大既快樂 就係"還在呼吸空氣"Y&V&n|\4f`s
生命裡每日都有千百萬個希望 千百萬個可能.很多事情根本自己控制唔到.
v8G&BCS~ Q P 那努力活好自己不就是最大的快樂了嗎?
q(~v2vnz1? 我地已經比好多人幸運嫁喇.$Ls4{s&T lw
所以我覺得.假如真係要紀念既話.每一日都需要紀念.
gaT&] N(f@{ 而唔開心.難過既事. 自己吸取過教訓 賞試過失落就算喇. Yq/j!\W8o)y)Wn V
煩惱都係自己比自己既.只要放低包袱放低執著...
YU^ {4X-Y/{V 先會睇到前面既將來...
E|G\)JD2P
F"g Ll?%cCy| 係嫁...講好容易.做好難!
i!Qu0JS 但唔咁做..又點會感受到生命既味道?:P

hoho886 發表於 2005-6-22 07:22 PM

如果我開心既話就可能會同人分享下既SvR(K|
仲可能會寫低紀錄低,等第時拎番出黎睇tT R|8q9X
都一樣會咁開心.回味下當時係咩情況,同
+k9mg~(` 有幾開心.Tbc9ag!y5L7x3yc
但係唔開心我就唔會同人分享啦,同唔好留S4adV;z#ikEU
低有關唔開心既野,等唔好睇到又再次諗起 gT:_Hdp#AZ%yB
又再唔開心ar.同埋緊係最快地forget個件野
f)i/i;][ U,up;y 啦.但係有好多時都唔係話唔諗,唔記住,就可
:Te}$K'|`.XN 以當冇野.唔記得既.

hold_find 發表於 2006-1-1 02:04 AM

開心的一天:記錄低(用日記、相機、電腦...),第日回味一吓Fy6k._R
不開心的一天:唔開心仲記乜念,忘記佢好過

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.