娛樂滿紛 26FUN's Archiver

royroychan 發表於 2005-6-3 07:46 PM

點解女仔無論幾多度都著冷衫? [積極回應者+]

大家有冇發覺,#C^ v#x]*j
學校D女仔,無論幾多度
4@_._ _Kp-G;D 打死都要著住仔冷3,:DeEB F2jE5da
廿幾度好三廿幾度都好,
3~bi4D^H t 都係著住唔除,4j9t1nE,Ze I/x O
都唔知佢地咩心理=.=":(
K-}'u,Vys
R"?6u YI)Hn%q 我見到佢地都覺得熱,:(tX,^FXm`OS k+F,a
大家點睇
&[!j8LD'`q-ojT{ ~V7iZ]&bl v:e
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-4 at 02:25 PM [/i]]

trista_cheong 發表於 2005-6-3 07:48 PM

[quote]Originally posted by [i]royroychan[/i] at 2005-6-3 07:46 PM:X:e H$i@%yJ
大家有冇發覺,
w"G\w*gFZ 學校D女仔,無論幾多... [/quote]
y/Sb#oR A+` {H0c@v)xOSo
JQdz~s9K gA
[size=4]我就係其中一個[/size]:):)
zQ#O)T.Gn$\#["@
G4^"nJG4Y 我唔知其他女仔係點﹐我呢就係因為件白色衫太透﹐易走光…… 同埋可以遮肥肉~~~
dLFg7m M)LI0nLa
如果非必要我都唔會除ga

royroychan 發表於 2005-6-3 07:51 PM

我地學校女仔既校服係天藍色,
*WgSj0n)b$G 一D都唔透,
L]}/z?,Ws 佢地都照著,{#ZI?$~T
真無奈

trista_cheong 發表於 2005-6-3 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]royroychan[/i] at 2005-6-3 07:51 PM:
4HOy~'XJi0` aC/l 我地學校女仔既校服係天藍色,*D"W2A-U:d&Nc/r
一D都唔透,
-I6X2X;GF 佢地都照著, bn._\'D-o8W
真無奈 [/quote]
.e8[*KJ PpRm'X d1xk5F?7?-a%Y"I*B
咁呀? 遮肥肉lor

月月鳥 發表於 2005-6-3 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]royroychan[/i] at 2005-6-3 19:46:
`PP;c0y-EN 大家有冇發覺,L_,Lk*k_x+{![*O
學校D女仔,無論幾多... [/quote]/P,};r9VQD}
遮身材或遮[color=Red]血[/color]

chris0721 發表於 2005-6-3 08:21 PM

有d身材都幾正都要遮= =

SEEK 發表於 2005-6-3 08:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Crapcake 發表於 2005-6-3 09:17 PM

chicks always do that==""!d!e;l uv
want to attract the ham sup student,like me==""

sfxc0000 發表於 2005-6-3 09:21 PM

我都成日著冷衫播 =.="

左輪仔 發表於 2005-6-3 09:23 PM

係囉....都離哂譜嫁.....
+k;c3E+e x2U#Hv 熱到咁都著住...睇到都覺得熱呀

月月鳥 發表於 2005-6-3 09:27 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-6-3 21:21:*e;Gqp(zN_
我都成日著冷衫播 =.=" [/quote] RDr'C}a
我以前都係coz冇著冷3

甲狀腺 發表於 2005-6-3 09:48 PM

但唔知點解,男仔都咁著wo

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-3 10:05 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-3 09:48 PM:
&Ipf)fv-? z$@|8B0r 但唔知點解,男仔都咁著wo [/quote]0m!Q#X._j5IVbD%J t
驚走光嘛~U#fjm&tPj1EAq;V
唔知y~有著好似安全di'T0n Yc
**我是男

homan~ 發表於 2005-6-3 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-6-3 07:48 PM:ec@X"y Z h2Y"i

Y ^3_+ZL
3CV%e0W:[UI W
j Ylh,]+[6|^`$s [size=4]我就係其中一個[/size]:):)
3y%qU|qxB
lV(i+]Y gG 我唔知其他女仔係點﹐我呢就係因為件白色衫太透﹐易走光…… 同埋可以遮肥肉~~~
3zWI%S;J 5MC.^UE#d
如果非必要我都唔會除ga [/quote]
I.~+`p`4U7S_
W3pTWZFS4f3Eh 多謝晒 !!
Y8U%G1{ doBHk
W*^,kX`M`/\V(H 我而家先知

kinis 發表於 2005-6-3 11:28 PM

agree

咁又係,落起雨上黎都幾濕濟
x;b#d6}#w*LABSR NUCjF
唔好意思, 離一離題, 想問下你地D聖鬥士大頭相點整? 可以加自己名o既?

yutik 發表於 2005-6-4 12:08 AM

我都係其中一個+i~ A|x(j6E
但我係boy:P

ricky0007 發表於 2005-6-4 12:48 AM

just style I guess

markmk 發表於 2005-6-4 03:03 AM

= =香港d學生妹唔夠外國d咁開放.....

JCer 發表於 2005-6-4 03:24 AM

又講學校野...諗起D女同學都開心...~~
R)? w@0['f)P yl 可借, 時也命也

vivienna 發表於 2005-6-4 04:30 AM

[quote]Originally posted by [i]markmk[/i] at 2005-6-4 03:03 AM:{#H}'S YR3_W:I
= =香港d學生妹唔夠外國d咁開放..... [/quote]I1h G&T6`
以我經驗﹐外國學生有以下特徵﹕f$OD.~)Go6g
1。唔介意露底 Ddk sQ
2。唔介意比你彈BRA帶U8s3DS-EI!y
3。唔解意戴BRA加白SHIRT透曬視甘m+C$Y \I
4。唔介意露溝比你睇﹐好多時仲係特登添 W#M,E]c[ ~
5。唔介意上堂比你摸同搓大脾
|7SQv&l _F.soq5| 6。唔介意你上堂同距討論剃腳毛同剃鬚既集慣e Q6b Ox~
7。去PARTY飲醉之後﹐成個人就比曬你架喇﹔就算唔醉既﹐玩玩下你差唔多可以做咩都得架喇。
c)q&]6p+o+A(` 香港女仔同外國女仔完全兩回事﹐太多唔方便係BLOW WATER區講。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.