[quote]Originally posted by [i]kinis[/i] at 2005-6-3 11:28 PM:
咁又係,落起雨上黎都幾濕濟
唔好意思, 離一離題, 想問下你地D聖鬥士大頭相點整? 可以加自己名o既? [/quote]Y~8tB5L&^:N3bmS/]
[url=http://www.26fun.com/bbs/memcp.php?action=profile]編輯個人資料[/url]
可以自己上載。。。
[quote]Originally posted by [i]royroychan[/i] at 2005-6-3 07:46 PM:
大家有冇發覺,BytC
yX2[
學校D女仔,無論幾多... [/quote]
但我覺得就係D冷衫先令到香港D女仔矜貴D﹐追到一個學生妹會好有滿足感。
好好奇樓上係及邊個國家咖女呢:lol:
是否學校冷氣太凍?
睇見都熱呀陰公
[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2005-6-4 10:03:
是否學校冷氣太凍? [/quote]
\P.C&d)a4d0`7z8yr
好好笑的問案
係啦, 有O的男都係咁.\-z [4~5y0}
睇見佢都熱, 真係想除佢件衫..
答案好簡單~~~t/X9u
l,iN'SW
o個位女生冇釘校章:)
日本d學生妹都係咁,不過人地d裙就短好多^^
[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-3 09:48 PM:7J%?l6R*U
但唔知點解,男仔都咁著wo [/quote]2vs7\ l8E@!d
要遮煙味丫嘛
"要遮煙味丫嘛"
冷衫好吸味ga wor...,`{B
OFU,R3@
P.S. 我覺得女仔著冷衫係怕比人睇蝕晒..*L1X"F3`6Yn
因為我以前間學校條白裙真係幾透的...(條底裙又薄的話真係連Under/bra都比人睇晒<--當然有D誇張..)9l.IT#V%mk
Rl.TP
6Uz!?9R^*W;|*z c2QD/z
P.P.S我以前識個女性朋友(想媾不過比佢一口拒絕... :( )..佢唔著件鬆身冷衫, 對既"級手", 又挺0既波真係呼之欲出.....
講得太興奮, 太露骨了, sorry...
because thay ar fat they want to wear more clothe
body shape not look too fat ma
咁d飛機場又為乜咁著?
[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-5 07:02 PM:
咁d飛機場又為乜咁著? [/quote]6{;r7T'Om6T,h
同樣道理。。。唔想比人睇到個平胸
我諗大多女仔都係因為怕透bra先至咁著_7HU)l"Ed&?
不過我都好佩服佢地
咁熱天氣都仲肯著..']Ki@j9qU
真係唔怕生熱痱咩..@@
學校冷氣太凍,有d重會著二
becuz lor
安全感呀嘛!:o
其實我都有想過這話題 所以問過我女友 她說讀書時大家也在發育 有的女生早發育胸部一早就好大怕鑑介怕男生們的眼光 有的女生飛機場怕和別的女生比較怕男生的恥笑 所以大家也著冷衫.
社會局太多咸濕佬囉