娛樂滿紛 26FUN's Archiver

royroychan 發表於 2005-6-3 07:46 PM

點解女仔無論幾多度都著冷衫? [積極回應者+]

大家有冇發覺, Aol3W gd(o
學校D女仔,無論幾多度:f0ufz s _}{
打死都要著住仔冷3,:D x)Ud]7j,ld
廿幾度好三廿幾度都好,aT#~.Z)B]'N5{
都係著住唔除,T T7J'`(\8Q/o8W
都唔知佢地咩心理=.=":({qE(Ou\D)v
z-k2t9`y
我見到佢地都覺得熱,:(
ZW!q.RS'ni 大家點睇Ic}%J'{(He

&rEPEq/dE9b [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-4 at 02:25 PM [/i]]

trista_cheong 發表於 2005-6-3 07:48 PM

[quote]Originally posted by [i]royroychan[/i] at 2005-6-3 07:46 PM:
QFt%Zc2U:[}B 大家有冇發覺,$G U"i"Y)s"KS
學校D女仔,無論幾多... [/quote]#u1z(?_+I:[S

-u!y{ f uQ8suW/U*N4h
|$^ tF!kcX [size=4]我就係其中一個[/size]:):)
1PHY%R] d,Kfx\#L~+G%Wc
我唔知其他女仔係點﹐我呢就係因為件白色衫太透﹐易走光…… 同埋可以遮肥肉~~~
ik kMw})h3L$y*jW \$ou;^Vg{~
如果非必要我都唔會除ga

royroychan 發表於 2005-6-3 07:51 PM

我地學校女仔既校服係天藍色, hHM$]j o9|
一D都唔透,4@ EA9yy)g o
佢地都照著,*QjB/U9CC
真無奈

trista_cheong 發表於 2005-6-3 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]royroychan[/i] at 2005-6-3 07:51 PM:y^$I#YyV$E)k B
我地學校女仔既校服係天藍色,
lBocN 一D都唔透,gt3IDO R_{
佢地都照著,
;i-vt_Gkjm9[Z 真無奈 [/quote]$d W7SH^"C5_ u
p-B8m\? eH`;VV
咁呀? 遮肥肉lor

月月鳥 發表於 2005-6-3 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]royroychan[/i] at 2005-6-3 19:46:
E;q\CN l 大家有冇發覺,kt Tqg |5Qp9w U
學校D女仔,無論幾多... [/quote]
A:K6@_os;K.o\q 遮身材或遮[color=Red]血[/color]

chris0721 發表於 2005-6-3 08:21 PM

有d身材都幾正都要遮= =

SEEK 發表於 2005-6-3 08:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Crapcake 發表於 2005-6-3 09:17 PM

chicks always do that==""6C&A R"g-V:D W
want to attract the ham sup student,like me==""

sfxc0000 發表於 2005-6-3 09:21 PM

我都成日著冷衫播 =.="

左輪仔 發表於 2005-6-3 09:23 PM

係囉....都離哂譜嫁.....
]$F.g/cU0jU8j/ozo 熱到咁都著住...睇到都覺得熱呀

月月鳥 發表於 2005-6-3 09:27 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-6-3 21:21:{E0} @)Ti^KT
我都成日著冷衫播 =.=" [/quote]/d)m `#tt;R+h AfA+| _
我以前都係coz冇著冷3

甲狀腺 發表於 2005-6-3 09:48 PM

但唔知點解,男仔都咁著wo

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-3 10:05 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-3 09:48 PM:
#q| Ut%zC6Q8Z.qC 但唔知點解,男仔都咁著wo [/quote]/M Un-}_(^%f
驚走光嘛~+FZU*c_(]/i6h/U
唔知y~有著好似安全d,wD|ct,s
**我是男

homan~ 發表於 2005-6-3 10:27 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-6-3 07:48 PM: _(x} ?D5I i

X0Y1?4OT)sw
1a(@R*z4N*xy7tm ;YK-{J]c/{!o
[size=4]我就係其中一個[/size]:):);w%M)MFd/{4i8n
hwN'yk3R(J
我唔知其他女仔係點﹐我呢就係因為件白色衫太透﹐易走光…… 同埋可以遮肥肉~~~,d*{Ph4aY
;A~%A}X6t"?E @-Q
如果非必要我都唔會除ga [/quote]
S{%aM0YU $y1g#o@6j8{W6v|.Q
多謝晒 !!
du)j5]3P$uk1s
{Ht}Tu\ 我而家先知

kinis 發表於 2005-6-3 11:28 PM

agree

咁又係,落起雨上黎都幾濕濟4B1p&reDbqai
c o@0Mr4G
唔好意思, 離一離題, 想問下你地D聖鬥士大頭相點整? 可以加自己名o既?

yutik 發表於 2005-6-4 12:08 AM

我都係其中一個
8?CU3I$tNi 但我係boy:P

ricky0007 發表於 2005-6-4 12:48 AM

just style I guess

markmk 發表於 2005-6-4 03:03 AM

= =香港d學生妹唔夠外國d咁開放.....

JCer 發表於 2005-6-4 03:24 AM

又講學校野...諗起D女同學都開心...~~La/t*D&UF2sC
可借, 時也命也

vivienna 發表於 2005-6-4 04:30 AM

[quote]Originally posted by [i]markmk[/i] at 2005-6-4 03:03 AM:3`$j7H:rf.pA(Z
= =香港d學生妹唔夠外國d咁開放..... [/quote]
c4C W*{9l@@3y]3E P 以我經驗﹐外國學生有以下特徵﹕*Y aZ+Qi
1。唔介意露底
,t4g:W'{9jC1R M 2。唔介意比你彈BRA帶 q(ccV@6FS2B~k
3。唔解意戴BRA加白SHIRT透曬視甘
ZB{'d8s!x&n 4。唔介意露溝比你睇﹐好多時仲係特登添
5ZLnr m"m/L 5。唔介意上堂比你摸同搓大脾Cb0Eh'|2\2r4iI
6。唔介意你上堂同距討論剃腳毛同剃鬚既集慣X*`PD+a)S x$M
7。去PARTY飲醉之後﹐成個人就比曬你架喇﹔就算唔醉既﹐玩玩下你差唔多可以做咩都得架喇。
w+`xRo.C;lq 香港女仔同外國女仔完全兩回事﹐太多唔方便係BLOW WATER區講。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.