娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ai64337435 發表於 2005-6-10 09:41 PM

有冇人篤波

william303 發表於 2005-6-10 11:18 PM

[quote]Originally posted by [i]ai64337435[/i] at 2005-6-10 09:41 PM:-p4K;im-b
有冇人篤波 [/quote]
@'qv S%c-u4a0r 咁呀!係唔係黎呀!你唔打比賽咩?

gn00987333 發表於 2005-6-11 04:08 AM

各位我都想打啊
QH'z.t Q\7z8|0x MB 得唔得嫁Q6K*g9f.x\Z9@"g8J
我好cheap嫁喳

william303 發表於 2005-6-11 01:42 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2005-6-11 04:08 AM:,v6]:SP}Q
各位我都想打啊
q6r U0Mp"u*B`U!Q 得唔得嫁q!@Ad!a*L
我好cheap嫁喳 [/quote]
K8O\$V.D'R 當然冇問題啦!大家求開心ge!:P

gn00987333 發表於 2005-6-11 02:39 PM

各位邊個可以幫一幫我啊
c qUT6s!Z] 我入到yahoo個個桌球紳士但係就個個圖就係x黎既??

william303 發表於 2005-6-12 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2005-6-11 02:39 PM:
8}%q,E MY.d%r)xZ[ 各位邊個可以幫一幫我啊/[ @K z i;l
我入到yahoo個個桌球紳士但係就個個圖就係x黎既?? [/quote]
D%X.T3q/OB;Id 唔係好明你意思喎!

aia_k 發表於 2005-6-13 01:25 AM

有冇人想打返場波??1F'm4t*V:[\ SU/i
我個a/c剛開~之前打過~
7]6\3oI;R.d} 諗住備戰下個比賽~

gn00987333 發表於 2005-6-13 01:16 PM

即係個圖唔顯示出黎I;o*]7Br^ u
即係我冇得選擇入邊個個場>.<

william303 發表於 2005-6-13 01:27 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2005-6-13 01:16 PM:
ciV$nWGH 即係個圖唔顯示出黎9R;F:Uu;e
即係我冇得選擇入邊個個場>.< [/quote]9qCUHnc8qz KHQ
你部腦係唔係冇download 到java呀,如果冇既話去以下網址
/Z0alU1VZ [url]http://www.hotdl.com/dl/search.php?action=searchfile&keyword=java&from=fname&SEND=++%B7j%B4M++[/url]

aia_k 發表於 2005-6-13 03:06 PM

個人對果個比賽有d提議
u'Ar%O'i i 如果呢個已經可以count為一個26fun官方比賽~/uYOU*a,j
有冇可能直情改到winner架"銜頭"做,eg.EF篤波王#U"`'R5]'oQ8N h"H
同埋成為一個呢度架常規性賽事?"eg.每一季一次、一年一次....等等
8|4B ^E"b e*Wf 以上只係小小建議~

william303 發表於 2005-6-13 03:28 PM

[quote]Originally posted by [i]aia_k[/i] at 2005-6-13 03:06 PM:;y.Oat,p9Oq:k
個人對果個比賽有d提議
%m-v7Zd-_'t/SN#m 如果呢個已經... [/quote].e:aPxLM
其實希望可以一個月一次,當然要睇返個情況啦,如果擁躍的話我唔做野,都會大把人做野啦,如果銜頭野遲D先再度!不過好多謝你既意見!:P

aia_k 發表於 2005-6-13 09:40 PM

william~o#Vo9G LV)s
另外就係~QYK|s
賽際亦可以改一改~如果係一round就定勝負~時間會好快同埋好快會玩完~2k"XN)d Mzq P)n&h
初賽不如3盤兩勝~/PMFI#[7VF
最後4強可以5盤3勝~[Cz*R5O6g\
都係建議啦~
p5Z\3Cc 不過另外我想問一問S!VT8BR"` E j&~
呢一個篤波聯盟係咪26fun合法機構~?我意思即係~係咪算係網站官方承應架先...&D#KZ9q1ST@c
如果係佢應該仲放o係吹水區定係sports板呢?
_ ^q1zd2|H 遇其係成日都要搵返個topic返出黎~不如搵其中一個板置頂啦c/R"k/Bq ^ @;S"K
如果係官方承認,就應該加以推廣
1f(d V,u4D~O 如果係加以推廣,點解要報名入場費(5分)呢?
Ke-pFvc 如其係咁~不如加強推廣,報名而到時又出席者不如加5分啦~]{*Sh`&i@3p
扣起d分做報名費同埋倒米有咩分別~u5rX DtVz#w2AVa5t
如果當係官方活動,咁係咪應該推廣先?+L8~!Aa.\s7qb
加分減分,主要目的咪又係想d人投入呢個網多d,如果係想推廣呢個網,令人投入多d,咁倒不如就用加分黎鼓勵啦....咁咪皆大歡喜,亦會多d人投入26fun架大家庭啦...

william303 發表於 2005-6-13 10:15 PM

其實我地都唔係一局過,如果一局過點俾到實力大家睇,你可以睇下以下topic
)D-@a6g%U7\ [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=54139&fpage=1[/url] X9q2}@(~_F
網站官方承應當然未有可能啦!放係吹水區其實當初建議既時候就係係吹水區,自自然然
^'Q ])HD*cH 就會擺左係度,入場費(5分)其實係想兄弟多D發言及post靚既topic,正如大多數兄弟當初要睇要有分既topic而努力post topic,但係新會員係唔需要分而參與,不過都好多謝你既意見,其實你覺得點樣做可以更好,可以同各位大大反映,因為篤波大聯盟尚未穩定,當然尚有許多改進!

gn00987333 發表於 2005-6-14 07:22 PM

我一陣try下先
C r7dJxk,w thank you啊william303

william303 發表於 2005-6-14 07:27 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2005-6-14 07:22 PM:
'YyZ ~5V,w)Lf9i;A 我一陣try下先lGZb:mnB
thank you啊william303 [/quote]
K+zq;xC 唔好咁客氣啦,最緊要開心嘛!:P

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-14 09:02 PM

HIHI~~ 各位~~
1Kmd/CPn8ww1^9N 小弟呢排忙於考試~
{f$BQ%eX6d so28號先會番番黎~~4Dn%to@!SV,D
到時見啦

william303 發表於 2005-6-14 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-14 09:02 PM:
B p)?1b"Cwn{ HIHI~~ 各位~~
z)l z&n*? 小弟呢排忙於考試~
nhn*VB] so28號先會番番黎~~9L^ g f(svR:k
到時見啦 [/quote]
1j@pa;l$cOT6A 咁等你返黎啦!比心機考試,努力、加油!:lol:

nightmare 發表於 2005-6-15 04:08 AM

幾時開始....我都好耐冇玩過了...
}zL+U!_-X ^ [email][email protected][/email]

william303 發表於 2005-6-15 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]nightmare[/i] at 2005-6-15 04:08 AM:q+`1QT6h/R0_$]"G5r
幾時開始....我都好耐冇玩過了...
Ed$cd*F6{ [email][email protected][/email] [/quote]
*Rn$CB J#gUg 咁你比賽唔比賽呀!有時間的話大家玩下啦!:PuE?j3?+Bp+S5e
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=54139&fpage=2[/url]

william303 發表於 2005-6-18 11:12 AM

最後召集
n/~QBL i)P#d 最後六天報名,如人數不足更改為16名1Vt*OuIK

7z [T#p7J9P](\ 以下十名選手登記
nFJxgY9e3Y enfun008
)Gix~\:E4D rqv 26fun_alancherry
6`e*}k-S:EO 26fun_heart 2rN;PtS
26funspurs
wc&]Pk+h 26fun_puipui
{RZ[#?]#L;A 26fun_roy2QT:C3T5A nc0F A
26fun_xybbq pRR4~{;I
26fun_kair1P9nqE5x,d
26fun_yeahchan vu&p&e,s2iA'n
26fun_ken1
0Yg:M3rW7Hm? DC7]
!l8C)[!nV x0\ S 如需登記請到[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=54139&fpage=1[/url]

頁: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.