你愛你的爸爸多點?還是媽媽多點?[積極+]
我想我應該是愛媽媽多點@e T\ [*v並唔係因為佢錫我多過我老豆
反而我老豆錫我仲多{'x)vn9y
我諗係因為我同佢相處ge時間多d掛
日日無條件咁食佢煮ge飯
雖然唔係好好食fy+vZ e(P
但都好過無得食
佢都教左我好多禮貌上ge野
使到我都未至於比人話我無家教
唔知你地又係點呢?
F%D,t1^x `S$u2q }K
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-4 at 02:33 PM [/i]] 阿媽....