娛樂滿紛 26FUN's Archiver

don 發表於 2005-6-4 12:40 AM

你愛你的爸爸多點?還是媽媽多點?[積極+]

我想我應該是愛媽媽多點@e T\ [*v
並唔係因為佢錫我多過我老豆
\As(d&]:d,?-ZY 反而我老豆錫我仲多{'x)vn9y

W1km2]l5L 我諗係因為我同佢相處ge時間多d掛
AHP)x^X*b} p 日日無條件咁食佢煮ge飯
~'Y+^9s o 雖然唔係好好食fy+vZe(P
但都好過無得食
k^0Z#uv@T4A5iR q
,T7S'd k)X K 佢都教左我好多禮貌上ge野
6iyf)QL0W W4@ 使到我都未至於比人話我無家教
&rt_6Z3vZ2fx 唔知你地又係點呢?
ZkZL9QwP,k6Q5?MK&M F%D,t1^x `S$u2q}K
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-4 at 02:33 PM [/i]]

taipotse 發表於 2005-6-4 12:56 AM

阿媽....F{5TyjiW?_rF
DL d D5t6k9[4} [
母親節永遠都比父親節多人慶祝

ricky0007 發表於 2005-6-4 01:02 AM

it doesn't matter

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-4 02:35 PM

我個人就覺得阿爸比阿媽偉大(r6pu+B-jT L} uE
因為佢付出好多
o%CGuk'i 但從來唔出聲話乜野
#M,PZwgc$H` 無聲無私既支持鼓勵令我銘記於心

homan~ 發表於 2005-6-4 02:48 PM

兩果差唔多worf |U9O{b `y6O&X
%\4W*a7b\V,zh
係要選既咪阿媽law8}L o4T k8D7o)T
wAu D\y:TF
冇計,細果真係見阿媽多d
3v NO`9G1^ 感情自然好d架啦^G~F)}8C"a(u9G;D

-\R%n bg6wY 爸爸少見d,_ O\HG
又惡d,
@c"N^#ki;c3_
0TY _o*N/n$f p;s*@ 我都知老豆付出唔少,Q"V5? a ~Z1{
but.....
T$E2|bd*FEXP9Hjw `/z\G:Q1e
選阿媽law :D

vally 發表於 2005-6-4 11:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-5 06:26 PM

阿媽~~
G%wj3q D0W'] 因為老豆冇撚用!!! (比起我媽)

waterfire 發表於 2005-6-8 05:43 AM

通常男仔會鍾意丫媽多d
,SzI K@%W 女仔會鍾意丫爸多d
l~\d~#U4p]{ 唔信ge 話C A$C [/m
問下你身邊ge 人啦

Miz 發表於 2005-6-8 09:02 AM

oh~呢個問題...yo2jA&cO
本人家是單親6oM8mGo B}D
最愛my媽打~ 雖然她可以話係太縱我~but佢give me very多自由~
2mC#U9H:u%C `.W 又會打機(生化危機@@ 街霸方塊)iSE-z$sF6{Rl3p
爸 對媽唔住當然唔多like啦~又爛賭 大洗

michaelwong71 發表於 2005-6-8 03:08 PM

[quote]Originally posted by [i]waterfire[/i] at 2005-6-8 05:43 AM:{jJ0~M-Pn
通常男仔會鍾意丫媽多dA*x}j lhzV
女仔會鍾意丫爸多d%P$xz j3T ?*l
唔信ge 話)oO:VNX'eo
問下你身邊ge 人啦 [/quote]
MJm F&c'o
q*U'y#|9R/Z({M 唔信, 因為我兩個女點都鍾意佢丫媽多d. 點威逼利誘都無用.

coolyiceman 發表於 2005-6-8 03:23 PM

我心中只有媽媽~~{3e#^%Y?H3~
他.......
*V:T0`#Ba'mfk 無責任感~
es p&x Xb 無用~
)[7M,`c:~je.Z 大男人~3h!rt6TUB
喜歡就丙下你
m4BbpD9PY_u{ 佢地講到明唔喜歡我~~:NY3J y2o.BCz2Z
我仲可以點ar~
JE%b%o7`VDe 同居但仍同陌路人
|y4@$SI}0}%Y:j!] 他不在家時我就會覺得好舒服
0WD}5E:M%N 我唔會同佢吵tw(@1EGl;cF
因為覺得唔值

吉b 發表於 2005-6-8 05:05 PM

阿媽~~~~~~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.