[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-5 01:48 PM:*dd2g$f
s:^.dU
3[p$j%L?'m.h
j6k$V4xX&P
t+y
我良友都極度同意見!!!!!!!!!!!! [/quote]BU.k(QI*dV.G
我会尊重佢哋嘅信仰, 每個人都有每個人嘅選擇, 但叫我信就冇可能喇, 就算太陽响西邊升起我都唔会 ;)
9N;na!F$Y%n4P
但係真係有個咁嘅神企响我前面叫我同佢講多謝, 我即刻同佢死過 :mad::mad::mad:
[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-4 07:25 PM:
我會同神講
"你只係一個變態無... [/quote];V KZ2H.c KAh
\\9o^)W2G/X%|'U
我史艷文都同意.
我記得有一次有個傳福音嘅人講 : 「不要問, 只要信.」8Zc(po5L9]'v(q SO
當年董生搞廿三條嘅時候應該借用呢句嘢
我會問佢...
點解佢全知, 全能, 全善, 但又容許惡在人間存在?
*ew2gzU
呢個問題, 我同一班同學同Tutor一齊討論0左成兩粒鐘都無答案, 只有神先答到我了
[quote]Originally posted by [i]secretfj[/i] at 2005-6-5 09:36 PM:
我會問佢...
點解佢全知, 全能, 全善, 但又容許惡在人間存在?
}@
x/ZT'A-@;^
呢個問題, 我同一班同學同Tutor一齊討論0左成兩粒鐘都無答案, 只有神先答到我了 [/quote].}YXn.G,`?&Z(n
係神默許魔鬼誘惑人架,用意係睇下d人係咪真係信佢,係咪能夠遵守佢o既法律AjUvM&}\!ok+|
~ R]Y{5T$L'L'de7n
l.X/Rvs
你地話係咪多餘先,神又係佢鬼又係佢
homan兄,你d答案我聽過萬幾次啦,咁都有分加,有冇搞錯呀
1)回教,猶太教都係信同一個神,只係唔信耶穌係彌塞亞(神的兒子),耶穌話佢係彌塞亞,未必一定係真wor,都係天主基督教d人信佢之嘛,咁都上唔到天堂,回教猶太教遵守神o既法律仲嚴過基督教啦,咁都上唔到天堂,咁尼個"真神"都好鬼小器wor} V9mo2JV,R nH
Fj]ja
2)梗係唔關挪亞事啦,都唔同年代!!
3)我就話係因為作聖經d人唔知乜係恐龍,古代又未發現恐龍化石,咪冇寫lor~聖經人作出黎架嘛
4)搵唔到好多都叫搵到,好過聖經得個講字,更加難以令人信
q-?O*ek&Q3C2^
5)希望d基督徒唔係信緊一個猩猩神啦