娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-6-5 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-5 01:48 PM:*dd2g$f s:^.d U
3[p$j%L?'m.h
j6k$V4xX&P t+y
我良友都極度同意見!!!!!!!!!!!! [/quote]B U.k(QI*dV.G

9uKN:r/hd"~ 我会尊重佢哋嘅信仰, 每個人都有每個人嘅選擇, 但叫我信就冇可能喇, 就算太陽响西邊升起我都唔会 ;)
.Q%pAL.^&DQ)i)C(q 9N;na!F$Y%n4P
但係真係有個咁嘅神企响我前面叫我同佢講多謝, 我即刻同佢死過 :mad::mad::mad:

史艷文2 發表於 2005-6-5 04:30 PM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-4 07:25 PM:
Aa |,Z"t x vd c(\f!^"l 我會同神講
z;A%w2])j8c "你只係一個變態無... [/quote];V KZ2H.cKAh
\\9o^)W2G/X%|'U

,]X| W6l^4Mnt 我史艷文都同意.

singgeihot 發表於 2005-6-5 04:41 PM

我記得有一次有個傳福音嘅人講 : 「不要問, 只要信.」8Zc(po5L9]'v(qSO
當年董生搞廿三條嘅時候應該借用呢句嘢

secretfj 發表於 2005-6-5 09:36 PM

我會問佢...
H_(~!tNP ^ 點解佢全知, 全能, 全善, 但又容許惡在人間存在?
sb0y J4z *ew2g zU
呢個問題, 我同一班同學同Tutor一齊討論0左成兩粒鐘都無答案, 只有神先答到我了

karate_pau 發表於 2005-6-6 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]secretfj[/i] at 2005-6-5 09:36 PM:
Z8t] s&H!c IyO 我會問佢...
?BPZ5nx.L 點解佢全知, 全能, 全善, 但又容許惡在人間存在?
)g-yGa%{q }@ x/ZT'A-@;^
呢個問題, 我同一班同學同Tutor一齊討論0左成兩粒鐘都無答案, 只有神先答到我了 [/quote].}YXn.G,`?&Z(n
係神默許魔鬼誘惑人架,用意係睇下d人係咪真係信佢,係咪能夠遵守佢o既法律AjUvM&}\!ok+|
~ R]Y {5T$L'L'de7n
l.X/Rvs
你地話係咪多餘先,神又係佢鬼又係佢

karate_pau 發表於 2005-6-6 01:21 AM

homan兄,你d答案我聽過萬幾次啦,咁都有分加,有冇搞錯呀
E)ONF,~&jh |/j
W2Ti xa}R Y6e 1)回教,猶太教都係信同一個神,只係唔信耶穌係彌塞亞(神的兒子),耶穌話佢係彌塞亞,未必一定係真wor,都係天主基督教d人信佢之嘛,咁都上唔到天堂,回教猶太教遵守神o既法律仲嚴過基督教啦,咁都上唔到天堂,咁尼個"真神"都好鬼小器wor} V9mo2JV,R nH
Fj]ja
2)梗係唔關挪亞事啦,都唔同年代!!
b5r Syb)`.P9|_
#G.E&V7\` \/~7R m 3)我就話係因為作聖經d人唔知乜係恐龍,古代又未發現恐龍化石,咪冇寫lor~聖經人作出黎架嘛
\%d~3oKmz
k"WL(R ?;w` 4)搵唔到好多都叫搵到,好過聖經得個講字,更加難以令人信
HUGAKM']]+xCX q-?O*ek&Q3C2^
5)希望d基督徒唔係信緊一個猩猩神啦_"uZ{W ]9@J6u\BTj

:jW/b6z(DE+F 6)神話要淹沒全世界,大禹咁勁冇事,仲要治水,神o既力量都能夠抵抗,咁我信大禹唔信耶穌啦~~'pb A pm3y#nP

X g4|!l`u 7)尼題牧師都答我唔到啦

Christy~呀華 發表於 2005-6-6 01:24 AM

多謝佢比机會我活在世上!:D

本篤十六世 發表於 2005-6-6 03:28 AM

you say more thanks to god la3Y;il3om|$@
hope win more money in Jockey club

良友 發表於 2005-6-6 10:27 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:28 PM:~(F]7D;z4P(II

#Kf B/I ESf*E 信佛就係罪﹖ [/quote]
2a R;\ t*Z{)b
4hA ag.](dG 梗係啦,除左耶穌大哥之外乜週神都唔信得架喇,梗係有罪啦

良友 發表於 2005-6-6 10:34 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-5 11:59 AM:U'a!S IZG5N
homan咁辛苦兼有耐性答其他會員既問題... [/quote]
+Z8JT$l'w 呢個TOPIC內咁多人積極回應都冇分加

singgeihot 發表於 2005-6-6 10:46 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-6 10:27 AM:pn2N!e2n5B PR*{6q

m4OOmxV^
qq)V0q_:q|+^ 梗係啦,除左耶穌大哥之外乜週神都唔信得架喇,梗係有罪啦 [/quote]%R|b#^v3~}F

x%} b UB,Lyu 我老表就識得一個信咗基督教嘅不肖子, 有日無端端忽起上嚟同阿媽掃神枱, 機乎攪剄家破人忙

singgeihot 發表於 2005-6-6 10:47 AM

有 d 嘢想同大家分享1R}Ep;Ynr

2qJP3CH*{f2z!C 我記得細個有個天主教嘅神父教過我哋, 如果人哋嘅宗教係導人向善嘅, 你哋就要尊重人哋嘅信仰....

良友 發表於 2005-6-6 10:47 AM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-6 10:46 AM::M_$}0I7G F _
I&I&H2v$T7u

3kX,a8P A9u$` A"^9f&X 我老表就識得一個信咗基督教嘅不肖子, 有日無端端忽起上嚟同阿媽掃神枱, 機乎攪剄家破人忙 [/quote]9y rv#tm^8a

)ld`r-x"e(F0r on能九的基督徒,
9L*f#p,} nU3n$N 但佢咁做係好架,一定可以上天堂架。
A*w3{["T!qJF(A!R 為左上天堂,理能得自己陷家死丫
5Re6b{_0Sa
'}4_ V,^zz i }z [[i] Last edited by 良友 on 2005-6-6 at 10:53 AM [/i]]

singgeihot 發表於 2005-6-6 10:49 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-6 10:34 AM: kHM)O7}r^,U

EW*u4`'w/o1I 呢個TOPIC內咁多人積極回應都冇分加 [/quote]5B?o-`l
/f[`V k,wo
良友兄, 吹水開心咪得囉, 有料有好嘢咪分享吓囉, 吓吓為分好無癮架 :)

良友 發表於 2005-6-6 10:51 AM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-6 10:47 AM:
V6G%z({NN 有 d 嘢想同大家分享
mD L x.mjO 7rYjwz(CHGr
我記得細個有個天主教嘅神父教過我哋, 如果人哋嘅宗教係導人向善嘅, 你哋就要尊重人哋嘅信仰.... [/quote] \/b(U"Vc
E1O^:^8t1y
又話要打爛人地D神像又話盛,真係好尊重啵。
y3B(La d|
V3gc5qv0Qq [如果人地既宗教係導人向善嘅]←但係佢地唔覺得其他係導人向善。
3L^W+wZ,n4JRy 耶穌其他神係魔鬼

良友 發表於 2005-6-6 10:52 AM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-6 10:49 AM:y(o2mb6u}
Jh]2^?&k Y*I{

,Z"XF|,@ d Z 良友兄, 吹水開心咪得囉, 有料有好嘢咪分享吓囉, 吓吓為分好無癮架 :) [/quote]rY{}l*k"k;W

N F?*_%y c-K8a J5[c 唔係~~
t^ U$R+b~D#|OA 我都唔係為分數而吹水既,%s9e [CI VV T#[
我隨便問下姐~

singgeihot 發表於 2005-6-6 10:53 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-6 10:47 AM:
e8}:{2|]
){P b3f'{l4qUg0MED
ipC @f:| A,jY on能九的基督徒,$ET6S0t6b R,|$[
但佢咁做係好架,一定可以上天堂架。 [/quote]
J7G'cY7bB"r&IoY %g4bI)l JVz p%O
洗腦技倆真係拍得住毛主席 - 爹親娘親, 都不及毛主席親
irP)b b/g%k8q
B"N)]2|x`*kHJ 掃神枱好似紅衞兵除四舊

singgeihot 發表於 2005-6-6 10:58 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-6 10:51 AM:/K"o+Q p)IYO k7iz#F

0o8In)p&H 3a(? R,|\&U&~
又話要打爛人地D神像又話盛,真係好尊重啵。N#ir7G%s1nS,x

Z8A*\;V~T [如果人地既宗教係導人向善嘅]←但係佢地唔覺得其他係導人向善。
;_HfeTL 耶穌其他神係魔鬼 [/quote]]\+Lt k#B

8b)Z+{"Zy&S Yz 天主教感覺上無基督教咁極端, 嗰個神父嘅媽媽係拜神嘅 (拜天后), 但媽媽行動不便, 佢雖然係神父, 都有陪媽媽去拜天后

singgeihot 發表於 2005-6-6 11:00 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-6 10:52 AM:
PXK xh+[1?1RzQ!j
'g-b-dAM_-dP'D,rN)n EaY;zrass
唔係~~
RvHPkyAg_ W 我都唔係為分數而吹水既,
&p)le~-]"u 我隨便問下姐~ [/quote] ^g l7II{
*])\(Z pRwp6fF!?
良友兄, 我都係隨便講吓啫, 唔好介意 :)

karate_pau 發表於 2005-6-6 11:52 AM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-6 11:00 AM:o%kJ\9q#q%^%y4m So5u&?

J:\#c2RUt#^,O8I
]DF ^LH6PJ 良友兄, 我都係隨便講吓啫, 唔好介意 :) [/quote]jtZ*LI/Jl
雖然唔係為加分吹水,但係我講咁多,都想加d分

頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.