我會多謝佢肯現身.........被個機會我..........................鬧9佢,打7佢
[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-5 03:32 AM:5Y$M
vd"Lue6}
7)阿當夏娃都係神造出黎,理應係兄妹,自從佢地食左個禁果後,神就要佢地繁殖,咁算唔算亂倫?[/quote]X*gm1n7o
(t+F|H4}4n-Rl0Z}
造出黎唔=生出黎,就好似迪士尼創造出白雪公主和白馬王子,可能是完全沒有關係
以上只是我的理解....不代表神話中的原意:P
[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-6 02:44 PM:
造出黎唔=生出黎,就好似迪士尼創造出白雪公主和白馬王子,可能是完全沒有關係3Y+U5E/qlM,o
以上只是我的理解....不代表神話中的原意:P [/quote]
神話自己係"父"wor
我會問佢點解要甘遲至黎接我上天堂
同埋唔信唔袋表一定要落地獄 但係信就一定上天堂
[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-5 03:32 AM:5nG(Nn7X,|]wY
1)點解信天主教,回教,猶太教上唔到天... [/quote]0N%l&q'ICX;Ym*q6m\X
1) 只要愛神愛人 真心悔改就可以上天堂
2)可能神吹去泥公仔既靈氣月分月薄(我估咋)Ky8Ooec%KJ)n
3)恐龍就係個d生長在陸地既走獸(上帝用左7日黎創世.7呢個字係聖經袋表好多甘解,唔一定mean 真係7天)
6)諾亞時代唔只5000年.如照經中所講係諾亞時間過左好耐之後 至有巴比侖 同埃及~SG(I$lTlsz
7)創造同生唔同,佢兩個無血緣既.
對唔住呢位弟兄 我能力只可以答到你 呢d 4and5我答你唔到.我揾到資料再講你知
[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-7 01:08 AM:/jl!Z!fW
K#E0q5x/[p5V~q*k E
神話自己係"父"wor [/quote]7yX
wN!?*dM
n+Lc ].V'zd
稱呼only....而家好多人都認佢做"老豆"1R+g-{E}
佢自己都話耶穌係佢"獨生子",so我地係咩?玩具only
[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-5 05:20 AM:
q$E9@,_#iY
brother, 我盡力答你啦 :D
q@v&Y/g;s
1)... [/quote] l3@TrxPUb
\p^1} \ GA2O
伊斯蘭教既教義係,全宇宙第一個出現既教係伊斯蘭.
伊斯蘭一共出個23個不同年份的先知.基督係其中一個,仲係伊斯蘭叛徒!
可蘭經中將基督在伯利恒出生和他的一生,說得比聖經更清楚.
伊斯蘭23個先知中,有一叫(模)旱默德,他痛恨基督的反叛,(KP*D.^N.\&qSp
而創立了反基督的回教,回教,伊斯蘭教現今共有信徒段億計.#jb(Q'B!Olsw)\
他們一定不信耶蘇,如果他們一生做好事,四處幫人,]4X&t GdI$]
對家人愛護,對朋友忠誠,一生不說謊,只愛吃咖喱,$ya/VGl
咁佢地又要落地獄被火燒???
V"HH5b7mD4jt9v
早輪長洲搞返太平清礁,有D基督徒無聊白痴到自制十字軍戰衣,
去搞事,到處撩是鬥非,大叫基督不怕魔鬼,此舉剋人憎到人人得而誅之.
就算你D基督徒唔信人地D神,都唔駛自制十字軍戰衣去無事生非,
跟本存心搞事,此舉乃邪教所為!!還叫人去相信,太多白痴被洗腦:(,^{w8Km#Q&d
HCobJ_Q
[[i] Last edited by 史艷文2 on 2005-6-7 at 11:45 PM [/i]]
史艷文兄講野真係好+?-p"h#\
b#C~/~
我完全support,d基督徒真係好偏繳
[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-6-7 11:44 PM:#{"W"x8zT[/{|'T
早輪長洲搞返太平清礁,有D基督徒無聊白痴到自制十字軍戰衣,1crD
lr
去搞事,到處撩是鬥非,大叫基督不怕魔鬼,此舉剋人憎到人人得而誅之.
就算你D基督徒唔信人地D神,都唔駛自制十字軍戰衣去無事生非,
Z4}3Gb8EX0V:F
跟本存心搞事,此舉乃邪教所為!!還叫人去相信,太多白痴被洗腦q$gW q+c7ea}4D/l
[/quote]
我覺得身位一個基督徒應該學懂去尊重別人﹐神制造人係要大家都當大家係兄弟姊妹﹐而唔係要尼班基督徒去搞小圈子。神愛世人﹐亦教導我地懂得原諒別人﹐但偏偏這班基督徒就甚麼也不懂﹐靜懂將事實歪曲﹐將自己主觀既諗法當成係神既說話﹐走火入魔。史艷文2講得無錯﹐此舉乃邪教所為!!尼D人令全世界都誤會曬耶穌同聖經教導既真理﹐令到好多人都誤會天主教又係同一樣野﹐基督徒識講唔識做﹐有邊個基督教領袖可以好似天主教教宗甘對全世界都甘有影響力呀﹖點解教宗既死會甘震撼﹐尼個係因為所有人都知道天主教先至係真真正正甘正確地傳達神既說話﹐即係每個人係同等既﹐大家都係兄弟姊妹﹐唔應該搞分裂同打仗。
:?U _SM
個個人擁有宗教自由(基本法都有講)﹐既然唔識得接納其他人﹐鐘意搞小圈子﹐跟本無資格上天堂﹐天主根本就無o甘小家要逼你信距。懂得讀聖經但不懂得理解﹐靜懂段章取意﹐歪曲事實﹐不懂理性分析﹐係人類既羞恥﹐間直係浪費天主賜比你既智慧。就好似如果你係‘基’既﹐我猛話比你聽‘基’係罪惡﹐異性戀先係岩既﹐你會點諗﹖。。。又或者你‘唔係基’既﹐我猛叫你去變‘基’﹐你會點諗﹖
人地信佛﹐你有咩資格話人地果個佛係魔鬼﹖十戒話你靜係可以信一個神﹐甘你可唔可以話比我知‘神’既定義係乜野﹖你連神既定義係乜野都唔知﹐你學咩人傳教﹖我崇拜Tiger Woods﹐我有無犯罪﹖我崇拜容祖兒﹐我有無罪﹖
[[i] Last edited by vivienna on 2005-6-8 at 03:27 AM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-8 02:52 AM:
我覺得身位一個基督徒應該學懂去尊... [/quote]DE2Z
UPjD O7n%E+Q,S