娛樂滿紛 26FUN's Archiver

homan~ 發表於 2005-6-4 01:45 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 01:40 PM:
^?E6I_R(q xD.D\-yWinL"Un,z

Y;[D5MJ*c{ a9e 好茅盾, d 病毒係神創造架喎, 真係神又佢, 鬼又佢 ;) [/quote]6TfX Z5o;z([ t1U%m
)D3z\f8i }5Q9R1T
你可以咁講........
7V%K!z g-S&{;{0d ,`9g|u1NW4X8T j
但係世上太多罪啦
|/z,T~^ U*_ 可能係神想罰人啦

singgeihot 發表於 2005-6-4 01:47 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-3 11:17 PM:V N ?6fR"Z
如題.........&|R8Tp K*s+mQH
a9V.cP$EaM,`
for 女: 有冇d界仔心得 ?4L)z[kJ.eB\
for 男: 想點被人界?
3oi"~T;p,{
*E&|8q'H7SrP6x 依家有果女仔friend, 想界仔, 又唔知點做.........
.VF9w1L&jg'tFuW so..........
^ lb ]/e N'J T"x}1WL#O~a(c
請各位有招出招~:D3Fsk5v&j

%ueeya-j0Wi0F thx~ [/quote]
oH J0w9K3Oa M(hH,| ^z
&f V@x `
[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 01:26 PM:
9x vx\k6?1u 各位brother 好!!
6o'MCR/Qd7B .^|b\` i,Mh ]6}
我係基督徒, 希... [size=4][color=Red]如果hurt到大家, 係度講聲sorry 先 ![/color][/size]
p5JB/jkVg+e
4m1Maj6a0F] [/quote]@4UF0j H1j
*wi V k p5Q#HwV4|

t#KAzd,j4i Hurt 就唔 hurt, 不過驚你虛偽啫, 你又捧我表妹場, 又 post 埋 d 界女 post, 牧師知道会唔会話你架

homan~ 發表於 2005-6-4 01:48 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 01:37 PM:
*u t#K7mdxT-o
0^gFd/h2k 4|0H| U1gGw
homan 兄, 你好似係三級版常客喎, 我寫表妹篇嘢你都有捧場, 多謝支持先
$p y1s6mOdm [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=39941&fpage=0&highlight=&page=2[/url] [/quote]/d j#m(F1Cw}%R z

a2}JoIIg Z 哈!
6s/@%C+G+y{l b "IQG6O!B){k Y(V5@
咁你都記得!
([_mn1`#sg ^c8Uh 我都唔記得lar~q#D7x"Swr*^M

(V4i oj6`dd 好奇入去睇下jar~
^PG#dG&j1c} $|h u9P(|(I!r/E
你見我都係係愛情版出沒多 :D1W9tWa$b"Z.aY

-b q(W3o#G H1e ..............
6SKl?.m#{J+PgA 敗壞左主果名聲tim >o<

史艷文2 發表於 2005-6-4 01:49 PM

我又問下homan兄.
1n d$j/x^w9U 1.點解只有耶蘇係真神,其牠一定係假?1t!M9y ^Il;t%w
2.點解信就上天堂,否則落地獄?
.wAw\ PST1i 3.(真人真事)有一基督徒黄X光(Victory)他太太(李X玲)5Uo"]I!I-lE~:x
住粉嶺的,黄X光收黑錢,嫖妓,講是非,搞女同事,鈎人老婆,I:u$RG8^-T,y9@o
欺瞞家人,剝奪他人工作機會,偷公司物資,他也可上天堂嗎?

homan~ 發表於 2005-6-4 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 01:47 PM:nO hA3t3aZ/vC9H WY

)@%@.y0W+R\%T#O!A)p :`/yj+\ O yh(}

A @^lGh0M6A g.a :n#Z,_)z*S

#e,J"fl-a 6[Y.M5v R W5WB
Hurt 就唔 hurt, 不過驚你虛偽啫, 你又捧我表妹場, 又 post 埋 d 界女 post, 牧師知道会唔会話你架 [/quote]
{h%N%pT| B ? p0H1Yn+i[n+zH
bro, 有捧我場wor~ :DrDl.`a9DA @.b$h

DC0\&YaOo(Qp 我都係幫friend 問下者~~

singgeihot 發表於 2005-6-4 01:53 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 01:42 PM:
*}DS9G,?:bL~
|;dlH a3L
-UM*?|5I!F9VB9z`'] 係!!!
"I.Wke:lQ1u
X'z$h?2g H-j s 因為基督教認為, 人有罪... [/quote]TC3Pd"O? n(B:_

L5T{q} Q m lK.W/rM
你咁講, 你阿爺偷嘢, 你天生就有罪, 除非你去死, 你永遠都有罪.... 好 logical 喎

singgeihot 發表於 2005-6-4 01:54 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 01:50 PM:
uv!HC OD
nR G7H"BjD
7T5n;Z*cg-S*wf5Q6f bro, 有捧我場wor~ :D,I&Jz{eb["i

Y9?4~{[bK 我都係幫friend 問下者~~ [/quote]8Uly%SPz&x
:pdL0X(Q
唔係捧你場, 聽你講道埋之前起一起你底啫 :)

vivienna 發表於 2005-6-4 01:56 PM

SING﹐我覺得基督教真係好虛偽。 L@'bW XD8@sP

o:YDt+Y'Yk C-G 仲有﹐好多人一出世就出世o係信佛既家庭﹐有乜可能一出世就要落地獄呀﹐跟本無得揀﹐好唔公平。

homan~ 發表於 2005-6-4 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-6-4 01:49 PM:*U4Tf%^"OA
我又問下homan兄.pV/D.D?
1.點解只有耶蘇係... [/quote]Z;taA8fgs\/S

)kRtjg:I? 多謝發問~ :D5T%e/s-z%d'S k(o&e
iq4IYy$YLro-_
1.點解只有耶蘇係真神,其牠一定係假?+Y k?O{,s
依果好難答你wor, bro :D
[+\9V/q&_ 你只可以係世界事物中見到神既創造
[2Br Ph4\\"hEn2BH 從而証明有神..........*AOr/X m,@DD }H
因為神話只有一果神........0Q1b-t!X s NG
so.................
m^~7Is$Q 基督教信得一果law
-T'}#Mpop0u `
"BK7U,t X7xL:xz.a 2.點解信就上天堂,否則落地獄? ^ o1W;h/zda iJ
依果係神對人既審判, 神唔中意人犯罪, 4R6OV6]kmD)i ~7H
人做左, 因為神係公正既, so.............
b,O2M)o R 有天堂同地獄
n5HM-y Y2jO4e -|1H@`(Ol2fj?d_
3.(真人真事)有一基督徒黄X光(Victory)他太太(李X玲)
9eK3V9h J(y*q pn4R 住粉嶺的,黄X光收黑錢,嫖妓,講是非,搞女同事,鈎人老婆,
8H|9g1G3C ]+Y 欺瞞家人,剝奪他人工作機會,偷公司物資,他也可上天堂嗎? ~Rr_$d"z6m
2T@ P8m&o7|-uw@
唔得lar~cPE8{yo
except 有特殊原因, 或者死之前突然明白自己做錯
R3Zto;Gtd8x 真心同神悔改啦

singgeihot 發表於 2005-6-4 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 01:45 PM:
;ST3bvV'_ t9Tiwx;A#[s
d3qyZ%d-L7T
你可以咁講........
-x+nY+K6{ l{Vn)t #C(m @IF F%QgV
但係世上太多罪啦
]#s^k'u jJ 可能係神想罰人啦 [/quote]S/z5iA2BN

"}-V:Dgo/j 罰人無晒免疫能力, 心靈肉体折磨足七至十年先死, 好毒喎, 仲話神愛世人?

vivienna 發表於 2005-6-4 02:00 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 01:58 PM:.NO-JT3S6vI| W
2T9d;uk5h@4V]Q@)]

8el)k3doY3uN N0A 多謝發問~ :D
0\sh O'yH W
f%s U\ K5U{!i!j-Vd0p 1.點解只有耶蘇... [/quote]-P8j1kR)W2F
我想問尼D係咪耶穌同你講先﹐一或係D人同你洗腦呀﹖
*q n0ZhO|M 如果唔係耶穌講既﹐係你地自己作出黎既﹐甘咪即係Y曲事實﹖!對耶穌好唔公平。

homan~ 發表於 2005-6-4 02:01 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 01:53 PM:CNbwQl
%NE`q9s N!|

#LN%h0O k@8m $@qL*o~
你咁講, 你阿爺偷嘢, 你天生就有罪, 除非你去死, 你永遠都有罪.... 好 logical 喎 [/quote]
3^r0fA*Q x(\*w(\tI x fI0D+Ft
頭先果d 係神既觀念\ K#}BU
即係 "原罪論"
L k(G+qX
#e H T'@B6y h3l 你依果example, 我答唔到你啦 :P

vivienna 發表於 2005-6-4 02:02 PM

一個佛教信徒﹐唔自慰
_I!eJ3n!hPc+G 一個基督徒自慰。
'UR1mR3u-]n
+T L n+C4Qn)^U 邊個落地獄呀甘﹖
({#kRzZf H
c"e@.Y U Ik!k 而我知﹐基督徒係唔可以自慰同口交。

singgeihot 發表於 2005-6-4 02:03 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 01:56 PM:
d.P OW]O SING﹐我覺得基督教真係好虛偽。3g8`\7w0z!R

3z0hh:oh x\!Ps&_)Gmi 仲有﹐好多人一出世就出世o係信佛既家庭﹐有乜可能一出世就要落地獄呀﹐跟本無得揀﹐好唔公平。 [/quote]WJB+I]'X0s
2B%nj|Z
v妹, 良友兄都解釋咗, 邊有公平架Pk&\4B g[v1y6U

y$F'U ~n:k:z 虛偽呢樣嘢就唔可以一竹篙打一船人, 不過姐姐都覺得响基督教比較常見, 如果唔係我都唔去起 homan 兄個底

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-4 02:03 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 13:42:f)E8Q3EEx:WW
係!!!
"q;t|*ZC E
'Sdi ~ }Hz 因為基督教認為, 人有罪, 一定要靠Jesus 黎拯救;[Rio&lA
[b][color=Red]因為Adam 犯罪, so 後代 ------- 我地一出世就有罪, 冇法自救[/color][/b] ~
t*R+r-z {1ZeY;RC9[
UV"|7YAl 罪的代價是死, 依家基督死係十字架上, 代表為我地付出代價 !!
q)\ oMS@,vg 佢冇犯罪, 所以得
&cy6PC1W r5O
S$Ng%z/]#m|4\ that"s why 就算好好人唔信都要落地獄
~ za#k;?Yh k+ySd (況且, 可能睇落好好人果d, 實際係好衰都未定)
J.A?"n%B^
&o O z,d9jy#F 信, 唔係口講就得 !
$oq&} T)| otqO{ 口話信神, 要跟主既心意而行先係信架,nM!T4s%f
.K^ ?0s+[[/j
你可以慢慢改, 但係一定要知錯同有心改 ! $gG9W1q4Q&y/Cof4o
(要一下子改唔易架)!pb'q W"r

dHc V@x T4W5s3J [/quote]
7A8X gA0b
;yMho;OD 您一個對幾個真係唔係好公平*tQd D%PV:E
不過我又唔知問邊個bdN fA ~
唯有辛苦您抵諗d答埋佢, sorry >_<"
r$r'Y?5E^.ICy F1A.e b2V}I
紅字個part真係火都黎埋 V ?P z z%`a|
咁即係我阿爺犯法#app8q`L5|w
我要做死一世奴隸h9W D8g-^
呢個係乜野世界!!!*[(e$uk/z+t-E
如果係咁
:r[0R7K4Xg 不如直接叫我做太監,nzy!eKmF'RQ
日日又跪又拜仲好
J-C^M!Uv T 好過依家假到出汁v!Y W Ox&O_1B|%q4p

2k#s i0h XN P.S.[email protected]J#SV
我係以會員身份發言/G:M p&_ lK}3H;uz
任何人都可批評我既言論

vivienna 發表於 2005-6-4 02:05 PM

其實我覺得‘信仰’尼樣野好敏感﹐係尼度講好容易嗌交。

homan~ 發表於 2005-6-4 02:06 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:00 PM:1j.Nh"O0^%K7o,O

ee3l"`0l o:z3J.q 我想問尼D係咪耶穌同你講先﹐一或係D人同你洗腦呀﹖S*w5dX(O}(P d#eMc)q
如果唔係耶穌講既﹐係你地自己作出黎既﹐甘咪即係Y曲事實﹖!對耶穌好唔公平。 [/quote]
s!K?1knn0H5K ^$v 0e oDV4D;[*Fe+QLg
brother, 你問得好 !!!!
&R5B8AH?4fu3`
'uMmd5l ^ 亦都令小弟反省唔少 ~"[[&B f_?PtU
咁又唔好用洗腦依果字......
8GPn6Pb;~ui-G
j:c4V N!~&A#a"s 有d 係神講既.....2v6JE1Z'W QI@
至於現實例子果d, 聖經又點會有講 ?
/HzI+Wx8v.t&uC 我都係根據聖誕d 原則解答2a[[0S2[
Am*k1EQ!{$\"S"d
可能唔係最好既ans,
Nh/]r2uO5W![F0g 但係希望答到你地d 問題啦 :D

vivienna 發表於 2005-6-4 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-4 02:03 PM:)E s`-\]#iyD~
K6W;MD"a5Y%J%VM%C

|jT4x AGy;B 您一個對幾個真係唔係好公平
YVI7O*H?1[9| 不... [/quote]9T k5Z0d g s%Bb)n
我好同意你既講法﹐我都POINT OUT左﹐下一代有咩理由要受上一代既罪先﹖

singgeihot 發表於 2005-6-4 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-4 02:03 PM: a\*_3bj

a0ZhY$o{ q8jj%kP
[size=5][color=Red]您一個對幾個真係唔係好公平[/color][/size].[/quote]~L6Vh/I:x
6s*^v-Uu9D+u
神会賜紿 homan 兄力量去說服我哋架喇 amen.

homan~ 發表於 2005-6-4 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:05 PM:
~S4R*_^O 其實我覺得‘信仰’尼樣野好敏感﹐係尼度講好容易嗌交。 [/quote];IxP,q#_'d$` Uw

lh4F{]2A 冇錯 !!!8hEl-c3V D
kx'Y;{5h:\/q-C?
bro, 我係度真唔係想傳教7V+?oW2R8`r$qG`

!O,tmJ^1l:{2]+W 只不過見到大家係度discuss, U\ I;hh8i
答兩句者QR H-h,x

o5v@x [:SP 如果真係得罪brother 既話z1L]$bs3m)A/^q
真係 sorry lar>o<

頁: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.