[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:05 PM:
其實我覺得‘信仰’尼樣野好敏感﹐係尼度講好容易嗌交。 [/quote]
議事論事, 講道理啫
[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 01:58 PM:
z+SwVBUDO
多謝發問~ :D
r;j[M,vnq$O c
1.點解只有耶蘇... [/quote]%l9K bW&V9}#x&o'y
5UV x.[V b$i-Y
我就好公平既,我相信2005年前有一偉大的人 耶蘇uj_*mG.B v
他本人應該無咁偏激,應該係曾經有一位大牧師,
他看見世人亂拜偶像(西方)而改寫聖經或福音