娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-6-4 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:22 PM:&u#\w4@ A g(^2t

E5|5HVW}x ~ 贖罪 [/quote]
e5ID,@\V1vl/B&u
f/LE'@2F] ? 仲要攞條命贖....

vivienna 發表於 2005-6-4 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 02:21 PM:
h(F8EB-E
H/Bo ?H)@:z.Z*e
+QHl [el 堅持自己嘅一套歪論 [/quote]
GEm&}1h2C^Gt 條友仔蒙下蒙下﹐距係政治區度叫人比個政治飛機區距寫D議員鹹文﹐咩劉x卿呀

singgeihot 發表於 2005-6-4 02:26 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 02:23 PM:}h-y3zux1r

D{|?)y+\J
?hA$[7T1Y#{aY 基督教覺得:
I ]2H6U?Ic"W o9Prl\O
佛教信徒冇悔改... b1vey6[4r9d2k
[color=Red]總有犯錯既時候gei 
:@KIf#T.H] 肯改就得啦 [/color]"MyZ8j/fp3^#Z/{
[/quote]5u"_Qv Hwn
({@*Y"u0J&U|Z
咁我表妹咪少個 fans?? :)

homan~ 發表於 2005-6-4 02:27 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 02:19 PM:
W)w&U6V#G.c'S _+O E\%ifl"C
6mnc^-Tz9_
我都無偷禁果食, 點認??Z\R$Cjt,P`!RA
仲有, Adam 鬼佬嚟架, 真係好難聯想到我会幫個偷蘋杲嘅鬼佬同個猶太佬 (Jesus) 陪罪 [/quote]6R(iA8q(g M7g.B
yRJ-xVu-d
brother~^t S5C.J0]vXd)Z#\

_NRM)QU'D 我只可以話我地咁多人都係adam既後代MH;N Pp S
其他野我真係答你唔到啦~W|+fO O&Qf~ D5iX
2q?gJUv^q+J
sorry...:Vt?U` ^1cm
有心無力啦

vivienna 發表於 2005-6-4 02:28 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 02:23 PM: f!Ow;\u&Q%F
基督教覺得:``};m.k t3J

,{V.W?nR 佛教信徒冇悔改,仍然有罪[/quote]
M6e0UXS,tS(A 信佛就係罪﹖

singgeihot 發表於 2005-6-4 02:28 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:24 PM:
C)n8[8b F+M q AbZt5p5f*P:@h
條友仔蒙下蒙下﹐距係政治區度叫人比個政治飛機區距寫D議員鹹文﹐咩劉x卿呀 [/quote]:|"^ ?3xF"E6n;_D*D
.wY#X0X1A1H*L'Q U
笑到我肚都痛, 俾佢寫算罷....]LUpJxH{}

i{*D}7hA.hN7T)xZ 樂兄, 你会唔会俾佢响政治區寫議員鹹文呀?

william303 發表於 2005-6-4 02:29 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:28 PM:9YmN/E I7W%P]p
PXzJ u8B,P%@
信佛就係罪﹖ [/quote]
z"VdJG%D7N!q*Dh 咁又好似有D過份!

笨小孩 發表於 2005-6-4 02:29 PM

咪先,停一停!U6_cs[&D+x rw D
2d4xx*F.T`vv4w
世上其實有好多種神,點解一定係基督教先有?
[UC]/@-W$r3~ 8I4FvY1~`|,ar'`
如果真係有神,就等我向各位簡介一下各種“神”:7z"g M'F U6G4~
7x |6?.M#Nt
    地神 該婭(Gaea)
-B l6t7xmNU;L:R   天神 烏拉諾斯(Uranus)
qN3fIBgl-q1\   泰坦巨神(Titans) 5j~ y*T6`"C
  天神 克洛諾斯(Cronus) 7~pEC]4y
  泰坦女神 瑞婭(Rhea)
\M7[ `I J   泰坦巨神 普羅米修斯(Prometheus)
r w DNkU   泰坦巨神 厄庇米修斯(Epimetheus)
kL$d5s'wygZ   天神 宙斯(Zeus) (十二主神之一)
H/Xg,q.M&}p&\   天后 赫拉(Hera) (十二主神之一)
J"I+k*RTDO;AFX(b   海神 波塞冬(Poseidon) (十二主神之一)
-Eg Oi|r(FB A   冥王 哈迪斯(Hades) vG1nC;n W
  冥后 珀耳塞福涅(Persephone) (B5h,T-e'B
  農神 得墨忒耳(Demeter) (十二主神之一)
R-vI @mX(p   灶神 赫斯提亞(Hestia) (十二主神之一)qu7hi)X's$CE1P8H
  太陽神 阿波羅(Apollo) (十二主神之一)5_6a-zsH
  月亮女神 阿耳忒彌斯(Artemis) (十二主神之一)
g6JMW["r1Z:Y g   愛與美之神 阿佛洛狄忒(Aphrodite) (十二主神之一)sd4PDS#u
  智慧女神 雅典娜(Athene) (十二主神之一)
'nS_ }S8F|GL n   戰神 阿瑞斯(Ares) (十二主神之一) OF!kQ Q4j,F]
  火神 赫淮斯托斯(Hephaestus) (十二主神之一)H-n~Q#W'Y"C+nr
  青春女神 赫拍(Hebe)
ArA])Vh&^/hv2XM   神使 赫耳墨斯(Hermes) (十二主神之一).g5C.I\*f\ q
  酒神 狄俄倪索斯(Dionysus) q9q%GDk5E"P*Az
  小愛神 厄洛斯(Eros)
3H5\x.A2e   牧神 潘(Pan)
Q4@K H8F3{   勝利女神 尼姬(Nike) rw.d*t6[:^:{
  英雄 赫拉克勒斯(Heracles) q9]F8pa6B

Af0Ri%W1}c 十二主神被稱為一級神,其它好似係二級神,好似死神、睡神、耶穌、佛陀等都係二級神,因為神的轉世只係接近神的境界如耶穌和佛陀,最後得道成仙成神,但論級數都比十二主神要低級。講級數,不可不提宙斯,宙斯是希臘奧林匹斯(Olympus)十二主神之一,他是眾神之王,至高無上的主神天神,宙斯是宇宙的統治者,他具有最大權威,能夠使用可怕的雷電懲罰神與人,他知道神和人的一切事情,能預知未來。
qLP^5~.xTO
E FdA8Q F q"m:? [[i] Last edited by 笨小孩 on 2005-6-4 at 02:35 PM [/i]]

homan~ 發表於 2005-6-4 02:29 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 02:26 PM:
jKP#U:U3V
8b J y~(OL 9o;uB#x}[P8B
咁我表妹咪少個 fans?? :) [/quote]
`-l#c"?.xq%dGc v%l P%n"R9se

;b@bvk(j{lv
M[FW$K&c$? ]6L 其實你果篇野8lt'mY)D5q8_
我真係係果時睇左一次咁大把jar~:D
)I p"i+~#z8s7f*Z +we+f:l}M
之後都冇啦

JCer 發表於 2005-6-4 02:30 PM

其實我真係有野想問的
1J Rlr8m2Q[R9w 但我見氣分唔係咁好... 下次先

homan~ 發表於 2005-6-4 02:31 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:28 PM:7aO*`.er6zJ\

*vKD(X zNAo7K,A 信佛就係罪﹖ [/quote]l_8x*@oD0H

(G8K(G:[j.H | 係...
^8Uw x^:t8uK
M+{.B n V:f2? 基督教話只有一果神...
~v8N;y3Q -mE3rTO~6[n
so....
.F~2P(\(Y i4m@(ds 信其他果d係有罪架[ BWf1`#Plw$i
bl]5A&r
唔好意思...

singgeihot 發表於 2005-6-4 02:32 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-4 02:29 PM:
@*Px6nrbY C tV
J JNP?5u I-P8D [CY:] p3aC-I

/R ^M+DQB LLr@ 7ZW3ejZ!YR${}
其實你果篇野2g-jYG$A*~-Y
我真係係果時睇左一次咁大把jar~:DD#p#@C$I(C4S

~$o!PF6gD 之後都冇啦 [/quote];jTa/UD#}D$RX6?c

As#QTb 係咪想学点攪表姐表妹先? 你咪呀, 抱憾終生架

homan~ 發表於 2005-6-4 02:32 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-6-4 02:30 PM:
)o#CW Rk 其實我真係有野想問的a8? P)nF*Oc
但我見氣分唔係咁好... 下次先 [/quote] ^ iS%x:CS

Q8J&w c5y)U:Cd 隨便啦~:D

singgeihot 發表於 2005-6-4 02:33 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-6-4 02:30 PM:
[#L Ee['C7k 其實我真係有野想問的]9K7S"Jm TF g
但我見氣分唔係咁好... 下次先 [/quote]*?.|4}/yye \%?S,j ^[

1dPZu&r 幾好呀

homan~ 發表於 2005-6-4 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 02:23 PM:
4[^^$]7N)`uP 5~)y2R1JxM.G^
f;k5@CIf BM&AWc,c
j&B-P JY w[$e4f
偏激 + 虛偽
@3^4eU1B*} [)lh] 要改善, 改善 [/quote]
xN+I E&pz+w
5?-d:wq$RR 正如頭先講,SmT"Gtu/lMK
(rvXk5Y$n
基督徒都係人
%M PJ7i-L&jD)@#~b9h 信左唔係做左神p:Pa+I2z8Nfw9P%b!yU
總有犯錯既時候
_Cu Vo'O
9d6g?(u;S!r"R 希望大家原諒佢地啦

homan~ 發表於 2005-6-4 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-4 02:19 PM:Z4w3k@:Z%\Zy@

9H{c0jW7Pjnq(R
5v,A0E#Fx8@.}] 我唔係針對您
;iU!b*h-~ 不過無錯點認Nf!Xl_5n N
如... [/quote]
r |0uo5ey Z4@!l8a ?}TT"J
版主 cy&["va#i2pq

d0[&A'G1Y:dM.B 多謝你既問題先啦~ :D
y,j|.dV4E0d h BX0v+aoVN
基督教覺得,4K'b%s#Y r;q4Z
好多野都係罪, C0C;`"I"Bp,p1Bl&WP

-K9y_dRu@N"l ex:講大話,自大(總之唔合神心意啦) Agcx)}1`"_
7Ox$Y&h0gr e
so....%vbib5m}!U K
基督徒成日話要認罪悔改架 :D

homan~ 發表於 2005-6-4 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-6-4 02:15 AM:
Op-v/S-l D#l UD
0G.W/g {7u#k|'k 其實我一直都想知...
\q*c.[0b5](XT;C 如果我係唔信神既, 但我係一個好人, 咁我可唔可以上天堂呢?
(~8R3wi z1kW 希望有關人士可以答我 [/quote]$OBPbi]u

mE_`1~ JCer 兄NlkGV1V%j

[Nw%T.Rl/T 你可以睇番之前d postinge s{xR,o
$?9G KO0[nvf)V
希望幫到你啦:D

homan~ 發表於 2005-6-4 02:42 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-4 02:36 AM:S9rZ-]9fK2nn/?'f|
r7@ Q yo5C4Yo]
我講既野可能會令到一D基督教信徒憤... [/quote]
B7j6J!lh z B6@*@ e9Bm;SV4C
vivienna 兄,
5cV6d8CNcv5D
Eh)TV0q0D1D"` 你講得好,ZLy;H j-|

rJx${7B5@`eJhh ”天主都唔會鐘意果D虛偽既信徒”
iLCg-yCc [&O2r(t#[K)S
我都希望神幫下佢地~
MZ%Wy(u[ :D

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-4 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-4 14:28:
-T;PZXp*J
` Jr*S#V*H[C (^%S-i(~a:x_A7rlL
笑到我肚都痛, 俾佢寫算罷....2A%JqX!}/Oth
`5KeCw^
樂兄, 你会唔会俾佢响政治區寫議員鹹文呀? [/quote]
J^"o7qY pi&LP
e!{.o9S d)~XPj 無可能

singgeihot 發表於 2005-6-4 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-4 02:46 PM:
_*|w Ow-Q4sM l 0Y+P eoKBDV3`s
ML2e:v8D e-J
無可能 [/quote]1kh${]'f6H
S1|4hPM]_Z
管教吓佢啦 :)

頁: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.