娛樂滿紛 26FUN's Archiver

金魚佬 發表於 2005-6-5 05:07 AM

[有趣圖片] 我無論幾時看,都有錯覺的圖[樂+]

附圖為我多年來都最欣賞的,令人視覺上必定搞錯了的圖。
.z#N"oM(gyf'a a,b 格的顏色絕對相同。只要你用繪國軟件指著這兩格仔,cymk讀數都為148,148,148,0。
#Z8e"U&~Vk 雖然後來也有人改了,令到b格還比a格深色,但當我給別人看時,其他人總是連深淺色的概念都沒有。所以最後我還是選擇用這張圖。就不用再解釋。CF:UrId
pGwDl^'J
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=354119&checkid=41ba1[/img].X%ZH}ZV6A;i)s
N1X8L4xd8M,]4o
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-5 at 11:45 AM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-6-5 10:35 AM

唔講真係唔知:o:o

樑少 發表於 2005-6-5 11:01 AM

好耐之前都有人講過....
kG:f!b { 不過我都唔明條友UP乜3dYDO4PRx#S
你講得好D~~=3=

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-5 11:47 AM

點解會咁既:lol:

srfqt1 發表於 2005-6-5 02:30 PM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2005-6-5 05:07 AM:
#x(A tyA `$d F| 附圖為我多年來都最欣賞的,令人視覺... [/quote]$_*~i-La@
咁堅既!係真唔係呀f/T"dYBo0W9vv
我睇到真係同色0O TK*hi.?@ pu
有冇further 既解釋下幅圖

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-5 06:20 PM

即係點丫?? =.=
N%h:w B8?({ 唔明WO

金魚佬 發表於 2005-6-5 09:40 PM

你睇完幅圖,如果你地問你,a或b格,那一格深色?你會點答。Z-n ~VH:i
#Q5D)yg0k] q3I3PeN
就算俾埋個答案你,話係一樣深淺,你都吾會信。

LMQ 發表於 2005-6-5 09:42 PM

其實係一樣顏色架+I9iiX-h#pX5G
自己用小畫家cut出黎睇下就清楚哂~

srfqt1 發表於 2005-6-5 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-6-5 02:30 PM:RRl9Cbm\YDQ
R3vmT;@z;W&fH-Vc
咁堅既!係真唔係呀
rL XY SM+xX 我睇到真係同色@\`\+L*\^#o8I
有冇further 既解釋下幅圖 [/quote]
R[E`yp8\"P%LD
2Bt%N4zm sorry,我係話我真係睇到唔同色:P6`"soI V
其實有冇解釋點解我地會睇錯 H4]k NCv}
:D

月月鳥 發表於 2005-6-5 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-6-5 21:42:
r_.g?)f|`1Iw)H 其實係一樣顏色架
%K R ] N[5_JO6g 自己用小畫家cut出黎睇下就清楚哂~ [/quote]|*V @i+K\
yes~~~why i use mspaint then the color are THE SAME

easonwing 發表於 2005-6-6 10:39 PM

真係一樣啵....好驚

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.