娛樂滿紛 26FUN's Archiver

halu 發表於 2005-6-6 12:38 AM

熱鬧過後..剩下真的只有寂寞嗎?[積極回應者+]

如果係..除左等時間過..仲有咩辦法可以解決?KUZ*u.P
好唔鍾意呢種感覺
m*fxz!oJE b 琴晚同一大班fd落bar飲..飲完都好開心
5S2N6^E$fH 個人醉醉地個感覺好好..到今朝起身清醒番果陣
0uX;Z$Q3Fb 覺得好空虛:(
J'So jJ OQ9OUy:q 其實早幾次都有試過係咁.ZZI&H9v,R&N,u
卒之唔開心左兩個禮拜..其實都唔可以話唔開心咁..只係唔想講野..好想收埋自己
6t*de V%I 用一晚ge開心換兩個禮拜ge寂寞..值得嗎?:o\.t0h pJ#|f

T zt j/t]wWy U` [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-6 at 09:30 AM [/i]]

funnygay 發表於 2005-6-6 12:45 AM

空虛既感覺我經常都有,本來係唔鐘意既,h%_6k7O T| lV0L4^
但係久而久之, 發覺自己愛上呢種感覺%_:D-uv)s"rLN
熱鬧過後既寂寞會令我feel到呢個世界寧靜既一面

Christy~呀華 發表於 2005-6-6 01:31 AM

其實任何熱鬧過後都會有寂的一刻,:(!nQ.v$NI$CT
所以我條仔教我做人要似架火車,:)z.@xy YPI!}F]4m D
日日有車站,:DU:R_c[Q!o2PB
有目標!:lol:

taipotse 發表於 2005-6-6 01:56 AM

令自己有咁忙得咁忙0ZAS.A9\F H#au
你覺得可唔可以忘記寂寞呀?

markmk 發表於 2005-6-6 03:03 AM

..

[quote]Originally posted by [i]halu[/i] at 2005-6-6 12:38 AM:CR ^lNM
如果係..除左等時間過..仲有咩辦法可... [/quote]
"m$[ q? x` 我都有試過好似你咁樣諗.但係你試想下.出去玩係求開心.每天返工放工既生活係好沉悶.
?^O*^ G2t3ty 感到空虛寂寞?傻啦...而係未玩夠.and.朋友離別既感覺姐..出去玩一晚..換黎兩星期寂寞..alE0{2R|
玩當然要有付出.你倒轉黎諗下.你寂寞左兩星期後再出去玩.咁樣出去玩咪仲開心.\yA!g0d2ud7z3u
總好過你日日出去玩,而覺得出去玩係悶啦.

本篤十六世 發表於 2005-6-6 03:22 AM

[quote]Originally posted by [i]Christy~呀華[/i] at 2005-6-6 01:31 AM:2`'v f1x Sp0dq8cnJ
其實任何熱鬧過後都會有寂的一刻,:(
1kf*z6x4AD 所以我條仔教我做人要似架火車,:)MBVwPD6k7x:I
日日有車站,:Db"\?pmA2r%YO?!Uv b
有目標!:lol: [/quote]mD0BKp6Q1U
what does he mean ar?no point

rest365days 發表於 2005-6-6 10:49 AM

[quote]Originally posted by [i]halu[/i] at 2005-6-6 12:38 AM:3ik m-y~3?pM
如果係..除左等時間過..仲有咩辦法可以解決?6fL(u(n"}
好唔鍾意呢種感覺T"x0] S'h
琴晚同一大班fd落bar飲..飲完都好開心.d+gBj]&}(P0w*X D b
個人醉醉地個感覺好好..到今朝起身清醒番果陣(w;u q L`;Q
覺得好空虛
E+W6b7FkU4jj 其實早幾次都有試過係咁+Q;X@/M F{J4XI7V"m `f
卒之唔開心左兩個禮拜..其實都唔可以話唔開心咁..只係唔想講野..好想收埋自己
,X I-f ^/yF Tb 用一晚ge開心換兩個禮拜ge寂寞..值得嗎?7gY#VTr vK
[/quote]
^%}%k$Y*El:T8H;l w$f]n+FjPt
這種所謂”開心”其實好似捱夜時飲咖啡上電一樣, 好快會消失哂效力.  而你嘅身體有無真正強壯咗?  好明顕係越搞越殘啦.
F$kP S/dF/m d,Jg 唔係話一班fd一齊玩係唔好, 有時熱熱鬧鬧真係幾過癮.  但係呢種係一種短暫嘅剌激.  如果次次都係吹吓水, “hair”完一輪就散, 我敢講呢種關係唔會長久, 始終大家係交個心出嚟至得.  長遠嚟講, 你需要搞清楚自己嘅人生方向, 因為一日唔知自己想點, 心靈都好難得到滿足.,S"\ l7q W(Q!eh
有人會想開間鋪頭, 有人想環遊世界, 有人想做義工, 亦當然有人想搵好多錢..而你呢? 身邊有無人支持你, 同你拍住上?  好似另一位會員所講, 知道架火車去邊, 知道下一站停邊處, 就無自然無咁空虛啦.:cool:

Gretzky 發表於 2005-6-6 02:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Jho808 發表於 2005-6-6 02:20 PM

Actually........u feel lonely is it becoz u just want  to keep up  the happy time.....0f}-|t6vZ
But i don;t think u should think of loney, becoz u have tons of friends....u are not alone....and your friends are not leaving u......FRIEND IS FOR EVER.....!!

遊戲 發表於 2005-6-6 03:39 PM

真的啦~;Ql;g\BB z `F p
我會有一種十分空虛的感覺l-q1|aZa8t/\^:x6h
就好似睇完一套好睇的電影p6A_S1p:KD
或是打爆一隻得好玩的RPG咁囉~^ [k Jg
空虛的感覺只會維持一陣囉,u.v#f0q.t@UA%T?'s
很少會超過一天~
,U's&l {/?I 要期待更好的明天呀!

halu 發表於 2005-6-7 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]markmk[/i] at 2005-6-6 03:03 AM:!^bC I&z]&]3R%m

[C+BM`1VE1C@2_ 我都有試過好似你咁樣諗.但係你試想... [/quote]
`3W"?kb _*v 其實我有諗過一個問題
DowJ)N 如果我唔覺得空虛
C|[&AR 又點顯得出我果晚特別開心
c3[fkfZ;dpB~ s3]9O4^.rUC k}
正如冇醜女點顯得出其他係靚女一樣:D

halu 發表於 2005-6-7 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-6-6 10:49 AM:S+Y$K9lQF'~5Kl

X%rb [l DOdh$~
p Z:G~%suJ~'j 這種所謂”開心”其實好似捱夜時飲... [/quote]ZKh(Y+e_j(D;?
可能你有少少misunderstand左my meaning呢"uy k{8p
其實我呢班fd全部都識左十年
"T3Aab xL ] 每次出黎大家都真係拎個心出黎;Wxe{/G-V
而唔會大家有d咩私心利益衝突2A0L t R+]x d+r
但因為e家大家都要做野ge關係
Lp4a q:NPD7Xj so好難約埋時間係咁arm全部人都得閒E5~lz b8F
cos我地有人做野係輪班的:(dr:\@ s
3U-G z M%}Mg&O
同埋可能你都講中左d*v d!H+pZ{ip
就係人生目標....呢樣野真係好深奧
wpM"Crn| 有d人可能讀緊中學就有..有d人可能搵一世都搵唔到
(}"RY;N f 我e家黎緊下兩個禮拜22歲都未搵到呢..:(

halu 發表於 2005-6-7 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-6-6 02:00 PM:
s UI-hU{@3bh Solitude is part of life....we long... [/quote]n-{q+?JH4W6[$[p?9u
that's the reality....{g8glva7AMU
你講出左現實殘酷ge一面..

halu 發表於 2005-6-7 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]Jho808[/i] at 2005-6-6 02:20 PM:/StN/y4A#b;x Q
Actually........u feel lonely is it... [/quote]
v\ Tj"Y"F ?o0Kp8q(A){ i know..i know my fds won't leave me,y }E6XJ8^5P$s!~/Ir
but i juz can't control my feeling
AJC Z.l M:v&H4Q maybe that's my characteristic...i'm somehow a bit pessimistic:(

halu 發表於 2005-6-7 02:16 AM

首先thx all開解先;)
ls^]v7uO9A0D6I but i hv some questions..{!R%_#j ^
其實會唔會係同我星座有關呢
1A-D2Pw o'l R'OT 因為我係雙子...忽冷忽熱得好緊要
*cgbLK 我真係可以o係呢一刻好開心..但一分鐘後可以好down..完全唔出聲
._)_:Q(IRY0GK 係極度情緒化..但其實果一分鐘係冇發生過任何事..可能只係諗到d野7boFHsy$Q
呢度有冇星座高手?;)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.