娛樂滿紛 26FUN's Archiver

henrywing 發表於 2005-6-6 01:03 AM

有無人為自已權力、利益而出賣好朋友?

我剛被人出賣,對這人的信心全失,我的工作、金錢已被佔據。我都好想知他們的心態。

spector.R 發表於 2005-6-6 02:03 AM

我過唔到自己個關去出賣朋友....

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-6 09:39 AM

呢個問題前排先同人講過
%|*n4p[.FtK(P9e.|1d 要深入瞭解既話]"IE,i$G@%R8^0R2K
我驚嚇親d年青人

karenmoe 發表於 2005-6-7 01:32 PM

權力,利益係一時既,"t4FI,A$nm
朋友,仇恨係永遠既,+D%[Ko_B7_6R K S
用無限之物換有限之物,你唔覺得好笨的嗎?

yuenlicheng 發表於 2005-6-9 10:06 AM

可能我見得太多 ,亦都被人利用得太多 ...i i0}S2D%i+T*z
我覺得朋友始終係要拎黎利用 ,therefore我唔會做唔出呢d咁既野...
%X] O&~ vJ Z 而事實上 ,我亦都做過唔少次...

sfxc0000 發表於 2005-6-9 11:42 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-6-7 01:32 PM:1nopObv
[color=Red]權力,利益係一時既,Y R$|OnT6Wq A|
朋友,仇恨係永遠既,[/color]
3n JR@P 用無限之物換有限之物,你唔覺得好笨的嗎? [/quote]
g'VH QJ3gZC,a$l9l 你呢句講得好好:(
#[.R `f~0Ss)^ +5

melvin123321 發表於 2005-6-9 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-6-6 02:03 AM:(q&`ru&K
我過唔到自己個關去出賣朋友.... [/quote]+] l6^ O2EzH6H'@3n
}cHy~

.@X4rGKQv+Y
e"h nHrdN1~ me too.

justtocc 發表於 2005-6-9 10:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

henrywing 發表於 2005-6-10 02:07 AM

我初期以為原諒別人是對朋友最大的福份,而且自已也可得到解脫
&HUGGYk;JD 所以我這朋友在最初已經走了我約二十萬,我亦原諒了他,
o-w J4^%d;n*J:l 他再哭求我幫手時,再三保證不會有下次,結果走數不只,還吞沒了我應得財產,陷我於不義,我現在還要幫他找數。'cq(B2F8HLm
所以我覺得一次不忠,百次不用,是對的!

happylion99 發表於 2005-6-13 11:25 PM

咁樣算唔算出賣?RN1|(N U8wl(I#V
我打麻雀輸左20蚊唔小心隊左贏我20蚊個個friend胸口一刀

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.