娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-6-6 12:28 PM

有冇試過裸睡?[積極回應+]

..??5y G~ C4dKnj"^

gA"?.k R|t{P [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-6 at 03:00 PM [/i]]

neoplan03132003 發表於 2005-6-6 01:24 PM

我想呀+PvoIOO
但我同我家姐一間room
&KpL)fPv 驚佢發現

發表於 2005-6-6 01:42 PM

試過?比阿媽話變態:mad:

良友 發表於 2005-6-6 01:43 PM

我都想試,
7{7?)@*a QY,fOH9w ^)Ib-P 但過唔到自己果關

hohohohahaha 發表於 2005-6-6 01:47 PM

試過但係凍醒左! 最後都係著番衫~~~~[/S-S8Ambz9f-Q
hahahahahha

william303 發表於 2005-6-6 02:13 PM

依~~我係一個裸睡主義者,可能我只係我同女友住,不過裸睡係好鬼死舒服,有次係日本住酒店,幾鬼死唔好意思,因為我習慣裸睡,當日訓訓下突然警鐘響,扑街啦,果時又唔知發生咩事喎,擒擒青著住件日本袍走出門口,出到去成條巷都係人,好彩點知係誤嗚,跟住D人唔知發生咩事對眼望黎我呢邊,小,原來我唔記得將件袍包好,等我成支野係度fing下fing下,頂!:P

sun041623 發表於 2005-6-6 02:28 PM

好舒服架~
#X3J4J(z#I[ 大家試下喇~

szetoafk 發表於 2005-6-6 03:21 PM

攪完野, 之後就會裸睡

leolyk 發表於 2005-6-6 03:24 PM

我未呀4N o0a)z"y&Sd)qP"h
我覺得好woo糟x,M;EIuQY?Pu
所以冇try 過B[}Dn
但係d人話好正下BV6Z s&GLdp;M
好想試...

hkcitywong 發表於 2005-6-6 03:26 PM

i also tried it, but be careful, it will be easy to get fever or cold. make sure you wear enough clothing. one more problem, when u go to toilet, you need to make sure you clean your brother, otherwise, it is very dirty and poute to your bed !!!

haman_tt 發表於 2005-6-6 03:28 PM

我自己一個人住...一定裸睡t ni/J*ww.{
一黎舒服,而且我將被好滑,感覺好正
h!q5Q"UR:eJ 而且係春夏秋三天都係唔駛開風線+ak9?n lzKRx d
電都慳唔少

史艷文2 發表於 2005-6-6 04:09 PM

我史艷文都係一個裸睡主義者,有成10年了!

托迪仔T 發表於 2005-6-6 04:13 PM

試過一次咁大把.... = =

星天 發表於 2005-6-6 04:51 PM

[quote]Originally posted by [i]星天[/i] at 2005-6-6 16:51: U$T:SCgt
neoplan03132003 XXXX [/quote]DZ-X5J9^T9D
[color=Purple][size=4][b]警告[/b][/size][/color]
?RsY-rm"O| fh3v#_4E l9],m
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-6 at 06:17 PM [/i]]

waithung 發表於 2005-6-6 06:04 PM

我冇試過~因為平時開冷氣,第二日朝早我未訓醒,冷氣又熄左,我阿媽就會入我房幫我開風扇,又拎開張被,驚死我會熱死咁...........所以我唔敢..............

月月鳥 發表於 2005-6-6 06:26 PM

[quote]裸睡的好處多
|M#w _8t e V,{{ 根據醫學報導,60%的婦女疾病如腰痛、經痛,都是因睡覺時穿著過緊的內褲引
LH f:m:v 起,裸睡可以促進全身肌肉伸展,輕鬆無壓力,身體更健康。今天要來介紹由讀
,@DZ w2jIg*^ 者所提供〝裸睡的好處〞的相關資訊,作者蔡政楒為台北市立療養院醫檢師、美 T_`%u zL
國睡眠技師學會會員。走,到處亂走!
Cgy!_TeD]+] sj"U{v
【裸睡的好處】
M&gI}!T 悶熱的夜晚還滿適合裸睡的調解一下體表溫度,相信對身體 Bg{8u4@`;G
是有益的。
$Q.h7tB.j;b9k/L(sv(tp 而且我們整天24小時被衣服裹著,實在有愧對自己的皮膚,且皮膚也透氣,需要呼
]'T fA} ^h?|y 吸,偶爾來個裸睡,應該是滿符合自然健康美。
F#xo^pQ*} [x0O8L2e7V+?/|,?8U _
成年人到夏天,整晚睡覺大約會流200cc至300cc的汗,皮膚最易在攝氏37度左右, Jjf7[*P ~e `@O
滋生細菌、黴菌,引起皮膚病等。若是男性穿著緊身的內褲,尤其是三角褲,很容
7c/hy?"u.a 易將自己的小蝌蚪悶死;倘若是女性,更容易為病媒鋪製一個溫床。筆者檢查病友睡眠情況,有的病友有裸睡習慣,但由於整晚錄影,因此不好意思裸睡。 Tq1j @ j#f

5w)f~ qC|8E!G2~ 據一項調查,美國「裸睡」人口以男性占多數。約為百分之廿一,年齡層是二十五
&Oo o],b3["r#n 至五十一歲最流行。
$o4R$g;q`LT[E*Q 台灣目前缺乏這方面的研究數據,諒必也佔有相當比率。 7pR!](f+CWI

nXD-uO 媒體報導,基隆地區有個教師家庭,一家夫妻兒子三口時常共同洗澡,利用機會就便指導兩性差異。 9|C#aX ti3kq3`r

4C.Z.f B zGB @b 依「男性睡相大調查」,共有272位,選擇裸睡的男性朋友竟然是最多的,依票數 F P_j5T5K0P-^
> > 高低排序為:
1K0Mx N7Iw.g-v > > 習慣裸睡:77票 占28.10%
R O)^K@P ~&u yJ+^ > > T-shirt+內褲:73票 占25.86%
m$COZld6e > > 只穿內褲睡:66票 24.09%
k6K5~*m!tR%Y > > 視情況而定:42票 占15.33%
J+?Ry~:fGC&N(i1^ > > 標準睡衣或睡袍:16票 占5.84%
z}2? `H8so2Z 7qjG?+NA
不知你是否有裸睡的習慣?據醫學報導,60%的婦女疾病,像腰痛、經痛都是因為 !j$v+b1xR~O,n
UV.^ VE9G]~
睡眠時穿著過緊的內褲所引發而來。所以當你寬衣解帶上床的時候,可以促進全身 2p~4BSkT1` O.aVg
的肌肉伸展,輕鬆無壓力。好的裸睡,效果可以媲美SPA,想試一下嗎?
C[%Y8H!wY:Y 日本醫生也曾經指出:日本婦女穿內褲睡覺的比率高達90%,其實所有的婦科疾病
{LO|~ oxn 60%是穿內衣褲造成;不僅收緊腹肌壓縮腹部神經,還會引起便秘、腹瀉、花粉熱 9b:e/o@ h(lg
和頭痛。所以,不管男女,睡覺時應該取下所有束縛,包括手錶、項鍊、戒指...
(x8|[:XO6s2e 國外的婦產科醫師曾建議:婦女在夏天最好選擇寬鬆透氣純棉內衣褲,預防濕疹。 +C i3a#n8f&D
男士若穿太緊衣褲,會降低產生精蟲數量和品質,導致女方不孕症。英國有位專門
%FP r H[!Z$\r!l3{5_ 照顧脊髓受傷、下肢麻痺病患的神經科專家,發現長期坐輪椅,陰囊溫度高於正常 ;tm6KYK1J,]JO
人,足以破壞睪丸造精機能。他為病人設計一種「生育褲」,竟然是我們古早孩童 Pg[x2rN6sT
時穿的「開襠褲」。可惜大人穿「開襠褲」有礙觀瞻;目前年輕男性、女性穿牛仔
Dvtp^l.g 褲的比較多所以建議最好少穿牛仔褲似的緊繃褲子。
^8\{.t8{| T\PLD!_5N&K
為什麼裸睡有益健康,它有六點好處: f!D} B? L
一、使血液循環更有效的通暢。
6XYAv+MFg!}7I 二、皮膚更能增加吸收氧氣,增強皮脂腺和汗腺的分泌,使新陳代謝速度加速。
q d(@Z$E3cl/Pi 三、避免內衣褲成為黴菌和細菌孳生的溫床。 M%K2v.mTGL ~
四、有利神經化學傳導的調節,增加適應和免疫能力。
YM!p7FZo|Zv3i 五、消除疲勞,鬆弛肌肉緊繃。
lsZ6Ub*I 六、身心更加舒暢。
"Ig @[}.[ }q)XB#b
「裸睡」好處多,但似乎有點尷尬;可是有益身心,不說出去總可以吧!至於大部
7aeS0jGixj 分東方人比較保守,許多不「裸睡」的人,所穿的睡衣材質最好以能透氣、吸汗的 .dL%GC6w\$oa
天然纖維為主,使皮膚永遠保持清爽健美。 [/quote]

老鬼X 發表於 2005-6-6 09:24 PM

我只會係屋企先至會
\(] L4?8oBP 係出面我驚o的床單唔乾淨?J`}iR|#C
因為我有朋友試過係o的酒店
7]1jO(x@w_^ j)X 裸睡而(懶)野....性病:(:oY^ p3[1A
佢仲講明o個排無去過叫雞
be6rXi%pQ 仲有呀!搥骨都有機會中招
:L*YR gVDUi 各位小心唯上

Dr.anger 發表於 2005-6-6 10:56 PM

我不裸睡...會不能入睡。

keikoman 發表於 2005-6-6 11:06 PM

每天都裸睡

pkdonald 發表於 2005-6-7 12:58 AM

re

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-6 01:42 PM:i8Iji+c{ G;]
試過?比阿媽話變態:mad: [/quote]yseF*wY
Rq@1eE `
^i ^B1G a;V${/z7c
佢斬有咁講,不過冇理,照裸可也

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.