娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-6 06:03 PM

你會於廸士尼開幕當天就進場嗎?[積極+]

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

magister 發表於 2005-6-6 06:05 PM

第一日一定勁多人= =
*e'OPQ0T1y`x6lI 係到過幾個月先去

naz124 發表於 2005-6-6 08:51 PM

New park = inexperienced staff = problems.  Plus it will be crowded.

遊戲 發表於 2005-6-6 09:09 PM

我不會呀~
qH6J/?]b 因為可能想去都唔得la
Qj;{U5l ngK 會有太多人laJ~-dV"M$G
{]2x2lo9Q4Ke6W
我未去過迪士尼
Pb`U6y*G"{ 同女朋友去就冇錢
q~v\1dh:q 去的話應該會同朋友去la

老鬼X 發表於 2005-6-6 09:10 PM

唔會 我會等佢全部開哂先至去? s2l7h2c5u9N
而且諗住一玩就玩三日
7c?!sPt*W+r 租埋酒店玩大佢:):P
[J0l,mw3s)Pm 一世人點都要豪一次:):):)\!O D-xD4uI
如果有錢仲諗住wjNiI
係佢到攪埋結婚添:P
0}-l,{:Go 但係太貴la:(:o
L.xf"kzD O,}m Zo%@ K#}MT
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-6-6 at 09:13 PM [/i]]

腳指o 發表於 2005-6-6 09:10 PM

我唔係咁想去
\@0^S"Tyj"y.r1pR-GS 好貴><

waithung 發表於 2005-6-6 09:47 PM

o個日一定好多人~我諗去到得個'迫'字~不如儲多d$$先~自己同屋企人整番個4人3曰2夜廸士尼旅行團~玩完入酒店住>第2日再黎過<<<<<<不過都係諗住先...........

Rika 發表於 2005-6-6 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-6-6 09:10 PM: sG(c1s"h/}#n
唔會 我會等佢全部開哂先至去
G7pfh Rg sP 而且諗... [/quote]9|Ny+oh9O
幾好喎個 idea

remy 發表於 2005-6-6 10:18 PM

哈哈, 我唔駛第一日都可以去玩

step025 發表於 2005-6-6 10:32 PM

唔好彩地比D friend知我咁啱個日生日,
5J9]0v VWb 個日要自己買ticket入去比人慶祝......
#Dt"`(@1EH*F(_N5^ 實迫到阿媽都唔認得......

joebar 發表於 2005-6-6 10:36 PM

一定唔會第一日去......唔想變柿餅呀~~~

老鬼X 發表於 2005-6-7 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 19xx-6-30 22:01:"T6r"IgO Hx
Z&u+T;l j&e
幾好喎個 idea [/quote])rO:[)n1m;F}*\
但係我老婆(未來)話....:( z#o k6Ju*E'X3V{*^
有$$$$不如俾佢買樓o咼!:o:( Q I;M`&\!Ot[$?Pf4O
邊有女人咁架?我咁講
O8h7a,E-tq 都係諗住佢會好開心
rn&c b t/PP ^N+f0A 俾個難忘既婚禮佢.....I(dh+@&R
點知........嗚嗚嗚嗚:(

baatkung 發表於 2005-6-7 12:43 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-6-6 09:10 PM:u/_7~b}Y6l`
唔會 我會等佢全部開哂先至去-\ h4w;A?/t#z+H5K
而且諗... [/quote]*x\]t ^
日本果個Disneyland玩一日都多啦,香港果個咁細我諗一日都應該足夠啦!至於Disney果個婚禮,我問過美國果邊,佢地仲寄埋隻DVD簡介比我,不過睇完之後真係寧願拎D錢黎環遊世界仲好過!!!!

racl 發表於 2005-6-7 02:41 PM

唔會喇,
%Pk{&CS;EU1w 肯定多人到爆,4dgC`-q#V.Q
不過一定會去既!
GEt.CTy,x,P 話晒係香港,我又未去過!

發表於 2005-6-7 03:30 PM

應該唔會,如果有班friend成行既話就另計
@%TU[4X:| Ia 不過聽聞入面好細架炸~.~
fk6u `g 玩一日可能都夠...............
:H(RhbM 除你/你gf好鍾意d迪士尼產物啦
j2J RJ gd WM0~ 否則真係無想像上咁多野玩"l;L&vE1He
都係玩下機動遊戲,睇下show/煙花咁.........
}6Le'I"mL&S3j K/J 唔知會唔會有d驚喜野呢`~~~~?
s+h\&}A0ee
'zM%g~2bx@}%d&c [[i] Last edited by 科 on 2005-6-7 at 03:35 PM [/i]]

lettwan 發表於 2005-6-7 04:02 PM

no la
~^4c*O*?(qM NUh2A 入去玩人肉三文治咩

H.L.L.H 發表於 2005-6-7 04:43 PM

老實人………

好老實呃!!!去過日本迪士尼既人,再去埋美國迪士尼……都應該對香港呢個迪士尼無乜期望!如果講到警喜都應該有既,起碼大家入到去香港迪士尼,聽到d廣東話,會親切d掛!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.