究竟閉路電視有咁多帶,佢地收o係邊呢?
有無人曾經想過此問題?Fy&K'J*i3mf
有一日去超市,見到有閉路電視.腦裹突然有一提問!!IQ[s1?j? v
究竟閉路電視有咁多帶,佢地收o係邊呢?
又會幾耐洗一次呢?
哈哈,無聊問題!
'?`i'r |
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-7 at 08:09 PM [/i]] 我相信d錄影帶係循環再用架,好小keep.星期一用完下星期一再用囉. 聽聞一個月洗次帶 an electrical store i worked at uses remote hard drive to store surveillance clips. 其實可唔可以錄左放係電腦..;k5`kJ'}J
咁咪可以放好耐=..= 我諗其實係裝假狗,入面係冇帶嘅~ 實有方法收的,或者燒DVD 有d鋪頭仔佢地只係比d工作人員即時睇ja....
佢地根本就懶得理............ 其實依家閉路電視多數係用 harddisk,