娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 點先為之一杯好咖啡? [積極回應者+]
但丁
發表於 2005-6-7 12:41 PM
點先為之一杯好咖啡? [積極回應者+]
依家香港咖啡店成巷成巿, 相信大家都有去過
*L$ynRU1v+}Q h+nN
但係小弟去過好多咖啡店, 對咖啡認識就唔多,
#M M3pz;lX'wy`
想問一下各位大佬 點先係一杯好咖啡?
IA1w3t~Yx;D{1l
^k2DI'~S,z#T
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-7 at 08:17 PM [/i]]
singgeihot
發表於 2005-6-7 12:47 PM
[quote]Originally posted by [i]但丁[/i] at 2005-6-7 12:41 PM:
%Y-nc+DJ$vL'^h
依家香港咖啡店成巷成巿, 相信大家都有去過