娛樂滿紛 26FUN's Archiver

baatkung 發表於 2005-6-7 11:44 PM

大家對打你手提電話講粗口果D無聊仔有乜睇法?[積極+]

大家對打你手提電話或者屋企電話講兩句粗口就收線果D無聊仔有乜睇法?x*_f@ b

/W$PVo;|.k [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-8 at 10:43 AM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-7 11:51 PM

我未試過﹐係咪你得罪人多﹖

baatkung 發表於 2005-6-7 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-7 11:51 PM:
[.k1gsF Q{3Z3H 我未試過﹐係咪你得罪人多﹖ [/quote]/U6e$d S'w+X!Q
衰在手提同屋企個電話號碼都係太好記果D靚Number,早知就揀D複雜d組合!&Q,n9za Pki?
連財務公司D追數電話我都接過分別搵三個我唔識的人!但呢三個人都話係佢屋企電話!:mad:
N0W?J]
8l%U/`$G es1p [[i] Last edited by baatkung on 2005-6-8 at 12:04 AM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-8 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2005-6-7 11:58 PM:`W&F!y y]g%_
pR:_mT V&e1}-O v
衰在手提同屋企個電話號碼都係太好... [/quote]'pv5h4M9F!F6?
甘大劈蘇州屎﹖

baatkung 發表於 2005-6-8 01:54 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-8 01:25 AM:
zDa'R e+c,A,| abM/~+}z
甘大劈蘇州屎﹖ [/quote]
S8gp{-E3L9X 除左無聊電話之外,仲有追數公司搵債仔,青年中心搵問題少年,哥哥仔打黎搵妹妹仔,最好笑有次有個男人打黎搵佢分手女友,仲問我係邊個,後來至知佢話個電話號碼係佢搵D兄弟巢番黎,個個都係隨口"UP",點知野野都中我!

antonytwl1679 發表於 2005-6-8 02:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Miz 發表於 2005-6-8 09:16 AM

哥哥仔打黎搵妹妹仔   嘻嘻~~Hm|q f`/^2R7a)J*n
可能只係有人玩你電話"I"B"l4Z5fG(^

6t!kbK'B;i 我試過一日有好幾次有人打黎問係咪 x記 (好似係發記)~唔同人

baatkung 發表於 2005-6-8 11:04 AM

講到尾,都係D人求其講個電話敷衍人,或者呃人,點知野野隨口up中我之嘛!但係講粗口d無聊仔真係擺明打電話黎玩野,我以前公司總機電話又係偶然有呢D無聊仔打電話黎,問候你媽媽兩句就收線,尤其暑期最多,依家D細路真奇怪!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.