[奇想] 如果有一隻巨型老鼠同成龍隻揪,你覺得邊個會嬴?
如果有一隻巨型老鼠同成龍隻揪,你覺得邊個會嬴??$I0g;v] _0^,Z"`Q同埋你會唁會幫拖呀??b%K#vqt
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 09:51 AM [/i]] 老鼠會嬴!w5E!Zo2I6Cr.I-k$H/G
幫老鼠拖!註:老鼠唔係許志安,如果係,我會調轉幫成虫拖:cool:
gXP#XIVu3xq
[[i] Last edited by 史艷文2 on 2005-6-8 at 01:00 AM [/i]] 多麼搞笑的題目,支持原創搞野題目........r$el1t Jl oZK
gl3lD$r
我話成龍win,成龍應該比巨老鼠靈敏,再加上佢的好身手 [quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-8 10:56 AM:
多麼搞笑的題目,支持原創搞野題目........XM(T.j9b;dj2B
我話成龍win,成龍應該比巨老鼠靈敏,再加上佢的好身手 [/quote]#](v'gk'L"?a
多謝良友兄既支持,大家都係想為26fun增添多點風格和色釆gaZ3w sH{
但我覺得老鼠會嬴! 隻老鼠巨成點先?如果有老虎咁大隻,成虫死硬 成虫日日去淫去滾, 仲邊有力同人/鼠打? [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-8 10:54 PM:-P so.l.C-\
隻老鼠巨成點先?如果有咁大隻,成虫死硬 [/quote]l0M+h8w7F-H0y k6t |U
隻老鼠大過老虎小小啦 得罪講句W5f"w'[0oH
點解你可以諗到d咁無聊的問題 甲狀線個腦真係好勁a'XLM bE^j @6F-A
咁既野都諗到%Gw9]sGzY
如果隻老鼠大過老虎,唔只打贏成龍,應該打贏埋隻老虎 梗係成龍啦i1S+Z.u$mC
成龍會利用好多環境物件配合 [quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-9 10:44 AM:
梗係成龍啦 ^ BL2UPr2b
成龍會利用好多環境物件配合 [/quote]