大家認為咩國籍o既人最有禮貌???[積極+]
我係aeon sell card sell左成個幾月,見過唔少客,有d好有禮貌,有d就當我透明(特別係別係d冇家教既香港人.唔申請咪話唔申請lor,唔駛咁臭串呀,望都唔望.真係谷下谷下,遲早爆血管:mad::mad:....相反~~日本人雖然係雞同鴨講,但係都有耐性又禮貌......
我唔係以偏概全既~~~我都唔否定有d好有禮貌既香港人~~不過少之有少lor:P:Pgs`$\;NA1m x
O O7q F9v
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-8 at 03:41 PM [/i]] 日本人 最有禮貌:sc+K{R*r}7~"[
日本+韓國 我以前都遇過呢D情型呀
中一果陣幫人派傳單|#OAk6fj Ow)A
有D阿嬸好主動咁走黎拿傳單
之後拿起我張傳單就講左句: 妖!都無用既h@x] R ^2s
佢以為我派coupon姐y]WR2UAh;\
都唔駛咁妖我下嘩
過左咁耐我都重記得b*@{M ZFJg
香港d人真係好無品0?.O g$b$sl
但係日本d人又太有禮貌L,@-r}'F0TO
過份到覺得佢地好機械 e3H.JE%z;`W)C
我覺得鬼佬比較好/o H8S;`!l6J0tO
我有個阿sir澳洲人/P*i s#ti1['Z5}
講乜都會講番句o~ thx$EX9Z:G8o.L y
做錯野講番句sorry
但係又會扮番個鬼面伸一伸脷
感覺無咁嚴肅 我剩係知最冇禮貌既一定係中國人 其實我都見好多國家既人好有禮貌,可能我做旅遊啦,我接觸唔少人種,有法國、意大利、日本、澳洲、古巴、波蘭(好易相處D女重好索)、菲律賓(可能係奴性)呢幾個國家既人都幾有禮貌,如果數冇禮貌首選大陸、韓國、英國、巴基斯坦、重有香港人呢幾個地方我覺得最冇禮貌!:mad: [quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-6-8 01:53 PM:/_Hk-\zrBd
其實我都見好多國家既人好有禮貌,可... [/quote]/@u-HrdLVw
我都覺得香港人真係要改善改善....:( 其實好多國籍的人都有禮貌, 在這個問題上,我們是否不應該以國籍去區分行為分佈比率.....?? :) [quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-6-8 01:36 PM:3}[ Ge1KO
我剩係知最冇禮貌既一定係中國人 [/quote]+{A\M4{7_B