娛樂滿紛 26FUN's Archiver

stephen851214 發表於 2005-6-8 12:01 PM

大家認為咩國籍o既人最有禮貌???[積極+]

我係aeon sell card sell左成個幾月,見過唔少客,有d好有禮貌,有d就當我透明(特別係別係d冇家教既香港人.唔申請咪話唔申請lor,唔駛咁臭串呀,望都唔望.真係谷下谷下,遲早爆血管:mad::mad:....
M)Sy-V| MFg|U9E 相反~~日本人雖然係雞同鴨講,但係都有耐性又禮貌......
;]'UH+mB 我唔係以偏概全既~~~我都唔否定有d好有禮貌既香港人~~不過少之有少lor:P:Pgs`$\;NA1m x
O O7qF9v
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-8 at 03:41 PM [/i]]

良友 發表於 2005-6-8 12:07 PM

日本人

leeyanta 發表於 2005-6-8 12:09 PM

最有禮貌:sc+K{R*r}7~"[
日本+韓國

taipotse 發表於 2005-6-8 12:25 PM

我以前都遇過呢D情型呀
ESS[g#lb 中一果陣幫人派傳單|#OAk6fj Ow)A
有D阿嬸好主動咁走黎拿傳單
R/qoC;{;zZtL.X.p2i,W 之後拿起我張傳單就講左句: 妖!都無用既h@x] R ^2s
佢以為我派coupon姐y ]WR2UAh;\
都唔駛咁妖我下嘩
-V1WeZ&Zj,Yw6J*C 過左咁耐我都重記得b*@{M ZFJ g
香港d人真係好無品0?.O g$b$sl
但係日本d人又太有禮貌L,@-r}'F0TO
過份到覺得佢地好機械 e3H.JE%z;`W)C
我覺得鬼佬比較好/o H8S;`!l6J0tO
我有個阿sir澳洲人/P*i s#ti1['Z5}
講乜都會講番句o~ thx$EX9Z:G8o.Ly
做錯野講番句sorry
g4VMY8K 但係又會扮番個鬼面伸一伸脷
]X0KV&c*e*m-s,JX 感覺無咁嚴肅

michael86 發表於 2005-6-8 01:36 PM

我剩係知最冇禮貌既一定係中國人

william303 發表於 2005-6-8 01:53 PM

其實我都見好多國家既人好有禮貌,可能我做旅遊啦,我接觸唔少人種,有法國、意大利、日本、澳洲、古巴、波蘭(好易相處D女重好索)、菲律賓(可能係奴性)呢幾個國家既人都幾有禮貌,如果數冇禮貌首選大陸、韓國、英國、巴基斯坦、重有香港人呢幾個地方我覺得最冇禮貌!:mad:

michael86 發表於 2005-6-8 01:54 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-6-8 01:53 PM:/_Hk-\zrBd
其實我都見好多國家既人好有禮貌,可... [/quote]/@u-H rdLVw

D(a.mZ@w Y 我都覺得香港人真係要改善改善....:(

eraser 發表於 2005-6-8 02:43 PM

其實好多國籍的人都有禮貌, 在這個問題上,我們是否不應該以國籍去區分行為分佈比率.....?? :)

michaelwong71 發表於 2005-6-8 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-6-8 01:36 PM:3}[Ge1KO
我剩係知最冇禮貌既一定係中國人 [/quote]+{A\M4{7_B

x)d!{g Sx6v9VL*{ g 香港人最現實, 有禮貌又無獎. 佢地會想: 我得罪你唔起咩, 你咬我食呀? 最慘係佢地自己都日日被d仆街無禮貌咁對佢, 尤其是個d大陸佬老闆. 所以心理係有d不平衡. 要對陌生人發下惡, 咁至平衡番d心理. 唔好怪呀.

vivienna 發表於 2005-6-8 03:07 PM

[quote]Originally posted by [i]stephen851214[/i] at 2005-6-8 12:01 PM:)~4]n-q7Y-U7n
我係aeon sell card sell左成個幾月,... [/quote](Y*V}aU$A
你自己SELL CARD都唔知道自己幾煩﹐成條街都係SELL屎佬﹐行到邊都有人SELL野﹐你叫我邊有甘好氣同個個SELL屎應酬呀﹖我要伸請CARD既話會就會自動行埋黎﹐你狂SELL D CARD比D未大得透既細路仔咪即係害左距地。全香港都知道SELL屎係成日比人地投訴既行列﹐基乎個個SELL屎講野都好浮誇既﹐你好難怪我地果禍。你覺得D外國人有善係因為距地唔知你o係度做乜﹐距地少接觸本地既八卦新聞﹐所以唔會知道你地係SELL咩同埋有咩pitfalls。我好明白你地都係找餐飯食姐﹐我唔會怪你地﹐但我唔明點解你要投訴我地話我地無禮貌囉﹐你地行埋黎痴主曬咪仲無禮貌﹐好似想博蒙甘。。。。好喇﹐到我采你既時候﹐聽完你講之後跟主我拒絕伸請﹐你地就成個包大人甘口黑面黑﹐無D專業精神﹐所以你講得好岩架﹐香港人真係好無禮貌架﹐有利益就當你神甘拜﹐無利益既就即刻踢你走。Lr~.l3Z?I7y,V
`Vx-jmg'MYl7Ml
你要怪既就應該係怪自己個industry﹐因為尼行D人做衰左個名﹐令到大眾好僧你地。我想澄清再講既就係﹐我唔係針對SELL屎﹐而係成個直銷行列。h3uK*j{/l
xc3\7Z$SJ'D\
我o係外國長大﹐亦係做過SELL屎既﹐我原全見唔到話邊D地方既人係有禮貌D。當你遇到無禮貌既外國人﹐你就會覺得香港人其實仲有禮貌架喇。
)V I+z8p/\"r?"_
wuR$gbbVb [[i] Last edited by vivienna on 2005-6-8 at 03:19 PM [/i]]

coolyiceman 發表於 2005-6-8 03:28 PM

一向都覺得hk人好串\&J]4P9zk&{6?;T.~
雖然我都係hk人
9^6ZWz;Z8EkK 由其0的女人
z%Ya7V*FH)@y%jN 以為男人一定要就佢地j2Qq#V)D$iG/io
有時見到會睇多眼都比佢小

siubb 發表於 2005-6-8 03:31 PM

我覺得係日本人!OyT-w-r?~ \] v
雖然中國被為禮儀之邦,不過已經係以前既事!5bo nae;O g b
但係要數最差都唔算係中國人!

vivienna 發表於 2005-6-8 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2005-6-8 03:28 PM:
[N!vsrk6y h4E$QC 一向都覺得hk人好串
8k(f6l]CKF 雖然我都係hk人"[+\O&?0{%H
由其0的女人
!r9Z|%Z WM } 以為男人一定要就佢地
9g3WFjs!N 有時見到會睇多眼都比佢小 [/quote]
K+z*f)D&k%q 香港人既問題就係對互相對大家既不信任﹐大家都覺得大家唔係好人﹐因為好多都係以自己利益為大前題。尼樣野o係政治區到已經DISCUSS過好多次。

yutik 發表於 2005-6-8 03:58 PM

[quote]Originally posted by [i]eraser[/i] at 2005-6-8 02:43 PM:7A1h1LL i,z
其實好多國籍的人都有禮貌, 在這個問題上,我們是否不應該以國籍去區分行為分佈比率.....?? :) [/quote]M,Ua6} _QSe_
#JI!C@-y
好同意你講ge野, 任何國藉的人都有有禮貌同冇禮貌的人, 若然以國籍去區分邊d國藉的人有禮, 這正是以偏蓋全.

吉b 發表於 2005-6-8 05:07 PM

日本LO~~~~~

nitrogen1119 發表於 2005-6-8 05:14 PM

英國人很有禮貌呢!!
E5oZK Za#m%He } 大家認唔認同??

Miz 發表於 2005-6-8 06:59 PM

聽講係 韓國l'Zp%\|P X:G
本人也認為是 韓國 & 日本uR)p:z3En
上次睇便利有人話過日本過於虛假%A%Ie2Ut2s

6k*tU7`?:QI B d鬼我覺得好多都睇唔起人~d大至上好多都有禮貌 ~相對於中國 ......=_="

hkcitywong 發表於 2005-6-8 07:22 PM

英國:有禮但好假,好表面(e} RR+Y_1N\g2c
法國:冇禮而野蠻
&k3O kJl&FB 德國:有禮有規律,但對你是否有禮depend你有冇做錯#K-c7d'u"x
美國:不拘小節}5H9MbH8Z
日本:同德國差不多
1k7S2s)h&L@ 中國:同英國差不多,但冇英國人d戲咁好;dS%gouH
東南亞:好狗,狗到出汁

secretfj 發表於 2005-6-8 10:44 PM

"法國:冇禮而野蠻"7_8j5I+_:ms
我暫時未見過你講0既呢種法國人, 反而唔係咁0既就見得多...L Z/m;xC"}6R(\
\;x+~$JR)N"v
大家唔好忘記, 其他人對我地0既態度同我地(同埋我地0既種族)有莫大關係5mwq1zGz
所以唔好齋鬧呢個無禮果個粗魯, 先做好自己, 用自己去感化人...f5wzRD} _$tX
面對sales/派傳單, 我會加快腳步, 到佢地想走埋來就一句"唔駛啦, 唔該"即刻逃之夭夭Y1w*LJ*T8~
99% work(如果你行得夠快, 通常D sales 一聽到你講就會走開/窒一下)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.