大家覺得電視&報紙上分析員準唔準?[積極+]
我覺得報紙啲專欄有啲流流哋.........%t`+|ska
請發表!~~T?6_)Y
:cool:
2f y}_w H
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-8 at 08:15 PM [/i]] 他們的意見最好在此區發表.M?!ZS"R8N
吹水多過抺咀.......a3G[4D8A~k6H
中咗就正如所料......唔中就背馳技術性或者受外力影響...
當小投資者係傻瓜
靠吹水而成功搵食者..........這班人算係世上最最最幸運..?@$Ur#x
[[i] Last edited by eraser on 2005-6-8 at 12:43 PM [/i]] 事後孔明 - 六叔 搵錢呀, 你以為出六塊錢投資就可以有專業分析呀? 報紙就係誤導各位的最好媒介. 還要給錢買,浪費時間來睇. 靠佢地就唔駛問,一定輸到仆街. [quote]Originally posted by [i]michaelwong71[/i] at 2005-6-8 01:01 PM:
搵錢呀, 你以為出六塊錢投資就可以有專業分析呀? 報紙就係誤導各位的最好媒介. 還要給錢買,浪費時間來睇. 靠佢地就唔駛問,一定輸到仆街. [/quote]
?He#P/Ki;p
D 股到頂就話重有得去, 講句四字詞語就懶有料, 講股並不是上中國文學課,
跟六叔不如跟椂木好過 [quote]Originally posted by [i]michaelwong71[/i] at 2005-6-8 01:01 PM:9]4U^%d*~$gN'_2o
搵錢呀, 你以為出六塊錢投資就可以有專業分析呀? 報紙就係誤導各位的最好媒介. 還要給錢買,浪費時間來睇. 靠佢地就唔駛問,一定輸到仆街. [/quote]