娛樂滿紛 26FUN's Archiver

EVO-8 發表於 2005-6-8 12:27 PM

大家覺得電視&報紙上分析員準唔準?[積極+]

我覺得報紙啲專欄有啲流流哋.........
6r+nH4sxozmcD
9e F[u ^d@l %t`+|ska
請發表!~~T?6_)Y
:cool:
/jvJp g%P 2f y}_w H
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-8 at 08:15 PM [/i]]

eraser 發表於 2005-6-8 12:39 PM

他們的意見最好在此區發表.M?!ZS"R8N

R"l?,q(je7g B 吹水多過抺咀.......a3G8A~k6H
中咗就正如所料......唔中就背馳技術性或者受外力影響...
Rgy"X&rTO [ 當小投資者係傻瓜
xH oH e&Qp e 靠吹水而成功搵食者..........這班人算係世上最最最幸運..?@$Ur#x

6}-e V.J1N6Q:nP)Y0|H [[i] Last edited by eraser on 2005-6-8 at 12:43 PM [/i]]

astepor 發表於 2005-6-8 12:49 PM

事後孔明 - 六叔

michaelwong71 發表於 2005-6-8 01:01 PM

搵錢呀, 你以為出六塊錢投資就可以有專業分析呀? 報紙就係誤導各位的最好媒介. 還要給錢買,浪費時間來睇. 靠佢地就唔駛問,一定輸到仆街.

eraser 發表於 2005-6-8 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]michaelwong71[/i] at 2005-6-8 01:01 PM:
P+M"LsIC1C 搵錢呀, 你以為出六塊錢投資就可以有專業分析呀? 報紙就係誤導各位的最好媒介. 還要給錢買,浪費時間來睇. 靠佢地就唔駛問,一定輸到仆街. [/quote]
^-j ~w:c1U1g ? He#P/Ki;p

b;S.X%N)LD"Ro D 股到頂就話重有得去, 講句四字詞語就懶有料, 講股並不是上中國文學課,
J6_bN+el%|.L&Y 跟六叔不如跟椂木好過

EVO-8 發表於 2005-6-8 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]michaelwong71[/i] at 2005-6-8 01:01 PM:9]4U^%d*~$gN'_2o
搵錢呀, 你以為出六塊錢投資就可以有專業分析呀? 報紙就係誤導各位的最好媒介. 還要給錢買,浪費時間來睇. 靠佢地就唔駛問,一定輸到仆街. [/quote]f.d+lVfZ#xVA}
xMT;a1p9|n

!@)N&?.L+w7JG 仲有千奇咪買w輪..........

snake123 發表於 2005-6-8 02:55 PM

佢o地都是呃飯食,如果唔係佢o地都發o左達o拉,仲駛做咩;)

iori719 發表於 2005-6-8 02:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

eraser 發表於 2005-6-8 03:02 PM

[quote]Originally posted by [i]snake123[/i] at 2005-6-8 02:55 PM:/S/@-p3N2DHG
佢o地都是呃飯食,如果唔係佢o地都發o左達o拉,仲駛做咩;) [/quote]i*a:T }5l J
f[1B;L+x9@ g;B(GJ

#P7UU5L/VU(MT 咁就係, 正如你講, 真係掂佢哋唔洗做啦, 所以睇多眼都多餘....

secretfj 發表於 2005-6-8 10:31 PM

可以信桂神(信佢對家~~)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.