娛樂滿紛 26FUN's Archiver

karate_pau 發表於 2005-6-9 02:09 AM

如果命運一定要你盲或聾或啞, 你會點揀?[樂:講埋原因]

如果命運要你盲或聾或啞
#Xw;Lpca/q/FC 一定要選擇一樣,你會點揀??5R f)RA"z$J.F,q&P

n|)Y&\p Jc}{ u
8j[,kZ%jz 我揀啞!X8@vP x

/Z(E+{zrETw [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-9 at 09:51 AM [/i]]

karate_pau 發表於 2005-6-9 10:24 AM

聾左會啞埋,唔底 J'b#p;e'd

bj%I1t6@ Q'W4Ul 揀盲以後冇得睇女仔,冇得上enfun,icq,msn,最慘係盲
+XPg5qSr4CL"_C'[l ZBc7w4}.t
揀啞最多講唔同野,聽到人講都好過冇,人地講你都知呀嘛

良友 發表於 2005-6-9 10:27 AM

好似[初哥哥]咁,6y)l!T'] m.N@XpiF
啞左都溝都女

adamas 發表於 2005-6-9 10:28 AM

啞啦都係
K&| q;ve:aZ 盲真係最慘"w'XzKzL[+\
聾都唔好得去邊/r!rR'o Fdn
會看會聽起碼都算接收能力齊全n woRif CS#[ U
同埋覺得啞好似帶點型格

don 發表於 2005-6-9 10:39 AM

啞!!!o+~;f4fOi&zv1?.f
起碼唔使學凹凸字先啦
@]R cef#k)A s 同埋又可以睇野wor(女,路,3仔,書,玩電腦,玩視像電話.....)Pm H5h;iSpo
一樣啦K,h?!\8ma8nd
聾左會啞埋!有咩分別@o`U!MD+Nv(z
有人叫會都唔知!!過馬路都危險d啦!!
NK6c:d U5I-m 走鬼又唔知!!總之好慘啦
*B+o O&|(w`|SF
:m ]m+ay$d0f A2L`#cG 同埋啞比起呢2樣最好ge就係B\ gF,S^[({
你唔出聲邊到有人知你係啞呢^^

阿細 發表於 2005-6-9 02:32 PM

盲...要人照顧...到到去唔到...2uzU6lKR$J
啞好d...

ming8964 發表於 2005-6-9 02:53 PM

寧啞也不要聾和盲!!!

本人最大的嗜好是看電影,看書,玩電腦, 在IT界工作, 如盲和聾等於廢了武功, 反而啞了最多轉做後勤, 反而免卻禍從口出的危險.
#s'Trr2k cKb2eS 啞了不能說話對日常生活影響最小, 但失明失聰是最恐怖, 生活在冇聲黑暗世界是悲慘,了無生趣, 到時我一定會自行了斷的.

發表於 2005-6-9 03:35 PM

聾/盲
t,a6pIYc@5O#E.w)n#w 因為聾/盲左一隻,仲有另一隻:cool:XDDDDDDD
+Sj%Y2Uqma!~1t4\ 而且現在又有助聽器,啞好似無得醫....

william303 發表於 2005-6-9 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-9 02:09 AM:
o%}dICO-e XL^ 如果命運要你盲或聾或啞
&UTc:u.HE m)l;^ 一定要選擇一樣,你會點揀??
'\V[mO ?7h zsZ1E]X Y/VxXy,g g7^m5D

t9g^ Tc}9X 我揀啞!
(TZm)\|wL` /@7VvR`g
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-9 at 09:51 AM [/i]] [/quote]r/P u1Z4Y C#B#x
好老實,應該得盲或者係啞喎,因為聾係一定會連啞,咁我當然會選擇淨啞!

甲狀腺 發表於 2005-6-9 04:15 PM

我揀啞,4A:k ?'s*{\&z
因為可以體驗下有理說不清ga感覺,正呀

joebar 發表於 2005-6-10 01:54 AM

我揀盲,W2X0KI$?M
因為我感依個世界大多假象,盲左反而"睇"得到更多真實。

singgeihot 發表於 2005-6-10 02:23 AM

原本想連中三元, 盲, 聾, 啞都要齊, 對呢個殘酷嘅世界不聞不問, 然後等死
l;_%\lT^ 但係要我坐以待斃, 我又唔憤氣, 所以我揀盲同啞 (盲精啞毒) 嚟對付 d 對我唔住嘅人

markmk 發表於 2005-6-10 02:51 AM

我揀盲.因為唔會再以貌取人.

happylion99 發表於 2005-6-13 11:30 PM

一定唔可以盲,其他兩樣無所謂
#Y&lef)V 因為盲左就睇唔到26fun吹水區d topic,跟住又投唔到票,跟住又唔以回覆

adamas 發表於 2005-6-14 06:24 AM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-10 02:23 AM:3{wE3Q{7{
原本想連中三元, 盲, 聾, 啞都要齊, ... [/quote]Fe3s v'F

,c6e zi(N} 令我唸起沙加既天舞寶輪

honeyharajuku 發表於 2005-6-14 08:14 AM

或者我會選擇 盲 /L h0~zi:F7} ?g g

?(u1]*E)g/q\L J 人好多時都會被表面的.虛假的所欺騙
O OnN1[;K*AQb 只有用心眼去看 才能看透最赤裸的真相.
P6Q,v/XI0c 就算是最好最好的兄弟. 最值得信任的手足. M |2[i9xE%|j^
都可以背叛你.什至出賣你.[(~yhg*} Y1Kgy
在你面前扮作關心你.支持你.
X/WT1t,iMF9} S 在你背後時.偷偷插你幾刀 你也不知...
6cN:V9U8W'Tfl0D%ux ;et"~\RR
我寧願用心去看.也不願再用眼看.H$W U'uPTy.j
我寧願用心去想.再不願用腦所想.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.