如果命運一定要你盲或聾或啞, 你會點揀?[樂:講埋原因]
如果命運要你盲或聾或啞一定要選擇一樣,你會點揀??5Rf)RA"z$J.F,q&P
我揀啞!X8@vP x
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-9 at 09:51 AM [/i]] 聾左會啞埋,唔底J'b#p;e'd
揀盲以後冇得睇女仔,冇得上enfun,icq,msn,最慘係盲
ZBc7w4}.t
揀啞最多講唔同野,聽到人講都好過冇,人地講你都知呀嘛 好似[初哥哥]咁,6y)l!T'] m.N@XpiF
啞左都溝都女 啞啦都係
盲真係最慘"w'XzKzL[+\
聾都唔好得去邊/r!rR'o Fdn
會看會聽起碼都算接收能力齊全n woRif CS#[ U
同埋覺得啞好似帶點型格 啞!!!o+~;f4f Oi&zv1?.f
起碼唔使學凹凸字先啦
同埋又可以睇野wor(女,路,3仔,書,玩電腦,玩視像電話.....)PmH5h;iSpo
一樣啦