娛樂滿紛 26FUN's Archiver

本篤十六世 發表於 2005-6-9 04:33 AM

九龍公園泳池漂糞,大家有何感想?[樂:請勿齋轉貼新聞]

[quote]九龍公園室內游泳池被揭發曾出現糞便隨波逐流的「奇景」後,康樂文化事務署人員昨日陪同油尖旺區議員巡視泳池的清潔情況。康文署署理助理署長張耀江證實曾在泳池發現糞便,但強調當局會有既定清潔程序,一旦發現池中有污物,會馬上封池進行消毒。但有救生員「踢爆」在發現糞便後已立即向上級報告,但管理層未有妥善處理。
j3us0GC
'i_-r-p}!@ 在九龍公園泳池工作的救生員姚偉明表示,數日前曾經在嬉水池發現糞便漂浮,但告訴有關主管後,對方並無特別處理:「我們的同事叫主管下來,不知道(糞便)是否已沖散不見,主管看過後甚麼也沒有做。下午我問主管要不要做(清理)工作,他都沒有出聲。」
9D&Cm&Y$u 0y b ]*Bm$T?l
高層強調清場處理'U6}&__~lN oZ,Y
L/t\E.W4F;Z
張耀江昨早陪同多名油尖旺區議員,巡視九龍公園泳池的例行泳池大清洗的情況。他證實,自四月以來收到兩宗有關九龍公園泳池發現糞便的投訴,並不常見,相信只是個別事件。他強調,泳池管理層不會「明知有糞便都不清理」,而會按照指引辦事,加強有關泳池的氯氣,然後關閉幾小時。即使糞便被沖散,只要泳池的氯氣含量達1ppm或以上的標準,就足以消毒。-z8nwPg'B7iA
S/O7}:hd;E W*T
另外,油尖旺區議會主席陳文佑巡視後認為康文署應增加救生員的人手編制,協助監察泳池的生。康文署昨日已於九龍公園泳池貼出告示,呼籲泳客「人有三急」時就要到泳池更衣室的洗手間解決,不要隨意在泳池內便溺。
`\D(v$I ~4YH{M
@:@9rW%q6RBA 為了加強泳池生,康文署已增加新的清潔安排,包括在每日關閉泳池後,及風雨後會額外加強氯氣含量。 該署月中亦會設立電話熱線,聽取市民對池水水質的意見。[/quote]
| r K.q Ml
g A3ua klH 九龍公園泳池漂糞, 大家有何感想?
qd0_px
_%D E?H sE*V$T |t h7c'k$j
Z'Bggf|cEs/A

"\KL_ u f*J3t,T q 阿本, 唔好再齋轉貼新聞&F,B ednQ!t$x
我睇新聞可以去新聞網站
%iX T0V%w 又快又齊*D$s3p"k n&V'U8N+V4T
呢處係吹水板AFF|8pd
用來討論 / 分享有用資訊既地方 QM:v@\u;LLN_
唔好次次要我幫您轉個標題
"avKN$C;N!p(F [b]如果下次再無個人感想
c0?1w9Q Pz\ 個topic就直接掉去「堆填區」[/b]~
sU/eBR7sg KA ^v7g V!c7C}
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-9 at 10:05 AM [/i]]

阿細 發表於 2005-6-9 06:06 AM

一定唔係香港人做既:mad:

Freak 發表於 2005-6-9 08:36 AM

難講... 而家d o靚仔... 尤其係讀小學果d...
NM!w"OD Jqq (不過考試將近... 的確係小d機會) ^____^

阿細 發表於 2005-6-9 09:15 AM

[quote]Originally posted by [i]Freak[/i] at 2005-6-9 08:36 AM:"BQdP4DyC
難講... 而家d o靚仔... 尤其係讀小學果d...
,Spa \@TE (不過考試將近... 的確係小d機會) ^____^ [/quote]
H2X:U v-Iy2| 新聞~有講過唔係香港人做嫁....求生員話d內地人all=.="

eraser 發表於 2005-6-9 09:50 AM

以前都見過, 投訴完後只見個救生員攞個網撈起掉到池邊坑渠便了事...DR(\l}l;o
3?zaV*W vJ8W
無見過封池消毒這回事.....

adamas 發表於 2005-6-9 10:16 AM


W/K!YK&r$[%w]r 邊個屙都知?,WS)b!\wE.j-VF {;y
唔係掛

阿細 發表於 2005-6-9 02:28 PM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-9 10:16 AM:
,w+? E8y:_9`;u`8R3W ~X(z4X
邊個屙都知?Cc/j@Bkz6e7]o%v
唔係掛 [/quote]
pF'h%iV2oG"b*s#yA 邊個知??只係講d救生員見到=.=

yeahchan 發表於 2005-6-9 08:30 PM

我有d fd 做救生員 ga~_sS-v1fR
佢地話呢d北姑好鍾意穿底3褲落水~上水o個陣下面黑色一塊, d北姑好賤~Uw+X5x&G4aX
仲有九龍公園不嬲都污糟ga la~
T8Q^%K(jo~ 我又聽過一d大陸人講香港d泳池好乾淨~因為佢地o個d望唔到池底~~~

qweqweqwe 發表於 2005-6-9 08:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pkdonald 發表於 2005-6-10 04:33 AM

re

有屎有幾奇,我中學去上游水堂時,見到成個bb池有幾篤,有d仲散開哂
;d R7J,`l6].~(hHm8\ P2K-M5Z i
泳池地點,屯門

adamas 發表於 2005-6-10 12:04 PM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-6-9 08:30 PM:]-z7J(DU Z%ci
我有d fd 做救生員 ga~ ^6hV_$g \
佢地話呢d北... [/quote]
`&{FsX4y!E1JuVM W5xx s'Zh
唔係掛
#p#b6X^1F} K{V 我好鍾意九龍公園個池
O1z)S4s/tQEF#@ 細個成日去
a H }M n/@ i!q9qV 貪佢間唔中有鬼妹
x/dON5L2vKJ 又近太空館可以睇埋天象廳

pkdonald 發表於 2005-6-11 03:23 AM

RE

去九龍仔好過

honeyharajuku 發表於 2005-6-11 07:10 AM

哎呀呀...我真係早餐都噴埋出黎!
;?&I-K2C)D$g;I(a 難得係網吧上網  介紹緊比個fd知呢個網..#y8Ql#?*vV
見到大大隻字"九龍公園漂屎"就入黎啦.h0n7F8e,}0tEw7D t)jp
作者係篤篤教宗:lol:
#q B4S4~ ~d
?W$coP0q M 篤篤教宗~\1NI L4?3cK`b6R[
樂壇渣~講得岩嫁!
W~$s&f/e Y2Skhe 剩貼新聞真係冇咩值得去睇.
/E/Lb S Z!?L 你下次試下加多幾句評語啦.
:i)\I1oY:FGEI 唔好求求期隨便up幾句就算啵...Tq y4^g'si
如果唔係凸出唔到你板主既風格!!
G.uv8fWG#wuH :D

本篤十六世 發表於 2005-6-11 07:12 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-6-11 07:10 AM:
^7Y9Ov3?$e%v7V 哎呀呀...我真係早餐都噴埋出黎!8|*J:Bl-mA
難... [/quote]
2s"wymZ hi,do you want to chat?

honeyharajuku 發表於 2005-6-11 07:17 AM

我都想同你傾嫁
;j4[,qO/gv 但係我網吧時間夠喇Jyk8?iV4`*Z4J

6E6e&jK_Xl"QH+ex 篤篤教宗M6Jv!t,h$Xw
搵日夜晚撞到再同你吹吹水啦

happylion99 發表於 2005-6-13 10:54 PM

以後咁樣問d friend: 去唔去屎池游水?好多屎個間呢

robertchai 發表於 2005-6-16 01:38 AM

妖仲有邊度遊水乾淨架...我又冇錢整個私家池...

睇我唔到 發表於 2005-6-16 11:57 PM

未落水見到都好d.....+R_ C9?m#g
如果游游o下見到真係....s......h.....i.....!......

seph 發表於 2005-6-17 03:20 PM

好驚.....咁核突

Miz 發表於 2005-6-18 07:39 AM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-6-10 04:33 AM:)] c|O-o#f
有屎有幾奇,我中學去上游水堂時,見到成個bb池有幾篤,有d仲散開哂
:v7X/r,Eh)E.t
:?$m&I!~t*{,i} 泳池地點,屯門 [/quote]
"T`zJ,Ck k8P^,] T2f
oh my god...我以前in粉嶺游成日都去BB池到 訓同曬= ="...:(4}3c8C n3v5x\H
我都成年幾冇游 泳池lu
h*?QB.K+a 又驚皮膚變黑..又唔想游尿池...
~-c[Q'er4z;S d 戲水池勁咸...勁多細佬BB放尿~#nt&X4XP
由其是sheungshui 果個..個場超細~3個池仲要連埋一齊
,\8],o({;E+K7u5K3MT so就算游都游標準池啦(游去為左玩,昅女除外..)..

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.