大家最驚咩野昆蟲? [積極+]
我大部份昆蟲都驚,曾經試過係茶餐廳食野時,因為有隻烏蠅飛埋黎,
嚇到我一九拍瀉左則邊果位杯凍檸茶!wO0y9g#GUUn.W+?
好在則邊果位係我朋友
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 09:57 AM [/i]] 如果講常見既
就一定係「蚊」!!!
w2b ]7S]l
飛得又快3c a.j;\qX'`-G,K
體積又細
好難捉
日頭都好d
夜晚d蚊就出動5l NPM%HA9UC5C
就算唔咬您 w/A0S$W+ME
都會係個耳仔邊「嗡嗡」聲煩住哂
好慘架:( [quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-9 09:57 AM:%zj*a8xZ2~HGd
我大部份昆蟲都驚,!Idnh.\9g1oz
曾經試過係茶餐廳食野時,因為有隻烏蠅飛埋黎,g J#W c a$y1K(HV
嚇到我一九拍瀉左則邊果位杯凍檸茶!
好在則邊果位係我朋友 [/quote]
6T{ e8a PtA[
所有昆虫, 特別係响狹少空間亂飛嗰隻pU[@3n!l)v
不過蟻我就唔驚喇, 仲会同佢哋玩 [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-9 10:11 AM:;LQ7Xgu!L3k;Hb%S
如果講常見既 gx jX8LigN3BG
就一定係「蚊」!!!8L:Clp \3Y Z-E
飛得又快
體積又細