娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-6-9 11:02 AM

你就嚟搬走, 会點對付你個好x賤嘅業主呢?[積極+]

搵日紅毛泥沖坑渠, 走嗰日唔拴水喉 (水浸) ? #_ k8o,uA$GcrB5R
冷氣机/冷氣槽放包肉 (屍臭)?
JJ:f}t f 天花板採蜜糖 (惹蟻)?
:kC.Rs c_4]+l7\v
;ehM7_)M] 唔該分享吓:wJ4X:v]xj

)Ay-u? p|'^U [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-9 at 12:06 PM [/i]]

rest365days 發表於 2005-6-9 11:26 AM

有深仇大恨?  使唔使咁呀?:o

kingkong007 發表於 2005-6-9 11:28 AM

........... 你唔洗俾按金 (bond) 架? 你甘做咪扣晒囉

虎丸 發表於 2005-6-9 12:01 PM

懵炳 , 你敢做會扣晒你d按金!
1^k6wv1iPT7\ 你整衰d乜野,洩錢係洩你架錢 L*? l,Y p1Z G
應該先收回些按金先,
~Se6IH*vqU(_ 之後再扮晒野敢番去同新租客同左右鄰居講自己搬走架原因係間屋有污槽野 (嗰d呢)
-FZ#Q^:I p&c'{jDV 等d八掛cheap師奶街坊幫你唱衰間屋,等佢有排都好難再租出去3C!nl5G&Tu
你本身方法係令佢只係有半個月麻煩,
?S?5Y \C%K 我呢個方法係令佢有排仆街....

michaelwong71 發表於 2005-6-9 12:04 PM

個業主點賤就無人知, 你無品就個個都知.

sfxc0000 發表於 2005-6-9 12:05 PM

[quote]Originally posted by [i]虎丸[/i] at 2005-6-9 12:01 PM:
,aE'bLTm 懵炳 , 你敢做會扣晒你d按金!
i$z WJi ? 你整衰... [/quote]
~a5]&i$Ikd 盡量唔好爆粗^^"Xy8^!S?'S{
+5

singgeihot 發表於 2005-6-9 12:09 PM

[quote]Originally posted by [i]kingkong007[/i] at 2005-6-9 11:28 AM:*{([RqV|;_{L;W U
........... 你唔洗俾按金 (bond) 架? 你甘做咪扣晒囉 [/quote]
#P1O&H;d/}i 6tu%]YjQn5_)M
我响加拿大按金係最後一個月嘅租金, 只要你唔住, 走之前一個月通知, 最尾個月就唔駛交租, 隨時走人

singgeihot 發表於 2005-6-9 12:16 PM

[quote]Originally posted by [i]虎丸[/i] at 2005-6-9 12:01 PM:%O.LR;e*UtV
懵炳 , 你敢做會扣晒你d按金!0u4r mP7p:X\
你整衰... [/quote]
'?3r{c^
:\ N1YmCd9J 係幾好辦法, 不過加拿大 d 人唔怕污槽野, 但响香港会好 work.{_L'xBg ~$o
按金? 之前解釋咗, 不過要報仇, 就算要駛 d 錢都值

eraser 發表於 2005-6-9 12:29 PM

如果是舊租務合約者可以做幾個月租霸當消耗按金, 再進行自己想做的事(非刑事).A1He@;Vj!Q
Bu#R2rK
不過, 小弟不主張作出惡意報復, 若用紅毛泥沖坑渠隨時影響其他住客, 冷氣機放包肉 (制屍臭)? 天花板採蜜糖 (惹蟻)? 等行為的影響, 可能只累及其他鄰居, 業主只須很便宜地揾人清理即可, 但對你自己其實並無利益, 故此等行為必須三思。

karenmoe 發表於 2005-6-9 12:30 PM

絕不鼓勵這種行為!

良友 發表於 2005-6-9 12:38 PM

佢有幾賤先?駛唔駛咁大獲!? g"Y}{ I*v _j:K
如真的要那麼大獲的話,以下我幾個提議不妨參考下:2?e{^y}
1) 隨地大便't'w5crn
2) 把死老鼠放在地上F/} nS7MX'i5L9G#`
3) 隨地吐痰 bkcp y%DN%}H
4) 膠水封鎖匙窿

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-9 12:39 PM

我係業主最驚呢d野5P.a0ABY8U(j+J
所以我唔會租俾人
usP8W,}!c 只作投資轉售圖利J;Qt'gTU+J
one-off paymentsI:^Wf{n
無手尾跟~

singgeihot 發表於 2005-6-9 12:54 PM

[quote]Originally posted by [i]虎丸[/i] at 2005-6-9 12:01 PM:
,l2wA1n,g 懵炳 , 你敢做會扣晒你d按金! {8Q6W o,N+NK
你整衰... [/quote]
W|[#[0Y&A-@2G3i
'Tg8X%s xgaw 再者包肉唔係即刻臭, 用保鮮紙包實, 應該夠時間攞番 d 按金 :P

singgeihot 發表於 2005-6-9 12:56 PM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-9 12:38 PM:
d9g"_+[9Lv(a 佢有幾賤先?駛唔駛咁大獲!?%q,xzF;Ij
如真的要那麼大獲的話,以下我幾個提議不妨參考下:W)n/mH+`E&Zb
1) 隨地大便~ u&Zj0o9_/n
2) 把死老鼠放在地上
(M9^!E.STb T 3) 隨地吐痰9uQBJ#jUfZ2n
4) 膠水封鎖匙窿 [/quote]1S#t!U|LPpy

v-\ i.Y_ 極賤, 天知地知我知佢知, 不過唔想講喇

良友 發表於 2005-6-9 12:57 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-9 12:56 PM:,[,m ?i^Et{mD
4H&Pa2Xn

J+I Jsv m 極賤, 天知地知我知佢知, 不過唔想講喇 [/quote]
|e*l-m0~F'\
*U]:M|V[fwvu? 係咪裝你沖涼呀

adamas 發表於 2005-6-9 03:01 PM

我都係加拿大租屋住
p5f;}Z~7U 樓下係唐人屋主j/XB3}.p
賤就唔賤
&lrj,A,l \R$|!b I:\ 不過就好鬼煩, 呢樣唔得果樣唔得

so1874 發表於 2005-6-9 06:31 PM

[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=362265[/img](r6F:V`4l Q
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=362266[/img]&S1f~[Y*Uk*O
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=362267[/img] f'Lii?2iMkh1PB
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=362268[/img] IW[q5w
:lol:
N4S9A7_#[
6p2B$|p/d5P x VR g'\ [[i] Last edited by so1874 on 2005-6-9 at 06:33 PM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-6-9 06:33 PM

[quote]Originally posted by [i]eraser[/i] at 2005-6-9 12:29 PM:
*k!j6PGq%wKW[4c!? 如果是舊租務合約者可以做幾個月租霸當消耗按金, 再進行自己想做的事(非刑事).
i0^([3j7x `+c:|"Fi2M
不過, [color=Red]小弟不主張作出惡意報復[/color], 若用紅毛泥沖坑渠隨時影響其他住客, 冷氣機放包肉 (制屍臭)? 天花板採蜜糖 (惹蟻)? 等行為的影響, 可能只累及其他鄰居, 業主只須很便宜地揾人清理即可, 但對你自己其實並無利益, 故此等行為必須三思。:G!ti}Kz3AI
[/quote]J\ z!oU VE
係囉, 聽下呢位bro. o既意見啦^^"

vivienna 發表於 2005-6-9 06:34 PM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-9 03:01 PM:
e2\3j-L1n0q] 我都係加拿大租屋住*`(W6b/\;|h-[*Rt
樓下係唐人屋主
%\6{:O TUT`1e,X ] 賤就唔賤vM1t*@5b
不過就好鬼煩, 呢樣唔得果樣唔得 [/quote]
~+]z ? ey/xaN 買箭射距。。。加拿大最興

karenmoe 發表於 2005-6-9 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-9 12:56 PM:!v:yVyLQUl'M!K
jq7R{ca
;_l"NF*~m9e!uC
極賤, 天知地知我知佢知, 不過唔想講喇 [/quote]'S3a0U*\%s&y
點解佢賤你會唔想講?a%Ut:oE;YQ0Y
除非你身有屎啫.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.