娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-9 12:38 PM

端午佳節將近, 請近來聊聊粽子與詩詞

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-9 12:45 PM

嘩!!! 呢d「詩詞」野好文區岩d喎 =.= S4nH8t{@

ZRw#f1m$v4R
J$w#l}/?/gO#yn 不過呢個問題就ok既
u.P%~i-o9M8J't 「不知各位將是如何度過端午節這中國人的三大節日之一?」jo6A3Rc#}

0r9cW&ltW 我阿媽識得包粽架
tX&L(M O#A\ 好食過出面N倍
5?)ap W*\Sc"N(iJ4I 無肥肉但有大量肉汁
jd{*y-f J5Zit^ 又惹味又香
|2].wUBl3e b\ 凍食一樣oku.a9X8ilBQ$M Y`
正呀!!! :lol:
bf KD]WC$z"m}'h y5J/\2~2Z~L-k.y
係屋企開冷氣食粽睇DVD~;e'Q:T+HKu)z(_
人生一樂也:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.