娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 端午佳節將近, 請近來聊聊粽子與詩詞
yanmatthew2006
發表於 2005-6-9 12:38 PM
端午佳節將近, 請近來聊聊粽子與詩詞
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
樂壇渣Fit人
發表於 2005-6-9 12:45 PM
嘩!!! 呢d「詩詞」野好文區岩d喎 =.=
S4nH8t{@
ZRw#f1m$v4R
J$w#l}/?/gO#yn
不過呢個問題就ok既
u.P%~i-o9M8J't
「不知各位將是如何度過端午節這中國人的三大節日之一?」
jo6A3Rc#}
0r9c W<W
我阿媽識得包粽架
tX&L(M O#A\
好食過出面N倍
5?)ap W*\ Sc"N(iJ4I
無肥肉但有大量肉汁
jd{*y-f J5Zit^
又惹味又香
|2].wUBl3eb\
凍食一樣ok
u.a9X8ilBQ$M Y`
正呀!!! :lol:
bf KD]WC$z"m}'h