娛樂滿紛 26FUN's Archiver

adamas 發表於 2005-6-9 02:48 PM

大家記唔記得十多年前有款小白樺樹汁幾好飲架

我飲過一次
zL_*{[!z1i 覺得幾好飲
W _,~vR@+a 但係出左無耐就消失左 Ai@j]/v
e4?;Z8t"T^
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 09:59 AM [/i]]

史艷文2 發表於 2005-6-9 05:13 PM

梗記得啦!愈飲愈好飲,好X好飲架,
5rU/C`:K$Og [!K&t 不過一,二年就消失左,好可惜!!!!!f Y V6j'Tx W:RJ
真係想再飲!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-10 10:00 AM

有無相睇下係點架

adamas 發表於 2005-6-10 11:32 AM

嘩仲有人記得同話好飲&bUNC.V"}@I
好懷念呀Jt^5{HZ8C
我飲得果一次
c~)x F&f(zPH X8d[ 印象好依稀
c;N Y@)Dm%L 唔知咩事咁快無左

sfxc0000 發表於 2005-6-10 11:34 AM

聽都未聽過:(

史艷文2 發表於 2005-6-10 11:36 AM

個(冠)係藍白2色,有小小似保抗力

adamas 發表於 2005-6-10 11:39 AM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-6-10 11:36 AM:qlIk1`mc'i
個(冠)係藍白2色,有小小似保抗力 [/quote]
#zta7q#j-{#l ._:A z"^ c2W.o
係呀係呀, 好似白色多過藍色

kaixinren 發表於 2005-6-10 06:07 PM

好似繫成分有點問題,不過記憶很糢糊。不確定!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.