娛樂滿紛 26FUN's Archiver

don 發表於 2005-6-9 03:43 PM

[兩性題]如果你撞到舊男/女友?[樂:不宜轉入戀愛區]

發覺佢變到勁靚同索/型,你會?6z^5bSRGt
ps:係你講分手嫁wor
.hMVmA)?b1U!@ t ]w.DO\!z1zp0g
我會好搥心口=0=}&|X)A2Fa5Pu.E
不過唔會追番佢,因為我覺得拍拖唔係因為佢靚就鍾意
oY Mjj 我覺得只好搵番個比佢更靚ge女友
7A)T4w(XG)XB 大家點睇呢?
x t3T&|+pr
$c ]w(|H5I9f [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 10:04 AM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-9 03:51 PM

我會扮形﹐然後行埋去講﹕
.c,[1J:{3P{&I'D%O u6C8J
e0Cv4U,t “好嗎﹖最近點呀﹖”x;}wNQ'R7a[:A+kk
距講﹕v~)b)i Bj.?O
“OK啦﹐都幾好”
8x1U2|l(EO/Mw 我講﹕.m m"y7Vg i
“我好想同你做愛” V&a/}m*d cI
距回﹕
BQ |q;l*~o “我屋企無人”M,{e*I&J]1p
N+vxa%Rf
尼個係認真答案﹐至於會唔會o係番埋一齊就要事後討論喇。

william303 發表於 2005-6-9 03:53 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-9 03:51 PM:
/{ \3vpJ.Np.T^0h 我會扮形﹐然後行埋去講﹕Vf0E9p3|+H&P

? `(?~C+` H\ “好嗎﹖... [/quote]2J1O:~~ i#YT6f!C
好!我非常之欣賞,如果可以係咁就好啦!:P

vivienna 發表於 2005-6-9 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-6-9 03:53 PM:
o%Z C9KUGxNFK5s o6a,k Mnm K^
好!我非常之欣賞,如果可以係咁就好啦!:P [/quote]-W}+xiDpD2T K
但如果個EX女友變得醜樣D既話(但仍然接受得到)﹐甘我就會甘問﹕d+] }`/P _r&y

G)f2Dn"U A “想唔想同我做愛﹖” k A2n0Pu~1r1jT b5Q
距答﹕
2yK!O8O1k9q “好想”

singgeihot 發表於 2005-6-9 04:30 PM

我会微微苦笑, 問道 : "幾好嗎?"
] CI8Q5?~R#n 佢答: "ok 啦, 你呢?"
;Ke(wi8|$b2~ 我刻意唔望佢, 再用鼻深呼吸, 扮晒認真咁苦笑: "........同你分咗手之後都無好似無好過...."@]2G.oG'l1b*Y/Mjd]
佢: "發生咗 d 咩嘢事呀?"
;L9W"y*g#R,|? 繼續刻意唔望佢: ".....點講呢?.......好後悔, 冇咗你, 心靈同肉體都一直空虛緊...."Pb Y)U x
佢: "嗰陣又係你話想要 d 自己嘅時間同空間先同我分手嘅"a i+F f+B+s
我: "老套 d 講句, 有 d 嘢無咗你先会珍惜...." (然後用方法演技谷眼淚)
2pK;W t ]+t 之後就梗係間吓佢有無男友, 冇就食住上, 有都要食住上, 起碼一場友誼賽啦, 如果唔係咪嘥眼淚
%Ao*Pe'R7}A9g ohH_9L/hT
[[i] Last edited by singgeihot on 2005-6-9 at 04:52 PM [/i]]

我想做好人~ 發表於 2005-6-9 09:26 PM

妳肥左播.
Vh@ j+b7XHu[ 對波種大左咁多tim.?8gSK~&i
如果可以..就好了...含x默默咁ge樣.

alexkelly 發表於 2005-6-10 12:38 AM

對波種大左好多..........%[9^a%T"@ mn

2K0vV M{ haha!里句笑撚死我

H.L.L.H 發表於 2005-6-10 01:44 PM

相對論……

見番舊情人覺得佢型左,又或者索左,我會點?%w3l.w5R+s2B;vF!u+w Gx

6w`)j T2c4H-[E 無野咖喎!!!佢型左、或者索左都好啦!( 咁都唔代表我差左咖喎!!)可能我仲型,仲索呢!最緊要既係,我要睇真d,究竟佢身邊個個,好唔好得過我先啦!講咁多仲乜鬼!

cooldark2004 發表於 2005-6-12 12:44 AM

你們實在太膚淺了%T|3u9uvG'q
如果當初同佢拍拖係因為佢o既樣貌o既話;u }BL dl"?e(D
咁點解當初會同佢一齊呢?U I W%}!]kW
我相信分手係因為意見分歧或性格不合Z/s cj+?'hwc
就算佢突然靚左/型左.jo1k lXC1J5q
都冇乜關係...

mku88 發表於 2005-6-12 12:53 AM

just say hello and give my new contact... maybe we can get some chances.

honeyharajuku 發表於 2005-6-12 01:12 AM

"最近好嗎?" "嗯.我很好.妳變漂亮了....."

那天的晚上.我們再次相遇了.KhJp"_
自從分手後.一直也沒有聯絡上.X0_ribE
本來短髮清爽的妳.如今已變作了一把美麗的長髮.ZK+zVH$vGc
漸漸清減的妳.雙眼還是那樣的讓人心醉.
DT|N c/\^ 一絲絲清香從妳那嬌小的身軀傳來.
d}:oJ-ml 妳低垂著雙手.緊握著拳頭...
l+L$xUd6J#j "最近好嗎?"這句簡單的問候語從來都不會讓人覺得怎樣. d\7FoQj3H7k
但是當從妳口中吐出來後.就只會讓我感到無限的親切.p!lT e?|v'x
像是回到過去那甜甜的日子一樣.ND2_ ["A&T n
千百萬道感慨從心裡湧起來.`4iRTZVP
心儀的妳站在我面前.而我卻講不出我是有多愛深愛妳...
K8~U3u F/k 只能隨隨便便的回答著 "嗯.我很好.妳變漂亮了.....".jn5j+TXm5Yl
這句說話的味道有多苦澀.妳知道嗎?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.