[奇想] 有d法律問題想大家解答下[+]
有d法律問題想大家解答下rRq[|:L
peter有一日訓醒覺,嚇然發現自己個樣變成希特拉,禍不單行既係1^Z?~J.Z3\;uk
佢俊手背變成橙色,於是佢好唔開心,諗住去街散下心,點知見到成龍同大老鼠b-pMIVbRP
係公園度隻揪,超多人圍觀,peter因為心情唔靚,所以沒去睇.1^3V0{7Qr+aAv
跟住行行下,見到對面馬路有個 成身著晒火既外籍人仕 走過來,鬧peter囉左hi Mm _L/r
佢隻手背,重話唔比返佢就會報警.t {&E)_3jH
請問 果個成身著晒火既外籍人仕 佢有冇底觸到香港法例呢?-x+x5T7ZJJk3l8}zOr
;b/hW-}/a7K5~
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 09:50 AM [/i]] 對唔住!呢個問題地球人答唔到你 [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-9 05:59 PM:Lgg&Z?G
對唔住!呢個問題地球人答唔到你 [/quote]"bHW7d}(Xw
我都係甘話 你條問題本身已經係一個問題~~~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-9 05:59 PM:
對唔住!呢個問題地球人答唔到你 [/quote]
真係估你唔到,你果然係100%無聊200%無聊問題! [quote]Originally posted by [i]SEEK[/i] at 2005-6-9 06:53 PM:{O7pPvdw
思覺失調~ [/quote]+[w^}kx
*Ce K4T#n2O)J0M
[轉貼] 精神病患3T/@7W |+u }
精神病院裡,醫生和護士們正在審查一些療程完畢而需要判斷是否痊癒的病人們。
醫生詢問病人A:「如果你出院了,最想做的事是什麼呢?」 ]-m5z p&],p*[:?
病人A生氣的大吼:「我要砸破你們醫院的所有玻璃!!」 p8`I5xuZ$H
醫生搖了搖頭,於是病人A又被送回病房裡去了。
醫生詢問病人B:「你呢?出院後最想做的事?」 :bWJ.@ \ V;YH
病人B也站起來大聲的說了和病人A一樣的話,然後又被送回去了。 /k3Y3mR@Gg#[I
醫生看著這期僅剩的病人C,無奈的問:「那你呢?如果你出院了,也要來砸破我們的玻璃嗎?」 {+Im] e%G;\%Q#o
病人C搖了搖頭,說:「不、我要交一個漂亮的女朋友。」 x o9k1b*vy
[color=red]醫生和護士眼睛都亮了起來,終於有希望了。 [/color]7LV'B2snF
醫生說:「然後呢?」 9{DM'm3rS
病人C就說了:「等到了一定的進展之後,我要找機會和她接吻,然後脫去她的衣物,和內衣。」
「然後呢?」 y$D7\,?4M
KV${F"k;z$I'D`x
N1XNFG CX"Q
-X(\0[x"A*tO1X h
N)d(J%Jm&jDp
病人C站了起來,說:「然後我要用她的內衣拿去裝石頭,砸破你們所有的玻璃!」
E0D1eaLn*ta `f
!F2W1KQJE@@A
當我看到主題時,的確有這感覺........你和病人C很相似 up乜呀:cool:? 甲狀腺分泌混亂引至出現日經平均指數下跌,繼而引發時空交錯出現以上問題於【 吹水版】。,SO$P.G5G
此病冇藥可救...........會自行痊癒。快速治療法可以....LLJ p]}O3T@4o
【火熱頭條 三錢】
【空間靈幻異次元 一兩】
【選美特區 五錢 】
【版務區 二錢後下】,
三碗可樂煲埋一手匯豐輪.........鑲上牆遠觀...
K'z ?0{k2Y\u-]p
以上內容純粹治病... 如有雷同...都冇無咩幾可......:p You can refer to universal law chapter 099 [quote]Originally posted by [i]eraser[/i] at 2005-6-9 08:14 PM:rU ~T$S%cZP.u
甲狀腺分泌混亂引至出現日經平均指數... [/quote]F S7X3JD)EH9y
叮噹.請不要用我既名開玩笑
我冇分泌混亂,我大小便好正常. [quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-9 09:35 PM:iXD(ec F|
叮噹.請不要用我既名開玩笑
我冇分泌混亂,我大小便好正常. [/quote]ua5Z%X3E H:mUw}
sorry.....sorry [quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-9 09:35 PM:
叮噹.請不要用我既名開玩笑
我冇分泌混亂,我大小便好正常. [/quote]
甘你不如答下自己個問題先啦﹐比下意見﹐我都好想學野 [quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-10 01:16 AM:$M|gaiRs"ZYX
甘你不如答下自己個問題先啦﹐比下意見﹐我都好想學野 [/quote]V mzp)slz
係呀係呀,我都好想知呀!:lol::lol::lol: [quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-9 09:35 PM:
r#vG%[!` Al0C$b6k
叮噹.請不要用我既名開玩笑2|Ps5?g
我冇分泌混亂,我大小便好正常. [/quote]Sib/A.ZMDRN$il
唔講笑,你打算認真討論你呢個題目呀? 你講笑呀?:lol: 26FUN.COM 娛樂滿紛 » 吹水版 » 有d法律問題想大家解答下[b][u][color=LimeGreen][b][積極+][/b][/color][/u][/b]
我唔係好知道點樣可以積極。。。快D叫醒鵬鵬黎解釋下。 我問過謝律師啦,係有犯法ga;fb\i(@
因為佢冇救熄自己d火,=自殺, a'n^N&d;Lh6u
peter都有犯法大家又知唔知丫?? 嘩... =.= 吹水板真係咩奇人都有=.= **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 09:44 AM:
我問過謝律師啦,係有犯法ga
因為佢冇救熄自己d火,=自殺,`R U%h#fT
peter都有犯法大家又知唔知丫?? [/quote]
我問過白小姐,佢話自殺唔算犯法架!
白小姐講既野,謝律師敢唔信?:P
頁:
[1]
2