娛樂滿紛 26FUN's Archiver

甲狀腺 發表於 2005-6-9 05:43 PM

[奇想] 有d法律問題想大家解答下[+]

有d法律問題想大家解答下
8d6J:eg#SO lpm5F4qT N
    peter有一日訓醒覺,嚇然發現自己個樣變成希特拉,禍不單行既係
5tk*N.`+I4gq3tiaJ 佢俊手背變成橙色,於是佢好唔開心,諗住去街散下心,點知見到成龍同大老鼠_jk7Vo] h c_)s {
係公園度隻揪,超多人圍觀,peter因為心情唔靚,所以沒去睇.
k8lQ/ep_*y9U     跟住行行下,見到對面馬路有個 成身著晒火既外籍人仕 走過來,鬧peter囉左
}I7Zuek-meV 佢隻手背,重話唔比返佢就會報警.
K*E5Ivk2@)_z$x[    v)ZL? j[P_
  請問 果個成身著晒火既外籍人仕 佢有冇底觸到香港法例呢?
bW F,a3U9b
mV:Q6qw4Q.j,v [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 09:50 AM [/i]]

發表於 2005-6-9 05:59 PM

對唔住!呢個問題地球人答唔到你

vivienna 發表於 2005-6-9 06:28 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-9 05:59 PM:
s+Yoy7n-_7i9r 對唔住!呢個問題地球人答唔到你 [/quote]|)`*LY0wLh
我都係甘話

kakeidevil 發表於 2005-6-9 06:30 PM

你條問題本身已經係一個問題~~~

SEEK 發表於 2005-6-9 06:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

william303 發表於 2005-6-9 07:01 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-9 05:59 PM:
G"Z!HX&[(S)y8A#o.m 對唔住!呢個問題地球人答唔到你 [/quote]!~fUyM+NE3XR
真係估你唔到,你果然係100%無聊200%無聊問題!

發表於 2005-6-9 07:42 PM

[quote]Originally posted by [i]SEEK[/i] at 2005-6-9 06:53 PM:
{@IY ?;K` 思覺失調~ [/quote])j_!Z+CU

6sHcgp$P4MF
fdN%Sh+C [轉貼] 精神病患5wq,q:Jr1U{^

9u:I&PX1W0q~{CG 精神病院裡,醫生和護士們正在審查一些療程完畢而需要判斷是否痊癒的病人們。 &V sZ@+d[^L
醫生詢問病人A:「如果你出院了,最想做的事是什麼呢?」
3~J#yhZL.e 病人A生氣的大吼:「我要砸破你們醫院的所有玻璃!!」 0c!GC"o;p(K$V~3dA
醫生搖了搖頭,於是病人A又被送回病房裡去了。 (F"_J7b$E|
醫生詢問病人B:「你呢?出院後最想做的事?」 -o ]mTg
病人B也站起來大聲的說了和病人A一樣的話,然後又被送回去了。 'X7kQ(o`%Pa(Y6{ y
醫生看著這期僅剩的病人C,無奈的問:「那你呢?如果你出院了,也要來砸破我們的玻璃嗎?」
-p0@)_)F i2LE 病人C搖了搖頭,說:「不、我要交一個漂亮的女朋友。」 ]/?:K6x U/J
[color=red]醫生和護士眼睛都亮了起來,終於有希望了。 [/color]
`p,\0kB8P1D-QH K 醫生說:「然後呢?」
$BdV+po g*a 病人C就說了:「等到了一定的進展之後,我要找機會和她接吻,然後脫去她的衣物,和內衣。」
1VG)|Pa']p 「然後呢?」 jVeDk@r mno
5t!a}iT$_p8e

7k9kCD3x4j,RH 5y3A8u"?Z

-dL.t-BdCr
Xj9tFXa^b"M
I5|,n$Lu9] 2^ T EO+[#V{'e8e
病人C站了起來,說:「然後我要用她的內衣拿去裝石頭,砸破你們所有的玻璃!」H QGSt/j b
hJ~1NL1Sj
JMx%e&I/w
\0mQ u)dOX
當我看到主題時,的確有這感覺........你和病人C很相似

周衡 發表於 2005-6-9 08:08 PM

up乜呀:cool:?

eraser 發表於 2005-6-9 08:14 PM

甲狀腺分泌混亂引至出現日經平均指數下跌,繼而引發時空交錯出現以上問題於【 吹水版】。`s5F6v4zD k
此病冇藥可救...........會自行痊癒。快速治療法可以....
-Q|(IaD\ 【火熱頭條 三錢】[6}PZf B L Bah
【空間靈幻異次元 一兩】/GR*g7sWx;e7l
【選美特區  五錢 】1onlf#{}8t,z
【版務區 二錢後下】, rv(J;ds&B'_:n.o
三碗可樂煲埋一手匯豐輪.........鑲上牆遠觀...je)o3Q!tO
'M%gRYh`2{1j
以上內容純粹治病... 如有雷同...都冇無咩幾可......:p

chicken 發表於 2005-6-9 08:27 PM

You can refer to universal law chapter 099

甲狀腺 發表於 2005-6-9 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]eraser[/i] at 2005-6-9 08:14 PM:
"Z9rH}[0W/BN ^;k 甲狀腺分泌混亂引至出現日經平均指數... [/quote] D"q[7WK"n1z
叮噹.請不要用我既名開玩笑
cq'ix*w ['e 我冇分泌混亂,我大小便好正常.

eraser 發表於 2005-6-10 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-9 09:35 PM:/\;j"\ Bk.Ny x N
7U-y'o,N Hb
叮噹.請不要用我既名開玩笑Gz XEgi
我冇分泌混亂,我大小便好正常. [/quote]
!xj:C usL'B(H Z!T7O^.\ Sm
&@w3_5Z|(p
sorry.....sorry

vivienna 發表於 2005-6-10 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-9 09:35 PM:
2G9i4^6tW+U {X xA2lY%M;]
叮噹.請不要用我既名開玩笑GC:wX } b,ZN*fU
我冇分泌混亂,我大小便好正常. [/quote]
(v i c&Q8j-d 甘你不如答下自己個問題先啦﹐比下意見﹐我都好想學野

william303 發表於 2005-6-10 01:17 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-10 01:16 AM:)@ FK!P"a$}3p7P

+w(@[ nUIr 甘你不如答下自己個問題先啦﹐比下意見﹐我都好想學野 [/quote]t.j&^Tlxu2v
係呀係呀,我都好想知呀!:lol::lol::lol:

Rika 發表於 2005-6-10 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-9 09:35 PM:5U]3sWb_s+f"p

K mK!l!x7B*m)_ 叮噹.請不要用我既名開玩笑 On hRgn8e9kQ
我冇分泌混亂,我大小便好正常. [/quote]
(]L$X-v Tj:H~S 唔講笑,你打算認真討論你呢個題目呀? 你講笑呀?:lol:

vivienna 發表於 2005-6-10 01:55 AM

26FUN.COM 娛樂滿紛 » 吹水版 » 有d法律問題想大家解答下[b][u][color=LimeGreen][b][積極+][/b][/color][/u][/b]6N'WL}+]z{
我唔係好知道點樣可以積極。。。快D叫醒鵬鵬黎解釋下。

甲狀腺 發表於 2005-6-10 09:44 AM

我問過謝律師啦,係有犯法ga6e b/r9V.z;B
因為佢冇救熄自己d火,=自殺,
.P4f.a co%~dJ peter都有犯法大家又知唔知丫??

trista_cheong 發表於 2005-6-10 10:17 AM

嘩... =.= 吹水板真係咩奇人都有=.=

iori719 發表於 2005-6-10 03:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-6-10 08:06 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 09:44 AM:_A"W v8}y%\
我問過謝律師啦,係有犯法ga
#w2a;O ]Y!x2Z} 因為佢冇救熄自己d火,=自殺,
v-k4r0B's?? Dq peter都有犯法大家又知唔知丫?? [/quote]d_(@ eY6xs
我問過白小姐,佢話自殺唔算犯法架!
1A/j\6AF7Pw G F 白小姐講既野,謝律師敢唔信?:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.