大家知唔知彩虹有冇機鋪?[幫手+]
今日悶悶地行下彩虹啦(MY HOME near ),SBo3XaJ:nG)o7k&i
發覺彩虹除左冇機鋪,仲冇M記wo f1\:c b^l"J K3`/d
最近都要到鑽石山先有,大家知唔知彩虹where hv ar ~ ^^
,izM#n*WKC8A_
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 10:10 AM [/i]] 你無野呀?小朋友?)AL;{[1zDp
無M記 [quote]Originally posted by [i]Sinper1[/i] at 2005-6-9 08:29 PM:
今日悶悶地行下彩虹啦(MY HOME near )
K:u"LU7Y T
發覺彩虹除左冇機鋪,仲冇M記wo
最近都要到鑽石山先有,大家知唔知彩虹where hv ar ~ ^^ [/quote]DLrW'b&I5QSwz%U;O
你落新蒲崗囉~haha~係wow~唔講我都唔覺彩虹冇機鋪 & 牡丹樓
i live in to kwa wan ga~come to play when u free ah~:D:D:D:D:D:D:D:D [quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2005-6-9 08:34 PM:prttJa
你無野呀?小朋友?y.C%wuO T
無M記 [/quote]Sw!fIRD
咁大佬 你咁地圖王 你話我聽彩虹邊度有M記啦UGA ^%_"wht
5L+wA#Lh'V V)M:g
以小弟所知 彩虹係冇M記同機舖
最近o既機舖 : 新蒲崗 九龍灣 鑽石山BNka%JxZ.t6mR
最近o既M記 : 彩雲邨 鑽石山 新蒲崗 [quote]Originally posted by [i]tigerwong8978[/i] at 2005-6-10 03:38 AM:%voENd
6Iu*KW1x7p
k#TK7^\P9v,NzC
咁大佬 你咁[color=Red]地圖王[/color] 你話我聽彩虹... [/quote]0d~.JN"NWQ
:lol::lol::lol: