娛樂滿紛 26FUN's Archiver

redstick 發表於 2005-6-10 03:07 AM

我看香港電影((希望大家可以一齊交換意見))[積極+]

我覺得而家香港既電影實在失敗到貼地.基本上大都以靚仔靚女偶像做主角,
-NYBH o/I2b{qw 就似就黎上晝既咩咩"虫不知",搵isabella做主角,再搭boyz,TD1H+y b
我唔係話靚仔靚女就唔識做戲,',|f&j%V3_
好似"黃浩然"既靚仔明星我都好鐘意,唔止演技, h5r/~`-|\!R
淨係佢個樣都靚仔過D咩BOYZ,shine啦.(不過唔知點解好似谷極都上唔到位)....
7Ms3kz;]T%fc| 2H/gD_2G!pBD
但一d綠葉演員就大多因為外貌所限,或者因為唔係偶像派而無機會擔正.2[3R9s crr-~
3Vjq-HB2Wd
好似容祖兒咁,擺明唔識做戲(我個人認為),但套套戲都搵佢做主角,OHO0l#B'^Y$QV7O
我N年睇完大贏家之後我知原來唱歌好聽既藝人做戲唔一定好.E'U|!dD]V G
之後我睇左o個套"魂魄唔齊",雖然有少少擺明係抄張國榮同梅艷芳o個套,
8~vu7B'U 但劇本其實唔差,但睇見係由容祖兒擔正,睇完之後我都覺得當堂無哂feel.../o!iE+_%^N%K7f(Q
7b&r,X/jQ c_
唔止容祖兒,even楊千嬅我都覺得唔掂,人地話佢係票房靈藥我真係不敢恭諱.
U1Wf uo-[9r ub 佢套話係代表作既"餃子",我完全唔覺得佢係做緊戲,t5U[ HER!I4Z&{
我睇得出佢的確係好比心機演出,角色亦超級有得發揮,
In-B+jk:|S8V2U 但可惜我真點睇都唔覺得佢係做得掂,反而比哂"白靈"搶哂鏡.
d$rj/^6]_!@0hR2| (真心希望一d楊千嬅fans唔好介意,我只係講自己既意見)@2z{J7g"_^
再講另一套楊千嬅,咩"煎襄三寶",-y{I$}~:w Bart:M#~
睇牌頭,有影帝級劉青雲,又有許冠文,諗住無死啦.我都有睇...
*L1C']3~l3|s*f.[ ^ d\1q[\L
睇完之後我覺得兩個字...谷氣..+X'@'kuG0tF3g
套戲好似比楊千嬅個人solo,劇情又不知所謂,許冠文十年如一day既演技,1|UjdHSD
就算劉青雲做得點好,點都比拖衰哂.1iaOdzG
4Aq(aLo
我自問唔係話偏激,我真係好欣賞劉青雲,佢做既戲基本上我都睇哂咁濟.
K%[~SbygRYf 除左o個套咩"喜瑪拉亞星"難頂之外,基本上套套都好正.
W a1K~ft 經典作o既<<新不了情>>,<<七月十四>>,<<怒火街頭>>,<<高度戒備>>
'aKl ~,YU 近期少少既<<七年很癢>>,<<忘不了>>#A+aNXa LMN
我都覺得超正....\Nz/@B-hp
f F;cN6j _'TA
其實香港好多藝人,佢地本身好charm,每次做戲都有唔錯表演,
A(B2P|V2Q 但永遠上唔到一線,但每次做戲通常都好搶鏡./FWVW*usMV zs
我想就糸呢到追溯下...唔知大家又有咩"綠葉"藝人係有印象呢 D6l:o.F-P3_
.Q:o7E#qY:R
我小學細o個好鐘意睇"監獄風雲",我入面最鐘意既角色唔係周潤發既正哥,G5S:m-g]~U8p`
而係叫大眼光既"黃光亮",記得佢用筷子夾煙頭擺食o個時個look真係型爆.duR1_{;d
同埋同樣做同一套戲而令人識既張耀揚,佢真係man到唔信.雖然人人話佢5Q!\9~*I2qF4B6v*CM
個樣好兇,不過原來唔少人likey佢.佢都有好多fans.P!Q Ld`V

;m:km*{B4QD a 之後就唔可以唔提"癲佬正傳"入面既秦沛,佢o個場糸後巷不斷重覆"有殺無賠"既戲,
[Z8V'HCv`C 可以話係經典中既經典.(至少我記得而家仲有人睇).e/G?xh$p.W3U'i
!n+f;R1g+K)a]9i
近期少少既就有林雪,我覺得唔駛數,因為佢做親既戲大部份佢都比到好深印象我,_S#EK*d
好似<<PTU>>,<<熗火>>,<<下一站天后>>.....
'R"?ef7H\-N
']6f \_%Z0d2a M%b 其實仲有好多綠葉演員都好好,好有潛質上位.但偏偏片商唔比機會佢地,
+rM4t6\9Mr%o#Es;]$} 反而o個D偶像派可以口口聲聲去講"我可能做得唔好,不過黎緊我會慢慢學架喇,
TvS"L*w-\mo8] 演技要慢慢浸淫呀嘛"
C){1`%^l@dX 我心諗不如你自己操fit下,去上o下d演技班先出黎拍啦咁,留返個機會比人,8gQ_k M:ICo
觀眾係希望睇好戲之人去做戲,而唔係去睇d唔識做戲既人去慢慢學做戲.(P7aNj)aID
7vIA$WSq"o:F!y
原本我對於"偶像派"做戲唔太反感,`d3u-PHs%a'q
但睇完套"學警雄心",見到薛凱琪同吳浩康既演出之後,我覺得.....$K.`/E|!a"|
我覺得個"差"字根本唔夠拎黎形容佢地有幾差
XKA-PI3n "eY"p$O|/G A`
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-10 at 09:49 AM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-6-10 03:47 AM

同意你既講法,不過容祖兒唱歌都唔係好得啦,仲講做戲???

天使藍 發表於 2005-6-10 04:05 AM

香港d電影商好似好急搵錢咁,用小小時間求其拍套野就掉出黎上畫jp&AI%W-n ]8C
正所謂慢工出細課,但係另一邊,香港地方又唔多,又冇景,資源有限
)a4Kd6~*J4QI-R 仲有d人係咁bt下載(雖然我支持bt)但講真,真係有d影響
q%A#~~(a)K 搞到d電影商要考慮有冇人會去戲院睇,佢地驚冇,咪唔咁投資囉。iMU b0t
0G0}J{}9f*r;g
另外,我記得既垃圾片有bp6F u{&]
A-1頭條P!_~&f&P
金雞2(1未睇-.-")!V\D V,u3p
廋身

阿細 發表於 2005-6-10 05:23 AM

支持香港電影..雖然係質數差d...每一個鏡頭..每一個故事都有好多人一齊做...8l.ay-zd'Gq4D#H
其實佢地都慘嫁..整套戲出黎...冇人睇...收得唔好....自己都可能搵唔返成本嫁._."3QG5` TU{ Q
千嬅是我的最愛._."就算點~你都起碼睇得出佢真係有努力...好比心機去演...
L lFF8g+y^ 你唔覺得好係一會事..起碼人地出左努力..."王精"d戲就死la...-.-"但係都做就左好多工作比人地..joey專心唱歌好過....其實好多人只係識得去話人幾唔好幾唔好...咁你自己又做唔做得到=.=~
+A.b2bK-_ Se["E 個人意見...要小都唔介意._.''仲有柏芝~佢做戲真係好得...好似旺角黑夜同忘不了...佢做得好似...其實香港電影可能係差過好多地方...但係冇人去支持佢地~只係話佢地幾唔掂...又點會有心機再拍...連香港人都踩香港既戲...其他人又點會睇好...點都好...我都支持香港電影拍攝工作...
8d j;I2~qu8?4g
:k F7k ]K5jqt [[i] Last edited by 阿細 on 2005-6-10 at 05:26 AM [/i]]

kenlabs 發表於 2005-6-10 08:48 AM

[quote]Originally posted by [i]天使藍[/i] at 2005-6-10 04:05 AM:
r.z8V"O*gDc}#D 香港d電影商好似好急搵錢咁,用小小時... [/quote]9m Cs'L/B \
絕對認同﹗ 有d戲題材本來就唔錯﹐不過就唔知點解馬馬唬唬咁拍o左出o黎﹗R7O#YXw of
有d拿獎o既垃圾戲就懶高檔咁﹐其實都唔知佢係度做緊乜﹗6z g'tE(YC
不知所為﹐欺騙觀眾既時間同金錢﹗'@Q(h1\ wg2|KRukE
周不時仲會找籍口話電影市道唔好....
bn:l;C+E lXW (心聲) 嘩~大佬...有你地哩d垃圾戲﹐電影市道會好得去邊喇﹗v1Tev\

wvZ"j^ 其實我好希望香港會拍翻d以往瘋劘一時o既“中國疆屍”片~:P 好懷念....ZRHzi? Px
以依家o既電影科技+經典疆屍一定會有另一般o既睇頭﹗

Freak 發表於 2005-6-10 09:04 AM

我支持香港電影,亦其本上同意redstick兄o既講法 - 主角唔一定要係靚仔靚女。
?9i4B |Zod 但我覺得一部電影唔一定淨係睇主角,配角都好重要。好似"早熟"咁,導演要薛凱琪同房祖明o既功課唔多,4位配角擔起晒成部戲,一樣好睇 ^___^
oB,gC7w!G$\ 冇錯,張耀揚、林雪都有極出色o既演技,但不得不承認,有d演員真係只適合做配角… 一個好好o既例子就係張學友,佢擔正o既戲大部份都唔收得,但佢配角就好多都有提名… 你可唔可以得出有咩主角o既角色係適合林雪做?
n5v3v9^ {$\0wy 戲路太過走偶像派路線係一個大問題,更太o既問題係香港冇乜新進o既好導演,但真係冇乜接班人囉... 杜其鋒,爾冬升呢d係勁,係一年佢o地又拍到幾多部呀?
!eeg*p;uI,y 香港演員"出身"o既方式同以前有太大o既出入,已經好難有好演員"浸"到出o黎,只好寄望有天才 (如張柏芝) ... ...%vnMhjK4]2\Q

:ia;|5S.T 我支持香港電影o既原因係因為電影本身既其中一個目的,係反影本地文化。西片韓片日本片只係比到你一個遙遠夢,好o既本地製作更容易打動你既心,更容易令你有更深刻既共鳴 ^___^

redstick 發表於 2005-6-10 12:07 PM

疼之深恨之切...
b g)mw;K+T/paKQ 我呢段post其實唔係話睇死香港電影,相反我只係太鐘意睇港產片先至咁有失落感.B xJIyh:z'Y8m
其實我本身係電影發燒友,我平時一放假好多時都會睇戲,8]#IeJ'N
淨係今年我都睇左近十零套既港產片.!oK2b#Ndx8i&J
m s~#B&sW4qk&A2M-d
我好同意阿細既講法,盡左力觀眾鐘唔鐘意就一回事.
EL,n4|0[X4G vi 好似好多另類主流既戲就算唔係話好好票房都有好好既評價.V Fc!E/?-~

T{JCl3_MTe 可惜宏觀而家電影圈真係太多"炒冷飯",好似無間度既劇情,就已經唔知比人抄左幾多次.
0V GgM.M!X0^Q@5] 老實講,"參考形式"就叫做各有各做,百花齊放o者.但如果人做乜你做乜就叫跟風.*M8o2| F/f/C:p

f2tLnU1|h 好似話當年興過既傳奇人物式既電影"跛豪",跟住一系列既同類一電影都推出,
-qT)XEK 好似李洛夫奇案,四大探長,雷洛傳....就算題材近似,但各有各做,總算係良性競爭,w/j{}J
觀眾多左喜好.
w Y2q"T;p4cp{*h
0Cm$P)c6]Ow%L 後既古惑仔系列亦係啦,一套古惑仔收得,之後都錄續推出龍虎砵蘭街,金鎊題名.....
/SuEyb2Z n'\)x(u #}*Ne*Zx1@Sk
有時我明白電影人搵偶像派出黎做主角係為左cover成本,同片商交代.;]4ZCDt:XR
但有時電影本身係藝術,係比真心鐘意睇戲既人睇.
0nd9l V4Yo-} 而唔係話淨係比偶像既fans睇.$P+O#u3N \9m_m
只要有好劇本,好演員,好班底,我覺得一定不乏捧場客.
*Y`?:y m"vtn1i ;L hy }Q\D
老實講,我身邊好多朋友都話已經幾年無睇港產片,睇都睇西片,話香港既戲係爛片.
3M.b_'P$Y T,T_'t)^i 但我始終覺得大部份香港人唔會想香港戲就咁摺埋.
0W ]Z f;{;@ `5bK!D 我地始終係睇港產片大既,好似吳宇深既英雄本色,王晶既精裝追女仔,爾東升既新不了情,m%yr*Of6VV{2V"H4m0l
陳嘉上既飛虎,仲有徐克,李連杰既黃飛鴻系列....等等..呢D都係港產片經典.
!D ix6V&t:uMP"k
8nkS!\'cP|#M 或者而家係過渡式低潮期,希望黎緊港產片會返去返百花齊放既日子啦._4\Q6V*Y;Do

#w@uKE#F0u [[i] Last edited by redstick on 2005-6-10 at 12:12 PM [/i]]

adamas 發表於 2005-6-10 12:11 PM

依家用青春偶象做賣點既十套有十套都係得啖笑
-Npjwc 都算啦
*i"Z{W5JJxQ,W 最弊十套有八套我都覺得無聊到笑唔出.qRP)iB
可能我唔夠in

taipotse 發表於 2005-6-11 12:03 AM

~又係我

香港片無得救!
aSof3e{(aa:n 點解無得救? 建議睇喜馬拉亞星一次啦!!!!
$QK{0d R 故事唔得  無得救!
^~8S'{c GX :Q d.Nf8z.h
香港片無得救!
E;KL%N Y0Zs 因為香港人本身都無得救!"d5EN~#o&Z0^
點解有人肯花時間花錢入戲院去睇喜馬拉亞星?
FG6cEv 點解有人會覺得"鬼馬"有趣Pp(f RTZH8N C
品味唔得  無得救!:v_u(m`z
k2]8K%q8tl
香港片商.... 最有財有勢係邊個呀?(T}`(eCrg
係楊獸性呀! 咁點會有好片呀呢種商人做老闆!
2gp$~N%| 上梁不正下梁歪! d導演呀演員呀 全部自己友~馬屁精
p0t].X2^6G3z 你同佢一句"電影係藝術" g)s:ry8X7T xJ*v D/M5[
佢咪整套千機變比你睇囉X&N1Grq[!} _+v
片商眼光短淺 無得救!"ZWX zqM K%Z ^/a(b
?f,d1L(W#tj
香港電影內部制度 無得救!P@1wO9lD"gS
明星最貴 導演次之都算
;L4X(f#`j"X 導演全部都係果幾件老薑
` SKH8_?FQ 老薑總有江郎才盡既一日
G;^xL bP8]? 新人呢? 'Ue5}TO:^@U
根本無新人9KwOJ uV&eu
因為d片商唔比錢新人5VSC `ww
第二學徒制太耐嚇走晒d新人p.?g/y.sVo o1X
香港呢度租貴米貴 邊鬼個跟你十年八年呀+Dysl5up A8` Q
`2?q nVo5_
其實最重要係香港政府不知所謂 bm2u7K$~'z
學下韓國啦唔該!!
.p/{)GGr6f.^ 無錢拍 唔緊要, 政府支助你!N/D~ {"rrZ'T

Gc2O/~5A 講真 我唔想踏港產片架 自己睇過先講丫 算係好戲既又睇過既-`:M8[ M5d4F.DM
無間道 (後兩集不計)
@SbnX9g 大隻佬
6E&h mOs 忘不了
\:u;ne1zC6j 公主復仇記 (還可以吧,算係咁吧),V&a9g{6q!wEJ
初頭以為可以起死回生啦 點知又彈番幾套垃圾出黎(好似"喜"片)0WmC*eab:Rkv{K
儲埋咁多個無得救1hf#gf^#Pg)[ V
我終于發現左個事實
X b#h[e6iD0L` 原來只係"夕陽無限好"!
P6TL)NJ+`Ne"~ 呢d戲 回光反照黎架咋!vc\ g"bVc

o.Nm%l r%X:|Q"S8j 我都好相信
z,[p5Sw|R;o c"G 只睇西片既香港人,E)a%Sz~A
唔係唔愛香港, 唔係唔愛港產片 Mb`j%Qdn4WZ)lj
因為咩~[.|(o4n(W
因為恨鐵不成鋼!
#X)p!L9p]"T 唔係無優點
I+ia(@slh 只係d缺點全部都係絕症
1dr.X_ MDF c9E8X 千瘡百孔 等死T!TOy0F Fk E9X#y

by2P2Wf/FjB*j 8Vm4G.?;u*i-Z?~

7Fj`a1T by the way:r E0`x"WlW c
睇完"雀聖"  希望你地會話比我聽
0dW6gdyq,n;F 覺得香港片有得救1V#@TgEh5B/Q i

Z r"@ vw#t|B [[i] Last edited by taipotse on 2005-6-11 at 12:13 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.