人生到現在你滿意嗎?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-10 10:42 AM:0t1D.qF%l U&NK咁您呢?q Yw_jy Q$b2gG N6^%O4B
做會員的您
成日問人
但我... [/quote]0Yg%Vu Wy'UI;J
very good,
我成日都想講 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
算罷啦!!!!
人生?;jE TLj#|;X*a ^究竟乜野叫人生?你都未知!仲學人走黎問人………,算啦!講乜鬼呃! 一如物理化學上的粒子不穩定才容易出現化學反應而生成另一樣物質,人生亦同樣,不滿現狀才會走進新領域,所以人類歷史上只有不停進步。
!PmH#pk'`#R
若過份安於現況只會令人失去生命意義。Fx Z:I;h&\
n&kQ;^ dh
而我個人則是满意現狀,但不安於現狀。 無論你覺得人生幾差, 幾失敗都好, 你都要提醒自己, 你一出世就係 winner!c2L Q5L;m%sa
點解? 因為我哋每一個人至少都得過一次冠軍, 當年水運会, 如果你無得第一, 你點会响度呢? 阿sing兄*J#qRe|
佢明唔明架? :P [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-10 12:55 PM:Zw\,e&@WUbs
阿sing兄
佢明唔明架? :P [/quote]
s/c+ZB%A1}+W`
咁白都唔明, 願主庇佑佢囉 :P [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-10 12:55 PM:2P:JR|;[
阿sing兄
佢明唔明架? :P [/quote]`KSo(Z1N XS-m
,P2E{1t3n$x'F G
但係參賽者嘅數目, 同埋競爭有幾激烈, 就睇佢老豆喇 :P [quote]Originally posted by [i]H.L.L.H[/i] at 2005-6-10 12:11 PM:
人生?
究竟乜野叫人生?你都未知!仲學人走黎問人………,算啦!講乜鬼呃! [/quote]-zatO(`P
a1Vl2L:k&p
你又知咩... 樣樣野講到好玄咁=好高咩...
個人唔錯啦... 有好多事都有錯 不過無後悔囉
頁:
[1]