娛樂滿紛 26FUN's Archiver

EVO-8 發表於 2005-6-10 11:45 AM

記得小時候飲汽水嗎?[積極+]

記得小時候飲汽水,揭蓋掩換獎品,儲蓋掩儲到巔........
4PTH9dI 搖搖,穿梭(現),浮床.........
.T;~1y `)g x 飲到傻,大家發表下!{C?g0eO4O
:P:P
e ^Z;X+{Is 9l0P%ICJ5`C,z
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 12:01 PM [/i]]

eraser 發表於 2005-6-10 11:47 AM

金、銀、及普通搖搖(可樂出)
.y{ U-cC2{T8@8~N,V 5E f/BBe
[[i] Last edited by eraser on 2005-6-10 at 12:02 PM [/i]]

adamas 發表於 2005-6-10 11:49 AM

小時候無乜呢D興趣.W-q*{#I5Xk a'Mf P-}
不過上年係惠康返夜晚part time SZ uh | k&hF
唔知果期可口可樂搞咩樽蓋儲積分換野
8e*n4A(?1p@p] 班part time同事一到收舖就開D兩公升羅個蓋但又飲唔哂
L.FB]6m[/PY 勁搞笑

良友 發表於 2005-6-10 11:54 AM

我果陣細個,
7P)zI/IS_(}1G 同個FRIEND特登去超級市場拎開人地D野飲個蓋(即係偷野)
c;rZB[x 去完一間又一間,都係為左個蓋.....十分九西呢!

eraser 發表於 2005-6-10 11:56 AM

要乞求士多老闆攞,好慘!
g6f#YtH T-X.}1\4L(@F*T$}S
[[i] Last edited by eraser on 2005-6-10 at 12:04 PM [/i]]

adamas 發表於 2005-6-10 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-10 11:54 AM:TR(jQQO
我果陣細個,
1l\xp1a ob2f q.K 同個FRIEND特登去超級市場拎開人地D野飲個蓋(即係偷野)
!LD |Q b/@*{:`8c 去完一間又一間,都係為左個蓋.....十分九西呢! [/quote]
H1^@e${-Cd%t*C$nD1g
-}&_-V&?2?L#I-V 你呢D正X街:lol: `1oW/?_
我做惠康part time時都周不時見有D蓋比人開左去;]3}jJF-q7luC
阿頭仲懷疑係我地做

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-10 12:05 PM

我記得我買通個士多老細Gf@&uu1e
叫佢俾哂d「蓋掩」我地
Lw4W,~u 我地就幫佢睇下鋪頭
a7T(`|Q tY'\5L.yA"bn
我記得換過大卡車(玩具)B.H5EOD7F|.y
自動添架:lol:

EVO-8 發表於 2005-6-10 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-10 11:49 AM:l@Ha(x-jx9G"w
小時候無乜呢D興趣 ^@"Z3~TsUY/y,u
不過上年係惠康返... [/quote]
\ P1R8M)X
6X [G,r _ 又 記得好似有贈飲,依家好似少左....&q4vz;T6l8b t
:o

EVO-8 發表於 2005-6-10 12:14 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-10 12:05 PM:{U5Oe%{%}`xK
我記得我買通個士多老細5a7n;_7xox!C
叫佢俾哂d「蓋掩」我地
vJ.{ Z4o:np.u+E`b/X 我地就幫佢睇下鋪頭
s B;f.r1T^n
Z(D'qs Q!FFE 我記得換過大卡車(玩具) c*@&^siS@7V
自動添架:lol: [/quote]
)mhV}e'Cv
+T)b3Hb$h4Ef n5C 係咪可x可樂架b%HX kq F`d9o N
!

iori719 發表於 2005-6-10 12:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-10 12:29 PM

[quote]Originally posted by [i]EVO-8[/i] at 2005-6-10 12:14:0Fr X#?\5pXN
2p:[9w6dPkRI4J

`)Z'PcyE Yz 係咪可x可樂架
L(Bv uwm.Hs3J ! [/quote];?CaY;_ A
係呀:lol:

singgeihot 發表於 2005-6-10 12:31 PM

[quote]Originally posted by [i]eraser[/i] at 2005-6-10 11:47 AM: Zz3GAU"Ej$V
金、銀、及普通搖搖(可樂出)sG"tS"gCmU X
9h y J/Bu [I
[[i] Last edited by eraser on 2005-6-10 at 12:02 PM [/i]] [/quote]%R%a*m:c"|._YD8XrO7]

\+K"Gw&@ r.b 我記得仲有全能搖搖, 强人搖搖, 冠軍搖搖
}sn|]Ib 鈿個嗰陣老豆唔俾我响客廳玩, 我都係响阿哥間房玩向前連 fing 三圈 (呢招有名架, 不過吾記得), 但間房極細, fing 到手瘀腳瘀先練得成 :)

singgeihot 發表於 2005-6-10 12:33 PM

:)  d 相好正呀!! (眼有睙光)

iori719 發表於 2005-6-10 12:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

adamas 發表於 2005-6-10 12:44 PM

果D搖搖真係經典

發表於 2005-6-10 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-10 12:31 PM:
I @E)T wWiD5[;\ | 7@)p#d*} s3J|2u$A x Z

[3n-p"?\Hd Y? 我記得仲有全能搖搖, 强人搖搖, ... [/quote])E { qzQ o
大回環:DH2|z w&s$yj5{Y
仲有半個圈既中回環,乜鬼天外飛仙,拖狗散步:lol::B%K#r5]8{c"[.f

et(x]^8?7t)w 我中得最多既係贈飲T^T

william303 發表於 2005-6-10 02:52 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-10 02:39 PM:
^ E"C#k)xp)K $C gV%S:a;h
大回環:D
k F r]#{M 仲有半個圈既中回環,乜鬼天外飛仙,拖狗散步:lol:l3i'|:no

C)Z$Xr.o;jIE:\T 我中得最多既係贈飲T^T [/quote]sQ-mC0Mg%G3U9^$pb
最經典果招,巴黎鐵塔!:D

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-10 03:18 PM

[quote]Originally posted by [i]eraser[/i] at 2005-6-10 11:47 AM:
g$VA/z8yZT6f 金、銀、及普通搖搖(可樂出) c"A]A+V_:g

!R1o8F^"_|g]7U [[i] Last edited by eraser on 2005-6-10 at 12:02 PM [/i]] [/quote]2hH7xU5g Iy
我老豆換左個金搖搖比我家姐~不過唔知幾時變左銀搖搖=.=

eraser 發表於 2005-6-10 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-6-10 03:18 PM:
-nC/_7c7s*O%h sa%NSk7m%e
我老豆換左個金搖搖比我家姐~不過唔知幾時變左銀搖搖=.= [/quote]
oU{ HShs Q$kAibC
當時金搖搖很有價值,金色與銀色遠看又差不多,會唔會....:P 講笑..
~6WG HoQ1Q L ^1o,]RM#n
其實是否變色了,金色變淡了..?

ilovefuckingyou 發表於 2005-6-10 04:45 PM

嘩~可樂重有換過毽架,記唔記得~?
ud0~Xl \ |m9D UNUq2F
膠頭架,不過唔係幾好踢既~所以無咩熱潮~~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.